کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

مطالبه‌گری تند و جدی بسیج دانشجویی از تاجگردون / مهدوی‌مطلق: آقای تاجگردون دفتر کمیسیون برنامه و بودجه اتاق جنگ علیه دشمن شود / تقدیر «تاجگردون» از بسیج به جهت مواضع تند و صریحش / حمایت «تاجگردون» از مواضع سردار سلیمانی

4 مرداد 1397 ساعت 20:21

نشست شورای تبیین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بر گزار شد.


به گزارش کبنا، عصر امروز نشست شورای تبیین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بر گزار شد.
در این نشست ابتدای کلیپی از غلامرضا تاجگردون در مجلس که در موافق استیضاح وزیر کار صحبت کرده بود، پخش شد و بعد هر کدام از اعضا نظرات و دیدگاه‌ها خود را مطرح کردند.
شهرام‌ مهدوی‌مطلق رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن خیر مقدم و قدردانی از غلام‌رضا تاجگردون، اظهار کرد: ما از مسوولان و حضرتعالی به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می‌خواهیم همانطوری که دشمن اتاق جنگ را از وزارت دفاع به وزارت اقتصادی برده‌اند، باید دفتر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به اتاق جنگ علیه دشمن تبدیل شود.
وی گفت: این جلسه برای هم تقدیر از مواضع شما در نقد دولت و هم مطالبه گری دانشجویان از شما در جنگ اقتصادی در موضوع تصویب قوانین لازم و نظارت بر عملکرد است.

در ادامه دانشجویان با سووالات تند از غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص مسائل مختلف مطالبه گری کردند.
در این جلسه دانشجویان در خصوص مسائل برجام، CGT و FATF، مشکلات اقتصادی، ضعف دولت، پتروشیمی سقاوه از تاجگردون سووال کردند و از او خواستند تا مواضع صریح خود را پیرامون این مسائل مطرح کنند.
همچنین دانشجویان سووالاتی در باره اشتغال، بیکاری جوانان، اشتغال بانوان و همچنین رفتن تاجگردون به بدنه دولت مطرح کردند که غلامرضا تاجگردون به آنها پاسخ داد.
تاجگردون در ابتدا از مواضع و نقدهای صریح بسیج دانشجوی تشکر و قدردانی کرد، ادامه گفت: با CGT موافق هستم، اما با FATF با این چارچوبی که هست، موافق نیستم.
او هم در باره پتروشیمی سقاوه حرف‌های زد و گفت: من اطلاعاتم دقیق نیست ضمن اینکه من با صنایع آلاینده موافق نیستم کما اینکه با کارخانه فسفات در گچساران به دلیل اثراث مخرب زیست محیطی مخالفت کردم.
تاجگردون گفت: به بدنه دولت نمی‌رود.
نماینده گچساران و باشت، ولایت فقیه را ستون خیمه نظام دانست و گفت: مواضع صریح سردار سلیمانی در خصوص ترامپ را قبول دارم و مواضع ایشان مواضع نظام و همه ماها نیز هست.
تاجگردون به مسئله برجام هم اشاره کرد و گفت: در این رابطه نیز نظر مقام معظم رهبری همواره باید مدنظر قرار بگیرد اگر چه نباید هنگام مذاکره دعوا را خودمان شروع کنیم.
 


کد مطلب: 401790

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401790/مطالبه-گری-تند-جدی-بسیج-دانشجویی-تاجگردون-مهدوی-مطلق-آقای-دفتر-کمیسیون-برنامه-بودجه-اتاق-جنگ-علیه-دشمن-شود-تقدیر-جهت-مواضع-صریحش-حمایت-سردار-سلیمانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1