تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۶
کد مطلب : ۴۰۱۷۲۱
بیمار صعب العلاجی که به آرزوی خود رسید

با کاروان زیر سایه خورشید

۰
با کاروان زیر سایه خورشید
کبنا ؛سالهاست در کنج خانه مانده و نتوانسته ترک خانه گوید و مثل سایر هم سن و سالانش در کوچه ها و معابر و خیابان‌ها به بازی مشغول شود.
او که همانند دیگر هم سن و سالانش در آرزوی بازی و سرگرمی بوده، در گرو امام مهربانی‌ها داشته و در آرزوی زیارت بارگاه ملکوتی‌اش لحظه‌شماری می‌کرد تا اینکه به او خبر رسید امروز شمیم مهربانی در شهر و دیارش وزیدن گرفته است.
مسؤولان شهرستان لنده تصمیم گرفتند حال که او را یارای آمدن و استقبال از خدام و پرچم مطهر بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) نیست، پرچم را به دیدار او ببرند تا شاید او به آرزوی دیرینه‌اش برسد.
امروز روز وصل ایمان و بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) صورت گرفت. نجوا و زمزمه‌های دعا و توسلش را همه شنیدند، او چه می‌خواهد؟ خدایا به حرمت نگاه و لبخند و اشک و آه ایمان، آرزویش را برآورده ساز تا همچون جوانان این مرز و بوم در صحت و سلامتی و در راه دین و ایمان به خدا قدم بردارد.
اشکها و چشم‌های نگران مادر ایمان همه را متوجه خود کرده است، آری ایمان سلامتی را از امام مهربانی‌ها طلب می‌کند آنچه که سالهاست پزشکان از دادن آن به وی عاجزند و او در تب و تاب بیماری‌اش به خود می‌پیچد.





غبار روبی و عطرافشانی امام زاده سید عمادالدین ولی(ع) و تجلیل از خانواده شهدای روستای مونه +تصاویر
کاروان زیر سایه خورشید با حضور در روستای مونه، مراسم غبارروبی مرقد مطهر امام‌زاده سید عمادالدین ولی(ع) تجلیل از خانواده 5 شهید روستای مونه را برگزار کرد.
کاوران زیر سایه خورشید در ادامه حضور در شهرستان لنده با حضور در روستای مونه ومراسم غبارروبی و عطرافشانی مرقد مطهر امام‌زاده سید عمادالدین ولی(ع) و مراسم تقدیر و تجلیل از خانواده 5 شهید روستای مونه را برگزار کردند.












نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1