کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیمار صعب العلاجی که به آرزوی خود رسید

با کاروان زیر سایه خورشید

2 مرداد 1397 ساعت 1:46

یکی از بیماران صعب العلاج لنده‌ای امروز پس از سال‌ها چشم انتظاری توانست پرچم گنبد طلایی امام مهربانی‌ها را در دست گیرد و با امام خویش نجوا کند.


سالهاست در کنج خانه مانده و نتوانسته ترک خانه گوید و مثل سایر هم سن و سالانش در کوچه ها و معابر و خیابان‌ها به بازی مشغول شود.
او که همانند دیگر هم سن و سالانش در آرزوی بازی و سرگرمی بوده، در گرو امام مهربانی‌ها داشته و در آرزوی زیارت بارگاه ملکوتی‌اش لحظه‌شماری می‌کرد تا اینکه به او خبر رسید امروز شمیم مهربانی در شهر و دیارش وزیدن گرفته است.
مسؤولان شهرستان لنده تصمیم گرفتند حال که او را یارای آمدن و استقبال از خدام و پرچم مطهر بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) نیست، پرچم را به دیدار او ببرند تا شاید او به آرزوی دیرینه‌اش برسد.
امروز روز وصل ایمان و بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) صورت گرفت. نجوا و زمزمه‌های دعا و توسلش را همه شنیدند، او چه می‌خواهد؟ خدایا به حرمت نگاه و لبخند و اشک و آه ایمان، آرزویش را برآورده ساز تا همچون جوانان این مرز و بوم در صحت و سلامتی و در راه دین و ایمان به خدا قدم بردارد.
اشکها و چشم‌های نگران مادر ایمان همه را متوجه خود کرده است، آری ایمان سلامتی را از امام مهربانی‌ها طلب می‌کند آنچه که سالهاست پزشکان از دادن آن به وی عاجزند و او در تب و تاب بیماری‌اش به خود می‌پیچد.





غبار روبی و عطرافشانی امام زاده سید عمادالدین ولی(ع) و تجلیل از خانواده شهدای روستای مونه +تصاویر
کاروان زیر سایه خورشید با حضور در روستای مونه، مراسم غبارروبی مرقد مطهر امام‌زاده سید عمادالدین ولی(ع) تجلیل از خانواده 5 شهید روستای مونه را برگزار کرد.
کاوران زیر سایه خورشید در ادامه حضور در شهرستان لنده با حضور در روستای مونه ومراسم غبارروبی و عطرافشانی مرقد مطهر امام‌زاده سید عمادالدین ولی(ع) و مراسم تقدیر و تجلیل از خانواده 5 شهید روستای مونه را برگزار کردند.













کد مطلب: 401721

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401721/کاروان-زیر-سایه-خورشید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1