تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۴۰۱۶۵۵
در گفتگو با کبنا مطرح شد

پاسخگوی شکایات شبانه روزی مردم از صنوف متخلف هستیم

۱
۰
پاسخگوی شکایات شبانه روزی مردم از صنوف متخلف هستیم
کبنا ؛رئیس اتاق اصناف کهگیلویه نیز در گفتگو با کبنا اظهار کرد:از اوایل سال 97 تاکنون به علت افزایش نرخ دلار و ارز و بالاتر رفتن ارزش ریالی طلا ،موجب بی ثباتی بازار گردید که کلیه اقلام و اجناس از جمله لوازم خانگی،تلفن همراه و لوازم جانبی آن،یدکی اتومبیل،الکتریکی و ابزار آلات و مصالح ساختمانی،آهن الات و کلیه مواد غذایی،پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی افزایش قیمت وجود داشت.
عین الله اخوان عنوان کرد:با توجه به شرایط حساس کشور ،همچنان بازرسی ها به صورت مستمر در حوزه شهری و بخش های تابعه صورت می گیرد که از فروردین ماه تا 10 تیرماه 97 تعداد «8412»بازرسی صورت گرفت که 96 مورد تخلف کشف شده با ارزش بیش از 40 میلیون تومان به تعزیرات ارسال شدو 6 واحد صنفی در این بازه زمانی نیز پلمپ شد.
اخوان بیان کرد:نظارت مستمر از واحد های صنفی از جمله کبابی ها،ساندویچ و پیتزا فروشی و کافی شاپ ها مبنی بر رعایت قانون نظام صنفی صورت می گیرد.
وی در پایان گفت:واحد بازرسی و نظارت این آمادگی را دارد درهر ساعتی از شبانه روز به شکایات حضوری،تلفنی و کتبی همشهریان محترم پاسخگو و بازرسی و نظارت نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما

فروزنده
Romania
آیا کارواشی میتونه بعد از اذان مغرب وسایل کار خود را جمع کرده و در همان مکان کارواشی شروع به قصابی کرده و کباب کند و فروش داشته باشداگر جواب نه میباشد لطفا به آدرس کمربندی دو جنب پارک جانبازان شب مراجعه کنید و برخورد کنید
متشکر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1