تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۴۰۱۲۹۴
امام جمعه ديشموك مطرح کرد

وعده‌های بی‌عمل مسوولان کهگیلویه‌وبویراحمد در دیشموک

۰
وعده‌های بی‌عمل مسوولان کهگیلویه‌وبویراحمد در دیشموک
کبنا ؛امام جمعه ديشموك گفت: وعده‌هاي بي‌سرانجام مسؤولان در سفرهاي خود به ديشموك ديگر عملي نمي‌شوند.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان دانشگاه تربیت پاسدار امام حسین(ع) ضمن توصیه به مسؤولان اظهار کرد: مسؤولان مراقب سهل‌انگاری، تنبلی، اشراف‌گری و تکبر در برابر مردم باشند.
وی در ادامه گفت: برنامه دشمن ایجاد شکاف بین مردم و مسؤولان است و این طرح نشانه حماقت دشمن است و آنها باید بدانند که مردم و مسؤولان با هم متحد هستند و جداشدنی نیستند.
امام جمعه دیشموک گفت: هزینه تسلیم در برابر دشمن به مراتب بیشتر از مقاومت و ایستادگی است و هر موقع که ایستادگی کردند دستاوردهای بیشتری به همراه داشت.
وی اذعان کرد: در این دو هفته اخیر اعتراضات مردمی در سراسر کشور، از قبیل کامیون‌دارها، تاکسی‌دارها، موبایل‌فروشی‌ها و همچنین اعتراض مردم خوزستان نسبت به آب شرب که همه مردم و مسؤولان می‌دانند که در کشور مشکلاتی است اما نباید اجازه دهیم دشمن از این مشکلات سوء‌استفاده کند.
راوند گفت: وظیفه مسؤولان دیدن مشکلات مردم از نزدیک و بررسی آنهاست و دنبال برنامه و طرح در جهت رفع مشکلات باشند و باید جهادگونه و جهادی خدمات رسانی به مردم باشد.
وی خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند راهبرد امریکا و برنامه آمریکا با محوریت عربستان و بعضی کشورهای عربی است و افزایش فشار اقتصادی و جنگ روانی علیه ایران است.
خطیب جمعه دیشموک گفت: مشکلات اقتصادی و معضلات اقتصادی در کشور وجود دارد اما بحران اقتصادی در کشور وجود ندارد و دشمن دنبال جنگ روانی برای بحران در کشور است و اگر مردم اعتراضاتی در جهت رفع مشکلات دارند دشمن در بین مردم ظاهر می‌شود و کشور را یک کشور بحران زده جلوه می‌دهند لذا مردم باید مواظب باشند.
وی تصریح کرد: راهکار و مقابله با برنامه دشمن اولا سرعت و دقت و تصمیم صحیح مسؤولان برای رفع مشکلات و معضلات اقتصادی است و دوم تعامل صادقانه مسؤولان با مردم است که مشکلات را ببینند و صادقانه دنبال حل مشکلات مردم باشند تا بتوانیم از این چالش به راحتی بگذریم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک گفت: یکی از نقاط مخربی که در کشور ما در وضعیت کنونی است تجربه تلخ وعده‌های بی‌سرانجام مسؤولان است که در استان ما این وعده‌ها بسیار بیشتر است.
وی گفت: وعده‌های بی‌سرانجام مسؤولان در سفرهای خود به دیشموک بدون عمل مانده‌اند و دیگر عملی نمی‌شوند.
راوند گفت: خیلی از مسؤولان استانی به دیشموک آمده‌اند و وعده‌های زیادی دادند ولی عملی در وعده‌ها دیده نشد و مردم محروم و ولایتمدار و شهید داده دیشموک از وعده‌هایی که داده شد را فراموش نکرده‌اند و منتظر عملی کردن وعده‌های مسؤولان استان هستند.
وی گذری به سخنان نخست‌وزیر صهیونیست‌ها در ماه مبارک رمضان داشت و گفت: برنامه نخست‌وزیر صهیونیست برای رفع مشکل آب ایران یک ترفند گمراه کننده بود که با توجه به اینکه خودش مشکل آب دارد دنبال بهانه برای گمراه کردن مردم ایران است.
راوند گفت: در حال حاضر تعریف و تمجید این نخست‌وزیر از تیم ملی ایران در جام جهانی دنبال برای از بین بردن اتحاد بین مردم و مسؤولان است.
وی تصریح کرد: حرف‌های دو پهلوی این نخست وزیر در حال حاضر و خطاکار شمردن مسؤولان ما در خصوص کمک به فلسطین، عراق و لبنان که در برخی مواقع از داخل ایران بعضی‌ها دنبال همین حرف هستند دنبال ایجاد جنگ روانی بین مردم و مسؤولان بوده که مردم و مسؤولان باید متوجه این ترفند دشمن باشند.
راوند گفت: کمک به فلسطین و سوریه و عراق و لبنان آگاهی ملت ما را نشان می‌دهد که اگر در این مناطق کمک نکینم باید در همدان و کرمانشاه در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.
وی به روز دوشنبه شهادت حضرت امام صادق (ع) اشاره کرد و ضمن تسلیت  گفت: امام صادق (ع) با زمینه‌ای که برایش به وجود امده بود حوزه علمیه جهان تشیع را از آن زمان دنبال کرد و افراد زیادی را تربیت کرد و معروف به  مجلس درس و حوزه علمیه است.
راوند گفت: امام صادق(ع) 4 هزار دانشمند تربیت کرده و به برکت امام صادق(ع) هنوز حوزه علمیه امام صادق(ع) پذیرای چنین شاگردانی است و در حال گسترش است و در حال حاضر در سال گذشته دهها طلبه از دیشموک در چنین حوزه‌هایی قبول شده و در حال درس خواندن هستند.
وی اشاره‌ای به مشکل آب شرب روستاهای منطقه دیشموک داشت و گفت: مسؤولان آبفای روستایی نسبت به رفع مشکل آب شرب مناطق دیشموک بی‌توجه هستند.
راوند گفت: روستاهای اطراف دیشموک در هفته فقط دو روز آب شرب دارند و بسیاری از افراد در روستاها مکرر به دفتر امام جمعه زنگ می‌زنند و گلایه خود را از آبفای روستایی اعلام می‌کنند.
وی متذکر شد: آبفای روستایی نسبت به رفع مشکل آب شرب روستاها اقدام کنند و مردم را از این وضعیت بی‌آبی نجات دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1