تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۴۰۲۰۶۸
با حضور مسوولان استانی و محلی:

دهکده بزرگ ورزشی - ساحلی یاسوج کلنگ زنی شد

۰
دهکده بزرگ ورزشی - ساحلی یاسوج کلنگ زنی شد
کبنا ؛با حضور معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شهردار یاسوج، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیرکل امور بانوان استانداری، رئیس تربیت بدنی شهرستان و جمعی از مسئولان دهکده بزرگ ورزشی - ساحلی  یاسوج کلنگ زنی شد.


شهردار یاسوج در این آئین گفت: با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج و همکاری تربیت بدنی دهکده ورزشی یاسوج ایجاد می شود.
 نستهن مقدم ابراز داشت: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۴ هکتار و برای اولین بار در استان اجرا خواهد شد.
وی بیان داشت: سایت محل احداث این پروژه در ساحل رود بشار و در یکی از بهترین موقعیت های شهر یاسوج است که علاوه بر استفاده ورزشی می تواند، جذابیت های گردشگری برای مسافران و خانواده ها نیز داشته باشد.
مقدم ادامه داد: پیرو تصمیماتی که اتخاذ شده است، مقرر گردیده جانمایی پروژه به نحوی باشد که امکان ورزش همگانی و همچنین سایت های ورزشی مختص آقایان و بانوان بدون محدودیت های جنسیتی و سنی ایجاد شود.
نستهن مقدم با اشاره به اهمیت ورزش و نقش آن در سلامتی شهروندان، ابراز داشت: امیدواریم بسترسازی مناسبی در این محل صورت گیرد و زمینه رونق ورزش و افزایش نشاط شهروندان را ایجاد کند.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری یاسوج با همکاری شورای اسلامی شهر حمایت های لازم را برای به ثمر رسیدن این پروژه انجام خواهد داد و در زمینه رفع معارض اقدامات لازم را انجام می دهد.
شهردار یاسوج تاکید کرد: شهرداری به عنوان یکی از متولیان ورزشی های همگانی برنامه های خوبی برای ترویج ورزش اجرا کرده و در برنامه نیز دارد.
آذر صفایی نیا مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این باره گفت: با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج و همکاری تربیت بدنی این پارک احداث می شود.
صفایی نیا اظهار داشت: نقش و اهمیت ورزش در ارتقای توانمندی جامعه و مقابله با آسیب های اجتماعی که روند رو به رشدی دارد بر کسی پوشیده نیست.
مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ورزش می تواند عامل رشدی برای بانوان جامعه باشد و نقش به سزایی در ارتقاء وضعیت خانواده دارد.
 وی بیان کرد: در خصوص ایجاد زیرساخت و بستر و رونق ورزش در کارگروه تخصصی زنان و خانواده استان مصوب شد زمینی به وسعت ۱۴ هکتار در وسط شهر یاسوج از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر برای ساخت دهکده ورزشی  و پارک ورزشی خانواده واگذار شود.
صفایی نیا گفت: در فاز نخست این طرح با محوریت جوانان در همه رشته ها امکانات و سالن های ویژه احداث می شود.
وی بر تاکید استاندار برای راه اندازی این طرح اشاره کرد و گفت: امید است با مشارکت سایر مسئولان به ویژه معاون سیاسی و عمرانی هرچه سریع تر شاهد بهره برداری از این پروژه بزرگ ورزشی باشیم.
صفایی نیا با بیان اینکه جامعه زنان استان از یک نگاه به دو گروه بانوان شاغل و خانه دار تشکیل می شود،خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای سلامت جسمانی بانوان شاغل ۳ ساعت ورزش در طول هفته برای همه بانوان کارمند الزامی است.
مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برای توسعه و ترویج ورزش برای بانوان خانه دار نیز نسبت به ایجاد فضاهای ورزشی مدرن و ایمن اقدام می شود که احداث این دهکده ورزشی یکی از مصوبات کارگروه زنان و خانواده استان در این زمینه است.
صفایی نیا خاطرنشان کرد: ایجاد پارک های بانوان در شهرستان های ۸ گانه استان نیز با جدیت پیگیری می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1