تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۷
کد مطلب : ۴۰۱۹۱۶
در دیدار مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد با بخشدار کبگیان مطرح شد

استقرار نمایندگی ثبت احوال در بخش کبگیان

۴
۰
استقرار نمایندگی ثبت احوال در بخش کبگیان
کبنا ؛
مهران گودرزیان بخشدار کبگیان باتشکر از مدیریت ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد و هیئت همراه گفت: حضور اولین مدیرکل استانی به ‌صورت سازمانی و هیئت همراه در سال جاری در بخش نشان از توجهات عالیه‌ی روابط عمومی مدیران استانی در زیرمجموعه وزارت کشور به پیگیری وحل مشکلات مردم خارج از هیاهوی وضعیت اقتصادی و جو ناشی از فشار وتحاریم کشور دارد
گودرزیان تصریح کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر مردم بخش در حیطه ثبت و تعویض کارت ملی وشناسنامه، نام ونام خانوادگی وامورات مربوط به ثبت احوال انشالله مدیریت محترم در استقرار نمایندگی این سازمان باهمکاری و تلاش خود به خواسته مردم بخش در صورت امکان جامه عمل بپوشاند.
مهران گودرزیان افزود: ثبت احوال مرکز ثبت هویت مردم جامعه است که با پیشرفت تکنولوژی بابدعت در طراحی کارت هوشمند ملی وشناسنامه ها کمک شایانی در حیطه‌های نظارتی، وقضائی برای بهبود کیفیت حل معظلات ومشکلات مردم کرده است که از ویژگیهای این امر می‌توان به برگزاری آسانتر درسایه کیفیت بالای انتخابات، که سپرمحکم و استانداردمقابل سودجویان است نام برد ودرمعادلات بانکی وقضائی هم نقش مثمر ثمری دارد.
در ادامه محمدعلی تقوی مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد با تشکر از زحمات بخشدار کبگیان در سایه تعامل با مدیران استانی وشهرستانی گفت: حقیقتاً تقبل مسئولیت در حیطه خدمت رسانی وظیفه سنگین و پرباری است که مهندس گودرزیان باپویائی در تعامل با مدیران و پیگیری مشکلات مردم بخش بدون نگاه خاص درسایه برابری فرد پرتلاش و زحمتکشی است که فاکتورهای یک مدیر پرتلاش وکارآمد درنهایت خوش خلقی از خصایص ایشان می‌باشد.
تقوی افزود: کبگیان به مرکزیت شهر چیتاب همانند امام جمعه دلسوز، دانا، شجاع ودانشمندش که به جدپیگیر مشکلات مردم است زادگاه انسانهائی ولائی خدمتگذار و عالمی بوده که در زمینه‌های متعدد خدمت به نظام همیشه زبانزد عام وخاص بوده وهستند
وی افزود: تولید انسانهای دانشمند و مستعد در زمینه‌های مختلف باخروجی تحویل به جامعه از پتانسیل این مردم است که توفیق خدمت به چنین مردم خونگرم و شهادت طلبی آرزوی هر مدیر و مسئولیت.
مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد باتوجه به خواسته‌های مردم مبنی بر استقرار نمایندگی سازمان در کبگیان افزود: زمانیکه ساختمان ثبت احوال در چیتاب ساخته و افتتاح شد درسایه وضعیت متوسط اقتصادی و فشار کم تحریم دست عزیزان در راس امور برای مجوز نیروی خدمت وتخصیص بودجه درچارچوب مصوبات قانون زمان خود باز بود اما الان باتوجه به وضعیت موجود در زمان حال دریافت مجوز نیرو برای خدمت مبهم بوده وامکان پذیر نیست وباتوجه به خدمت نیروی قبلی در نمایندگی سازمان درتلاشیم تا با استقرار مجدد، حداقل جوابگوی خواسته مردم شریف کبگیان و چیتاب باشیم.
در پایان مدیریت ثبت احوال به همراه هیئت همراه از ساختمان این سازمان در چیتاب که در اختیار کمیته امداد و بخشداری کبگیان است بازدید کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تحلیلگر
Iran, Islamic Republic of
آقای مدیر کل محترم بخش سرفاریاب بزرگتر هست یا بخش کبگیان چرا حاضرید بخاطر اینکه خودتان را از طایفه گری مبرا کنید دارید حق بخش سرفاریاب را پایمال میکنید روش اعتدال بهترین هست
ثبت احول
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا ًً نمایندگی در بخش کبگیان قبل از این مدیرکل دایر بود با اومدن ايشون به مجموعه کاری در بخش های مختلف استان ازجمله دیشموک. سرفاریاب و کبکیان .د و این نمایندگیها جملگی تعطیل شدند. وا اسفا از این مدیریت ضعیف. که موسی خادمی در این استان بنا نهاد و رفت.
Iran, Islamic Republic of
تنهاکاری که بخشدارمیتونه بعدازجابجایش که به همین زودی شکل میگیره براعملکردش گزارش بده استقراریک نیرو ازثبت احوال استان دربخش است /؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چیتاب
Iran, Islamic Republic of
سال 89تا92 بود.الان دوباره اورده اند.نماینده بهزیستی وتربیت بدنی هم بودکه الان خبری نیست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1