تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۵۰
کد مطلب : ۴۰۲۲۱۳
در شورای اداری مارگون مطرح شد

آقای استاندار؛ بشیراً و نذیرا

۱۷
۴
آقای استاندار؛ بشیراً و نذیرا
کبنا ؛عضو شورای اسلامی شهر مارگون گفت: درمانگاه شبانه روزی مارگون اسماً شبانه روزی است که مردم از این وضعیت نگران هستند.
محمد دانشی در سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا و جمعی از مدیران ارشد استان به بخش مارگون به مشکلات این بخش اشاره کرد و گفت: کمبود آب کشاورزی در این بخش داد کشاورزان را درآورده است که احداث سدی که مطالعات آن هم انجام گرفته است، ضرورت دارد.
این عضو شورای اسلامی شهر مارگون در ادامه نبود پارک محله‌ای را مشکل اصلی این شهر دانست و گفت: دو فضای مناسب برای ایجاد پارک محله‌ای به ویژه در منطقه شهدای گمنام تدارک دیده‌ایم که در صورت همکاری و تأمین اعتبار می‌توان تا حدودی آسایش را برای مردم به ارمغان آوریم.
 وی با بیان اینکه 330 تن قیر به شهر مارگون تخصیص داده شد، افزود: اما هنوز این مقدار قیر را طلب‌کار هستیم.
 دانشی به ظرفیت‌های گردشگری مارگون گریزی زد و گفت: بخش مارگون دارای چشمه سارهای و مکان‌های تفریحی زیادی است که قابلیت‌های گردشگری آن تاکنون مغفول مانده است و امید می‌رود در این رابطه هم چاره اندیشی شود.
رئیس شورای اسلامی شهرستان بویراحمد به واگذاری 250 قطعه زمین مسکونی به مردم بخش کبگیان از سوی بنیاد مسکن اشاره کرد و گفت: 250 قطعه زمین توسط مردم خریداری و سنددار شد اما بعد از 12 سال هنوز تکلیف این زمین‌ها مشخص نیست.
دانشی به کمبود زیرساخت‌های بهداشت و درمان در این منطقه اشاره کرد و گفت: درمانگاه شبانه روزی مارگون اسماً شبانه روزی است که اگر حضرتعالی شب‌ها از این درمانگاه بازدید کنید، با درب بسته روبرو می‌شود و این در حالی است که بخش مارگون و دو منطقه محروم سیلاب کلوار و زیلایی جمعیت زیادی دارد.
 عضو شورای اسلامی شهر مارگون خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای استاندار بشیراً و نذیرا، به مردم در خصوص حضرتعالی بشارت داریم که حضور شما بارقه‌ای از امید در دل جوانان ایجاد کرد و نذیرا، یعنی اینکه خدای نکرده این حضور شما و سفرهای‌تان به مناطق مختلف شوی تبلیغاتی نباشد، حضرتعالی وعده داده بودید که قوم گرایی و نگاه‌های سیاسی را در حد توان بر می‌دارید.
وی افزود: متأسفانه بعضی مدیران حلقه به گوش نمایندگان هستند که لازم است به انها تذکر لازم داده شود، مردم نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود را پیرامون این اقدام مدیران به اعضای شورا که پلی بین مردم و مسوولان هستند، مطرح می‌کنند و به هیچ وجه شایسته نیست.
دانشی بر مقابله با هر گونه فساد اداری تاکید کرد و افزود: در این سالهای منتهی به انتخابات بعضی مدیران به نظر می‌رسند که تحرکات انتخاباتی دارند، لذا سعی و تلاش کنید که به این مدیران تذکر داده شود.
عضو شورای اسلامی شهر مارگون در پایان بر توجه استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسوولان به بخش مارگون تاکید کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند مارگون
United States
.ا از کانال سیاسی استخدام شدید اول خودتون و اصلاح کنید
شما اعضای شورای شهر مارگون چند وقت پیش تعدادی از اقوام درجه یک خودرا میخواستید استخدام کنید که مردم فهیم شهر متوجه این کار شما شدند چه جوابی دارید بدید.
مارگون
Iran, Islamic Republic of
مردم فهیم مارگون ؛ جوک سال
Iran, Islamic Republic of
آقای دانشی رتبشون توی کنکور۱۲۰۰بوداگراین زمان بوالان پزشک میشد.شماکه نظرمیدی خودت چطوری رفتی سرکار
Iran, Islamic Republic of
شما فقط اسم سیاست را شنیدید کسی که معلم هست و لز طریق تربیت معلم به جمع فرهنگیان پیوسته چطو از طریق سیاست استخدام میشه.اگه چهار تا آدم پاک و مخلص و پیگیر مث آقای محمد دانشی رئیس محترم شورای اسلامی شهرستان و عضو شورای اسلامی شهرمارگون در زادگاه خود مارگون می بودند شاهد پیشرفت همه جانبه شهر می بودیم.
مرد
Iran, Islamic Republic of
جناب دانشی از اولین نیروهای تربیت معلم شهر مارگون هست نه مثل بعضی از شوراها حق التدریسی بوده
ایشون در همه دوره های تحصیلی جزء نخبگان و ممتازین بوده و خانواده ایشان از لحاط علمی و مذهبی در سطح ممتاز بوده هستند و ان شاء الله خواهند بود...
امیر
Iran, Islamic Republic of
درود بر دانشمند و زحمت کش شهر و منطقه جناب مهندس دانشی که واقعا شبانه روز تلاش و کوشش مضاعف انجام می دهد که باعث خوشحالی توده مردم می شود درود.
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی دلاور خدادقوت پهلوان...
مارگووون
Iran, Islamic Republic of
اجرکم عندالله

الحق که شجاع و لایقی
Iran, Islamic Republic of
درود ب اقای دانشی که به مشکلات مردم رسیدگی میکنید
Iran, Islamic Republic of
وقتی مسولان میبینن وچشم میپوشانند
Iran, Islamic Republic of
درود ب دانشی عزیز
Iran, Islamic Republic of
شکر خوا که تو هم گپ زن وابیی
Iran, Islamic Republic of
تو که توصیه کننده شدی به قومیت زدایی چرا برادرزاده خودت به شرکت خدماتی شهرداری مارگون تحمیل کردی!!!!!!!!؟ ، اگر تونستی خودتو اصلاح کنی و چیزی که میگی رعایت کردی اونوقت این ادعا را داشته باش
مارگون
Iran, Islamic Republic of
.از عملکرد خود تون در شورای مارگون بگو مگه غیر از اینکه شهردار بدبخت رازیر فشار قرار داده اید که 6 نفر از اقوام درجه یک خودتون را به صورت غیر مستقیم به شهرداری محروم مارگون تزریق کنید اگه مقاومت مردم شهر نبود تا الان این کار. را انجام داده بودید
سامان
Iran, Islamic Republic of
تشکر از سایت وزین کبنا
درود بر مهندس دانشی شجاع و پرتلاش
الحق که شایسته هستی
آینده روشن شهر مارگون به امید بیداری مردم
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به نظر آقای شهروند مارگون به عرض می رساند متاسفانه معلوم هست چه کسانی از طریق سیاسی بازی و قوم گرایی استخدام شده اند وبنای این پدیده مذموم و نکوهیده چندین سال پیش پایه ریزی شده است کسانی بودند که در زمان مدیریت چند صباحی خویش حدود ۱۰ نفر از بستگان سببی و نسبی خود را بطور فله ای به. تزریق کرده اند که هم اکنون هیچگونه کارایی و راندمانی هم ندارند و همین مردم فهمیمی که می گویی گنگ ولال شده بودند، چطو الان بیدار شده‌اند؟ .هیچگونه استخدامی در شهرداری مارگون به وقوع نپیوسته فرق استخدام با شرکت خصوصی را بلد باش.
شهروند مارگون
Iran, Islamic Republic of
با سلام‌ واحترام .. تشکر فراون از رئیس محترم جناب ااقای دانشی که زبان گویای ما هستند در استان ان شالله که شاهدتوفیقات روزافزونتون باشیم ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1