تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب : ۴۰۱۷۹۰
کبنا گزارش می‌دهد

مطالبه‌گری تند و جدی بسیج دانشجویی از تاجگردون / مهدوی‌مطلق: آقای تاجگردون دفتر کمیسیون برنامه و بودجه اتاق جنگ علیه دشمن شود / تقدیر «تاجگردون» از بسیج به جهت مواضع تند و صریحش / حمایت «تاجگردون» از مواضع سردار سلیمانی

۲
۰
مطالبه‌گری تند و جدی بسیج دانشجویی از تاجگردون / مهدوی‌مطلق: آقای تاجگردون دفتر کمیسیون برنامه و بودجه اتاق جنگ علیه دشمن شود / تقدیر «تاجگردون» از بسیج به جهت مواضع تند و صریحش / حمایت «تاجگردون» از مواضع سردار سلیمانی
کبنا ؛به گزارش کبنا، عصر امروز نشست شورای تبیین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بر گزار شد.
در این نشست ابتدای کلیپی از غلامرضا تاجگردون در مجلس که در موافق استیضاح وزیر کار صحبت کرده بود، پخش شد و بعد هر کدام از اعضا نظرات و دیدگاه‌ها خود را مطرح کردند.
شهرام‌ مهدوی‌مطلق رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن خیر مقدم و قدردانی از غلام‌رضا تاجگردون، اظهار کرد: ما از مسوولان و حضرتعالی به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می‌خواهیم همانطوری که دشمن اتاق جنگ را از وزارت دفاع به وزارت اقتصادی برده‌اند، باید دفتر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به اتاق جنگ علیه دشمن تبدیل شود.
وی گفت: این جلسه برای هم تقدیر از مواضع شما در نقد دولت و هم مطالبه گری دانشجویان از شما در جنگ اقتصادی در موضوع تصویب قوانین لازم و نظارت بر عملکرد است.

در ادامه دانشجویان با سووالات تند از غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص مسائل مختلف مطالبه گری کردند.
در این جلسه دانشجویان در خصوص مسائل برجام، CGT و FATF، مشکلات اقتصادی، ضعف دولت، پتروشیمی سقاوه از تاجگردون سووال کردند و از او خواستند تا مواضع صریح خود را پیرامون این مسائل مطرح کنند.
همچنین دانشجویان سووالاتی در باره اشتغال، بیکاری جوانان، اشتغال بانوان و همچنین رفتن تاجگردون به بدنه دولت مطرح کردند که غلامرضا تاجگردون به آنها پاسخ داد.
تاجگردون در ابتدا از مواضع و نقدهای صریح بسیج دانشجوی تشکر و قدردانی کرد، ادامه گفت: با CGT موافق هستم، اما با FATF با این چارچوبی که هست، موافق نیستم.
او هم در باره پتروشیمی سقاوه حرف‌های زد و گفت: من اطلاعاتم دقیق نیست ضمن اینکه من با صنایع آلاینده موافق نیستم کما اینکه با کارخانه فسفات در گچساران به دلیل اثراث مخرب زیست محیطی مخالفت کردم.
تاجگردون گفت: به بدنه دولت نمی‌رود.
نماینده گچساران و باشت، ولایت فقیه را ستون خیمه نظام دانست و گفت: مواضع صریح سردار سلیمانی در خصوص ترامپ را قبول دارم و مواضع ایشان مواضع نظام و همه ماها نیز هست.
تاجگردون به مسئله برجام هم اشاره کرد و گفت: در این رابطه نیز نظر مقام معظم رهبری همواره باید مدنظر قرار بگیرد اگر چه نباید هنگام مذاکره دعوا را خودمان شروع کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرادیان...
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاجگردون که در دوران دفاع مقدس در سنگر مبارزه بود و چه که در حال در سنگر اقتصاد هستند ....
Iran, Islamic Republic of
جناب دكتر تاجگردون ظاهرا تحت فشار جو جلسه. شده است ، ايشان در حالي از عدم استقرار صنايع آلاينده در بويراحمد صحبت ميكند كه همزمان پتروشيمي گچساران فاقد گزارش و مجوز ارزيابي زيست محيطي EIA ميباشد نه تنها اين بلكه گزارش پيوست سلامت HIA هم ندارد آن گاه ايشان پا در كفش پتروشيمي دنا بويراحمد ميكند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1