تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۴۰۲۲۶۵
در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

وعده‌های معاون عمرانی استاندار به شهرداری دهدشت / سمغان هنوز بلاتکلیف

۲
۰
وعده‌های معاون عمرانی استاندار به شهرداری دهدشت / سمغان هنوز بلاتکلیف
کبنا ؛صبح امروز معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل امور شهری به دعوت شورای شهر و شهرداری از سطح شهر دهدشت بازدید کردند.
معاون عمرانی استاندار در این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: شهردهدشت مشکلات زیادی دارد  و نیاز هست با اولویت بندی و همکاری شورای شهر و شهرداری و همچنین توجه فرماندار کهگیلویه درفصل اعتبارات عمرانی به شهر دهدشت بتوانیم  بخشی از مشکلات موجود را تا پایان سال 97 حل کنیم.
عزیز فیلی در خصوص بلا تکلیفی سمغان عنوان کرد: الحاق سمغان تصویب و قرار شد کلیت طرح در دست دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان قرار گیرد ولی برای متصل یا منفصل شدن آن نیاز به بررسی‌های کارشناسی شده بیشتری دارد که نتیجه را به شهرداری دهدشت ابلاغ می‌کنیم.
فیلی همچنین با اشاره به جاده آرامستان جدید دهدشت بیان کرد: اعتبارات کشوری و استانی در سال 97 کاهش 50 درصدی داشت ولی با این شرایط اعتبارات عمرانی شهرداری دهدشت نسبت به گذشته افزایش خوبی داشته است و کارهای زیربنایی جاده آرامستان جدید را شهرداری دهدشت شروع کند و اعتبارات تکمیلی آن را ما از استان و جاهای دیگر به شهرداری دهدشت کمک می‌کنیم تا جاده آرامستان جدید دهدشت به سرانجام برسد.
وی با اشاره به اهمیت کمر بندی سوم گفت: کمربندی سوم دهدشت به طول 6 کیلومتر است که  اعتبار برای مطالعات اولیه آن در نظر گرفته می‌شود تا پس از تکمیل نقشه و توافق با مالکان مسئله کمربندی سوم دهدشت نیز حل شود.
فیلی در بازدید از ایستگاه آتش نشانی دهدشت نیز بیان کرد: قرار شد تا پایان سال 97 ماشین آتش نشانی برای دهدشت خریداری شود و در ست‌های امدادی نیز کمک‌هایی صورت گیرد.
به گزارش کبنا از دهدشت، عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل امور شهری به همراه فرماندار کهگیلویه، اعضای شورای شهر و شهردار دهدشت از جاده آرامستان جدید، سمغان، کمربندی سوم دهدشت و آتش نشانی بازدید کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
مشکل جدول و زمین های پر از آشغال وسط شهر حل کنید بعد بفکر ....
Iran, Islamic Republic of
دهدشت باید با مدیریت و برنامه ریزی شورای شهر و شهردار توسعه یابد.این وعده ها، سر خرمنی هستند.قرار بود شورا با انتخاب افراد ذی نفوذ اعتبار جذب نمایند اما به نظر می رسد وعده ها تو خالی بوده اند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1