تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۴۰۱۸۵۹
در شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

دهبانی‌پور: به دلیل اختلافات جزئی شورای فرهنگ عمومی در گچساران برگزار نمی‌شود

۱
۰
دهبانی‌پور: به دلیل اختلافات جزئی شورای فرهنگ عمومی در گچساران برگزار نمی‌شود
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل اختلاف سلیقه امام جمعه و رئیس ارشاد گچساران در ۴ سال اخیر نشست مهم شورای فرهنگ عمومی در این شهرستان برگزار نشده است.
رضا دهبانی‌پور ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تاکنون افراد متعددی با امام جمعه گچساران برای حضور در نشست شورای فرهنگ عمومی صحبت کرده‌اند ولی وی برای حضور در این جلسه رفتن رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان را شرط گذاشته است.
وی با تاکید بر اینکه به دلیل مسائل فرهنگی و تنوع قومیت‌های برگزاری نشست فرهنگ عمومی گچساران بسیار مهم است، عنوان کرد: این نشست به دلیل اختلافات جزئی بین امام جمعه و رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان برگزار نشده است.
دهبانی‌پور ابراز کرد: البته فرهنگ و ارشاد شهرستان‌ها بارها درخواست برگزاری این نشست را داشته ولی امام جمعه قبول نکرده است و حتی رایزنی غلام‌رضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در این زمینه بی نتیجه بوده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه اختلاف سلیقه اعضا دلیل قانع کننده‌ای برای عدم برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی نیست، افزود: امیدواریم با صحبت برخی از شخصیت‌های حقوقی با امام جمعه گچساران اختلاف سلیقه‌ها پایان یابد و در غیر این صورت تصمیم دیگری گرفته می‌شود.
دهبانی‌پور با اشاره به اینکه تعارضاتی بین امام جمعه سی‌سخت با رئیس فرهنگ و ارشاد و همچنین فرماندار بود که پایان یافت، تصریح کرد: در سال 96 در شهرستان‌های کهگیلویه، باشت، بهمئی، دنا و لنده به ترتیب 4، 3، 3، 7 و 10 جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوعات مختلف برگزار شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Germany
.كو مدير؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1