کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفتگو با کبنا مطرح شد

پاسخگوی شکایات شبانه روزی مردم از صنوف متخلف هستیم

30 تير 1397 ساعت 15:20

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه اظهار کرد:واحد بازرسی و نظارت این آمادگی را دارد درهر ساعتی از شبانه روز به شکایات حضوری،تلفنی و کتبی همشهریان محترم پاسخگو و بازرسی و نظارت نماید.


رئیس اتاق اصناف کهگیلویه نیز در گفتگو با کبنا اظهار کرد:از اوایل سال 97 تاکنون به علت افزایش نرخ دلار و ارز و بالاتر رفتن ارزش ریالی طلا ،موجب بی ثباتی بازار گردید که کلیه اقلام و اجناس از جمله لوازم خانگی،تلفن همراه و لوازم جانبی آن،یدکی اتومبیل،الکتریکی و ابزار آلات و مصالح ساختمانی،آهن الات و کلیه مواد غذایی،پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی افزایش قیمت وجود داشت.
عین الله اخوان عنوان کرد:با توجه به شرایط حساس کشور ،همچنان بازرسی ها به صورت مستمر در حوزه شهری و بخش های تابعه صورت می گیرد که از فروردین ماه تا 10 تیرماه 97 تعداد «8412»بازرسی صورت گرفت که 96 مورد تخلف کشف شده با ارزش بیش از 40 میلیون تومان به تعزیرات ارسال شدو 6 واحد صنفی در این بازه زمانی نیز پلمپ شد.
اخوان بیان کرد:نظارت مستمر از واحد های صنفی از جمله کبابی ها،ساندویچ و پیتزا فروشی و کافی شاپ ها مبنی بر رعایت قانون نظام صنفی صورت می گیرد.
وی در پایان گفت:واحد بازرسی و نظارت این آمادگی را دارد درهر ساعتی از شبانه روز به شکایات حضوری،تلفنی و کتبی همشهریان محترم پاسخگو و بازرسی و نظارت نماید.


کد مطلب: 401655

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401655/پاسخگوی-شکایات-شبانه-روزی-مردم-صنوف-متخلف-هستیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1