تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۴۰۱۵۴۵
در جمع خبرنگاران مطرح شد

مقدم: تخریب زیرساخت‌های شهر یاسوج به دلیل تداخل ادارات / آیا پل سوم‌ بشار یاسوج ایمنی لازم را ندارد

۱
۰
مقدم: تخریب زیرساخت‌های شهر یاسوج به دلیل تداخل ادارات / آیا پل سوم‌ بشار یاسوج ایمنی لازم را ندارد
کبنا ؛نستهن مقدم عصر امروز در جمع خبرنگاران، گریزی به عملکرد این شهرداری زد و اظهار کرد: پل چهارم یاسوج یکی از پل‌های اساسی این شهر که به دلیل ضعف مالی تعطیل بود که الحمدالله با پیگیری‌های لازم با سرعت در حال پیشرفت است و بنده خودم از کارگاه ساخت عرشه این پل در استان قزوین بازدید کردم.
وی افزود: با بهره‌برداری از این پل خیلی از مشکلات ترافیکی مرتفع می‌شود.
مقدم گفت: تاکنون 70 هزار مترمربع در سطح شهر یاسوج در این مدت آسفالت داشتیم و طرح نهضت آسفالت معابر و خیابان‌های شهر یاسوج را شهرداری با برآورد 100 میلیارد تومان تدوین کرده است که با معاونت عمرانی استاندار در این رابطه نیز صحبت کردیم که اگر 50 درصد این اعتبارات تأمین شود، می‌توان این کار را انجام دهیم.
شهردار یاسوج به مشکلات ترافیکی اشاره کرد و گفت: مطالعه طرح جامع ترافیکی شهر یاسوج برای مدت 15 سال در حال انجام است.
مقدم از دو بخش در پروژه‌ها به عنوان دو مؤلفه مهم یاد کرد و گفت: یکی منابع و دیگری برنامه است و آن چه که امروز از آن زجر می‌کشیم منابع مالی است.
وی با بیان این که شهرداری متولی پروژه پل سوم بشار نبود، اظهار کرد: باید مباحث ایمنی و ترافیکی در آن با هماهنگی پلیس راهور و شهرداری بهتر و بیشتر برنامه‌ریزی می‌شد.
شهردار یاسوج با بیان این که پایتخت طبیعت را به دلیل آب و هوا به این نام نامگذاری کرده آن تصریح کرد متاسفانه به دلایل مختلف از جمله دلایل بشری و دست بردن در اکوسیستم اکنون در دوره بدی از نظر شرایط آب و هوای قرار داریم که اگر رعایت نکنیم همه چیز از دست می‌رود که یکی از آن‌ها رود بشار است.
این مسوول به مهاجرت بی رویه به شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: یاسوج اکنون مقصد سکونت بسیاری از مردم استان شده است که باید ۱۳۴ هزار نفر را خدمات دهیم که اکنون ۲۰۰ هزار نفر را خدمات می‌دهیم.
وی به وضعیت فرهنگی و فضای سبز در این شهر اشاره کرد و گفت: به دلیل عدم رعایت بسیار از مسایل این فضای سبز با مشکل مواجه می‌شود که در زلزله اخیر به دلیل هجوم مردم به فضای سبز آسیب جدی دیدند.
مقدم به تداخل دستگاه‌ها و تخریب زیرساخت‌ها به دلیل کنده کاری‌ها اشاره کرد و گفت: ۸۰ درصد این کنده‌کاری‌ها مربوط به ما نیست و ما می‌توانیم جلوی هرگونه اقدام یک جانبه دستگاه‌ها را بگیریم تا مشکلات فعلی ایجاد نشود.
شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که درآمدهای شهرداری ناچیز است تصریح کرد: باید با همکاری با بخش خصوص و همچنین با ورود به درآمدهای پایدار مشکلات را برطرف کنیم چرا که بسیاری از شهروندان دیگر توان پرداخت عوارض را ندارند.
مقدم به دعوت از سرمایه‌گذاران برای مشارکت با شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت: باید بازارچه‌های محلی را ترویج دهیم که سرمایه‌گذار در چهار مورد وارد عمل شده تا با راه‌اندازی این بازارچه‌ها مشکلاتی مانند جمعه بازار و وانت بارهای دوره گرد را نداشته باشیم.
وی با بیان این که در گذشته چهار بار وانت‌های میوه فروش را ساماندهی کردیم خاطرنشان کرد: باید یک بار برای همیشه این مشکلات را خاتمه دهیم.
شهردار یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت و جایگاه خبرنگار برای توسعه کشور و استان اشاره کرد و گفت: شما صدای رسای مردم هستید و اگر ظهور رسانه نبود سهل‌انگاری‌ها بسیار بیشتر از امروز بود.
وی با بیان این که رسانه فقط نباید ناقل خبر رسان باشند تصریح کرد: باید رسانه‌ها با عملکرد خود موجبات توسعه را فراهم سازند و جریان‌سازی داشته باشند.
وی با بیان اینکه در دوره کنونی جای جمعیت روستایی و شهری جابجا شده تصریح کرد: باید دید که آیا شهرداری‌ها می‌توانند این حجم از مهاجرت را در خدمات‌رسانی جوابگو باشند.
مقدم به نقد سازنده اشاره کرد و گفت: رسانه نباید تنها یک تیتر بزند و خداحافظی کند بلکه باید در توسعه با نقدهای سازنده و ادامه دار خود همکاری داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آخ سی شهر بی شهردار و سی ح. اورده.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1