تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب : ۴۰۱۶۳۴
امام جمعه ديشموك مطرح کرد

31 تیرماه دیشموک میزبان کاروان زیر سایه خورشید

۰
31 تیرماه دیشموک میزبان کاروان زیر سایه خورشید
کبنا ؛حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه دیشموک ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن توصیه مردم به تقوای الهی و حضور در نماز جمعه اظهار کرد: ارتباط مسؤولان با مردم باعث پیشرفت و ترقی ملت می‌شود.
وی در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب در روز یکشنبه با دعوت از رئیس جمهور و هیات دولت آنها را دعوت به مسؤولیت‌پذیری و سازماندهی اوضاع کشور تاکید کرد.
امام جمعه دیشموک گفت: گوش‌ به فرمان رهبر معظم انقلاب و در دستور کار قرار دادن نکات ارزنده رهبری در این دیدار پیشرفت اقتصادی و از بن‌بست درآمدن ملت ایران است.
وی اذعان کرد: استفاده از کارشناسان اقتصادی و ذی‌نفوذان برنامه‌های اقتصادی و همراهی کردن آنها از یک طرف و از طرف دیگر برخورد مسؤولان از روی اقتدار، شجاعت و عدم ترس در وجود مسؤولان کارسا است.
راوند گفت: بزرگترین مسئله امروز خودباوری در کشور است و اگر مسؤولان، نکته قابل توجه رهبر معظم انقلاب که همان ما می‌توانیم را سرلوحه کار خود قرار دهند کشور دچار مشکل نخواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: ارتباط مسؤولان با مردم راه دیگر پیشرفت اقتصادی ملت است که اگر مسؤولان با مردم ارتباط نزدیک داشته باشند جامعه دچار تنگنا قرار نمی‌گیرد.
خطیب نماز جمعه شهر دیشموک به دهه کرامت اشاره کرد و گفت: در 31 تیرماه راس ساعت 4 عصر دیشموک میزبان کاروان زیر سایه خورشید و خادمان امام رضا (ع) است که امیدوارم مردم دیشموک در این میزبانی سنگ تمام بگذارند.
وی تصریح کرد: نکته قابل توجهی که ما باید مد نظر قرار دهیم اینکه تبرک و توسل به معصومین و مقدسات ریشه و مبدا قرآنی دارد و ما در قرآن بیش از 100روایات داریم که چنین کارهایی معجزه‌آسا و مورد شفاعت است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک به سوم مردادماه اشاره کرد و گفت: سوم مردادماه سالروز تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون توسط حکومت پهلوی در سال 1343 است قانونی که مصونیت مثتشاران و خدمه  آمریکایی را در برداشت.
وی متذکر شد: حضرت امام(ره) در نطقی آتشین به این قضیه اعتراض کرد و نطق آتشین و بصیرت و روشنگری حضرت امام (ره) و مبارزاتی که حضرت امام (ره) در این خصوص داشتند باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1