کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

دهبانی‌پور: به دلیل اختلافات جزئی شورای فرهنگ عمومی در گچساران برگزار نمی‌شود

7 مرداد 1397 ساعت 17:39

البته فرهنگ و ارشاد شهرستان‌ها بارها درخواست برگزاری این نشست را داشته ولی امام جمعه قبول نکرده است و حتی رایزنی غلام‌رضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در این زمینه بی نتیجه بوده است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل اختلاف سلیقه امام جمعه و رئیس ارشاد گچساران در ۴ سال اخیر نشست مهم شورای فرهنگ عمومی در این شهرستان برگزار نشده است.
رضا دهبانی‌پور ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تاکنون افراد متعددی با امام جمعه گچساران برای حضور در نشست شورای فرهنگ عمومی صحبت کرده‌اند ولی وی برای حضور در این جلسه رفتن رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان را شرط گذاشته است.
وی با تاکید بر اینکه به دلیل مسائل فرهنگی و تنوع قومیت‌های برگزاری نشست فرهنگ عمومی گچساران بسیار مهم است، عنوان کرد: این نشست به دلیل اختلافات جزئی بین امام جمعه و رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان برگزار نشده است.
دهبانی‌پور ابراز کرد: البته فرهنگ و ارشاد شهرستان‌ها بارها درخواست برگزاری این نشست را داشته ولی امام جمعه قبول نکرده است و حتی رایزنی غلام‌رضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در این زمینه بی نتیجه بوده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه اختلاف سلیقه اعضا دلیل قانع کننده‌ای برای عدم برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی نیست، افزود: امیدواریم با صحبت برخی از شخصیت‌های حقوقی با امام جمعه گچساران اختلاف سلیقه‌ها پایان یابد و در غیر این صورت تصمیم دیگری گرفته می‌شود.
دهبانی‌پور با اشاره به اینکه تعارضاتی بین امام جمعه سی‌سخت با رئیس فرهنگ و ارشاد و همچنین فرماندار بود که پایان یافت، تصریح کرد: در سال 96 در شهرستان‌های کهگیلویه، باشت، بهمئی، دنا و لنده به ترتیب 4، 3، 3، 7 و 10 جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوعات مختلف برگزار شده است.


کد مطلب: 401859

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401859/دهبانی-پور-دلیل-اختلافات-جزئی-شورای-فرهنگ-عمومی-گچساران-برگزار-نمی-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1