تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب : ۴۰۱۸۷۰
یادداشت:

آقای «نوروزی» و «حجازی» مشکلات گچساران کلاف سر درگم که نیست

سید قربانعلی موسوی شیرازی
۲
۰
آقای «نوروزی» و «حجازی» مشکلات گچساران کلاف سر درگم که نیست
کبنا ؛متن ارسالی
در میان این همه مدیر که هیچ سنخیتی با مجموعه زیر دست خود ندارد ومدراک آن‌ها هماهنگ با پست مدیریتی‌شان نیست والبته بیشتر معضلات حاصل از این ناهمگونی سالهاست دامن مردم این استان را گرفته و سد راهی در روند توسعه وپیشرفت استان ایجاد نموده پیدا شدن مدیری که علاوه بر دانش وهماهنگی با مجموعه زیر دستی خود وهمچنین احاطه داشتن بر فرهنگ و هنر که رکن اساسی مدیریت فرهنگی است حکم کیمیا دارد و اگر پیدا شد باید آنرا به فال نیک گرفت ودر هر صورتی به وی کمک کرد 
ومن بر اساس وظیفه شرعی و دینی خود و به‌واسطه شناخت کامل از امیر نوروزی بر خود واجب دانستم که از این مدیر موفق دفاع نمایم، البته اگر مرا متهم به این نکنند که حتماً بهش رسیدن که چنین تعریف مدیری را انجام می‌دهد، بماند تا بعد. 
امیر نوروزی به‌واسطه سبقه هنری وگذراندن بیشترین زمان عمر خویش را صرف عرصه فرهنگ و هنر کردن یکی از محدود مدیرانی است که تحول شگرفی در انجام مناسبت‌های فرهنگی وهنری شهرستان گچساران به وجود آورده است و اکثر هنرمندان وعلاقه مندان این عرصه رضایت کاملی از ایشان دارند و نمونه‌اش همین انجام گرفتن مناسبتهای دینی وهنری وفرهنگی با بالاترین راندمان در طول سالهای بعداز انقلاب والبته مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران است. 
ایجاد روحیه شادی وتزریق امید به روح جامعه از جمله وظایف مدیران فرهنگی وهنری می‌باشد ومقام عظمای ولایت نیز مکرر بر این مطلب اشاره می‌فرمایند که مدیران امید به آینده را در میان مردم رواج دهند و در این زمینه کوتاهی قابل بخشش نیست. 
امیر نوروزی اینگونه که در طول مدت مسئولیت خویش نشان داده از جمله کسانی است که منویات رهبر عظیم الشان نصب العین خویش قرار داده وبا ایجاد وبا ایجاد کردن زمینه فعالیت‌های فرهنگی وهنری سعی دارد روحیه نشاط و امید به آینده را در کالبد جامعه زنده نگهدارد تا شهرستانی به بزرگی گچساران در آشفتگی فرهنگی غوطه ور نماند. 
لیس الانسان الا وسعها، نوروزی بفرموده قرآن تلاش خودرا انجام می‌دهد و حتی بیشتراز توان و وسع خویش هم در این امور به انجام وظایف می‌پردازد وثواب نیست اگر به ایشان کمک نمی‌شود در صدد تخریب ایشان برآئیم و او را بر خلاف فرمایشات رهبری تخریب کنیم، اگر مدیری روحیه نشاط وامید را در مردم زنده نگه می‌دارد یعنی به‌فرمان مولایش عمل کرده است و باید به او کمک کنیم. 
مدیران کاربلد و آگاه به شرح وظایف مدیریت مجموعه خویش نعمتی است که شاید در میان ادارات استان کم باشد و اگر هم هست باید همچون امیر نوروزی مورد حمایت قرار بگیرد تا بتواند در ادامه راه خدمت رسانی به مردم سرخورده ونا امید نگشته وبتواند با انرژی بیشتری به خدمت رسانی مشغول گشته واهالی هنر و فرهنگ را در حوزه مدیریتی خویش به بوته فراموشی نسپارد وخدای نکرده به‌واسطه تعطیل شدن کارهای فرهنگی و هنری جامعه ایی منزوی و نا امید را تقویت نماید که خیانت به کشور ومردم است. 
مشکلات موجود در گچساران کلاف سر در گم که نیست با درایت و مدیریتی که از امام جمعه گچساران سراغ داریم که می‌تواند حتی کلاف سردر گم را به انگشت درایت باز خواهد نمود وانشاله این مورد کوچک هم کاری نیست که از عهده جناب حجازی بر نیاید.
باشد که اینگونه شود و اهالی فرهنگ و هنر همچنان بتوانند از توانایی امیر نوروزی ودرایت ومردم داری جناب حجازی بهره مند گردند وسایه پر فیض وبرکت جناب حجازی از روی سر اهالی فرهنگ و هنر کوتاه نشود. به امید حق تعالی 
-----------------------------------------------
سید قربانعلی موسوی شیرازی
روزنامه نگار و فعال فرهنگی رسانه‌ای چرام
--------------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

بختیاررضوانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر امیر نوروزی و سپاس از هوش و توان مدیریتی ایشان و در آشفته بازار فرهنگ وهنر ایشان مددکاریست برای مجموعه ی قلم ،نویسندگی و هنر شهرستان
Iran, Islamic Republic of
گچسارانی.سلام علیکم ببخشیدآیه مورداشاره دریادداشت اشتباه تایپ شده:
...لیس للانسان الاماسعی(سوره نجم آیه ۳۹)
... برای انسان جز حاصل تلاش اونیست.
به امید حل این موضوع وتشکیل جلسه شورای فرهنگ عمومی موثر ان شاءالله
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1