تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : ۴۰۱۹۱۱
در همایش گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن

دیودیده: 17 هزار فرصت شغلی در آینده ایجاد می‌شود

۲
۰
دیودیده: 17 هزار فرصت شغلی در آینده ایجاد می‌شود
کبنا ؛داریوش دیودیده امروز در همایش گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن اظهار کرد: امروزه فعالان اقتصادی با شرایط اقتصادی و مشکلات زیادی کوتاه نیامدند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند، باوجود اقدامات خوبی که در راستای حمایت از زیرساخت‌های صنعت استان انجام‌شده اما هنوز به توجه ویژه نیاز داریم.
دیودیده افزود: استان درزمینهٔ صنعت 400 جواز تأسیس با حجم سرمایه‌گذاری 270 هزار میلیارد ریال دارد که حجم آن نسبت به کشور 3.8 است.
وی اظهار داشت: حجم صنعتی استان 3 درصد افزایش‌یافته و پیش‌بینی‌شده که این طرح‌ها طی 4 سال آینده افتتاح و به بهره‌برداری برسند و با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای 17 هزار نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.
وی افزود: طرح‌هایی در حوزه نفت و گاز و گیاهان دارویی که آرزوهای ما بود در حال اجراست که این امر می‌تواند به تکمیل زنجیره تولید استان کمک کند.
دیودیده بابیان اینکه میزان پروانه بهره‌برداری در استان 0.9 درصد نسبت به کشور است، گفت: حدود 640 پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری 10 هزار میلیارد ریال در استان وجود دارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: از این تعداد پروانه بهره‌برداری 30 درصد دچار مشکل و راکد است که سعی داریم تا پایان برنامه ششم تعداد واحدهای راکد و تعطیل استان را به زیر 10 درصد برسانیم.
وی تصریح کرد: 75 پروانه بهره‌برداری در حوزه معدن با سرمایه‌گذاری 50 میلیارد تومان در استان وجود دارد که بیشتر معادن استان سیمان، فسفات و مصالح ساختمانی است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سال گذشته 50 نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان با 270 مصوبه برگزار و 80 درصد مصوبات اجرایی شد و بخشی از آن در حال اجراست.
دیودیده بیان کرد: طی یک سال گذشته حدود 250 میلیارد تومان حجم تسهیلات بانکی از محل اعتبارات رونق، صندوق توسعه و اشتغال روستایی به بخش تولید استان اختصاص داده شد و 17 واحد صنعتی راکد استان با اشتغال‌زایی 110 نفر احیا و به چرخه تولید بازگشتند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نمایشگاه دائمی استان با مشکلاتی مواجه بود که با پیگیری‌های صورت گرفته، شرکت نمایشگاهی ایران به‌عنوان مجری طرح انتخاب شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
. بیند پنبه دانه
خانطلا
Iran, Islamic Republic of
حضرتعباسی چرا الکی وعده به مردم میدید در حالی که اظهر من الشمس است که شدنی نیست؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1