کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای اداری مارگون مطرح شد

آقای استاندار؛ بشیراً و نذیرا

23 مرداد 1397 ساعت 2:50

متأسفانه بعضی مدیران حلقه به گوش نمایندگان هستند که لازم است به انها تذکر لازم داده شود، مردم نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود را پیرامون این اقدام مدیران به اعضای شورا که پلی بین مردم و مسوولان هستند، مطرح می‌کنند و به هیچ وجه شایسته نیست.


عضو شورای اسلامی شهر مارگون گفت: درمانگاه شبانه روزی مارگون اسماً شبانه روزی است که مردم از این وضعیت نگران هستند.
محمد دانشی در سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا و جمعی از مدیران ارشد استان به بخش مارگون به مشکلات این بخش اشاره کرد و گفت: کمبود آب کشاورزی در این بخش داد کشاورزان را درآورده است که احداث سدی که مطالعات آن هم انجام گرفته است، ضرورت دارد.
این عضو شورای اسلامی شهر مارگون در ادامه نبود پارک محله‌ای را مشکل اصلی این شهر دانست و گفت: دو فضای مناسب برای ایجاد پارک محله‌ای به ویژه در منطقه شهدای گمنام تدارک دیده‌ایم که در صورت همکاری و تأمین اعتبار می‌توان تا حدودی آسایش را برای مردم به ارمغان آوریم.
 وی با بیان اینکه 330 تن قیر به شهر مارگون تخصیص داده شد، افزود: اما هنوز این مقدار قیر را طلب‌کار هستیم.
 دانشی به ظرفیت‌های گردشگری مارگون گریزی زد و گفت: بخش مارگون دارای چشمه سارهای و مکان‌های تفریحی زیادی است که قابلیت‌های گردشگری آن تاکنون مغفول مانده است و امید می‌رود در این رابطه هم چاره اندیشی شود.
رئیس شورای اسلامی شهرستان بویراحمد به واگذاری 250 قطعه زمین مسکونی به مردم بخش کبگیان از سوی بنیاد مسکن اشاره کرد و گفت: 250 قطعه زمین توسط مردم خریداری و سنددار شد اما بعد از 12 سال هنوز تکلیف این زمین‌ها مشخص نیست.
دانشی به کمبود زیرساخت‌های بهداشت و درمان در این منطقه اشاره کرد و گفت: درمانگاه شبانه روزی مارگون اسماً شبانه روزی است که اگر حضرتعالی شب‌ها از این درمانگاه بازدید کنید، با درب بسته روبرو می‌شود و این در حالی است که بخش مارگون و دو منطقه محروم سیلاب کلوار و زیلایی جمعیت زیادی دارد.
 عضو شورای اسلامی شهر مارگون خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای استاندار بشیراً و نذیرا، به مردم در خصوص حضرتعالی بشارت داریم که حضور شما بارقه‌ای از امید در دل جوانان ایجاد کرد و نذیرا، یعنی اینکه خدای نکرده این حضور شما و سفرهای‌تان به مناطق مختلف شوی تبلیغاتی نباشد، حضرتعالی وعده داده بودید که قوم گرایی و نگاه‌های سیاسی را در حد توان بر می‌دارید.
وی افزود: متأسفانه بعضی مدیران حلقه به گوش نمایندگان هستند که لازم است به انها تذکر لازم داده شود، مردم نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود را پیرامون این اقدام مدیران به اعضای شورا که پلی بین مردم و مسوولان هستند، مطرح می‌کنند و به هیچ وجه شایسته نیست.
دانشی بر مقابله با هر گونه فساد اداری تاکید کرد و افزود: در این سالهای منتهی به انتخابات بعضی مدیران به نظر می‌رسند که تحرکات انتخاباتی دارند، لذا سعی و تلاش کنید که به این مدیران تذکر داده شود.
عضو شورای اسلامی شهر مارگون در پایان بر توجه استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسوولان به بخش مارگون تاکید کرد.
 


کد مطلب: 402213

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402213/آقای-استاندار-بشیرا-نذیرا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1