تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب : ۴۰۱۲۷۴
در نشست مشورتی چاروسا مطرح شد

محمودی:دهیاران انشعابات غیر مجاز آب و برق را معرفی کنند!/خشکسالی علت قطعی مکرر برق چاروسا/برق قلعه رئیسی دو مداره می شود

۰
محمودی:دهیاران انشعابات غیر مجاز آب و برق را معرفی کنند!/خشکسالی علت قطعی مکرر برق چاروسا/برق قلعه رئیسی دو مداره می شود
کبنا ؛طی نشستی با حضور بخشدار،  شهردار و دهیاران چاروسا، رئیس اداره برق شهرستان کهگیلویه مشکلات حوزه برق چاروسا مورد بررسی قرار گرفت.
این نشست در ادامه نشست ها و دعوت‌های بخشدار چاروسا از مسئولان شهرستانی جهت بیان مشکلات بود که در گذشته از مدیران منابع طبیعی، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری و امروز هم رئیس اداره برق شهرستان کهگیلویه با حضور در بخشداری چاروسا به مشکلات برق در روستاها و سطح شهر پاسخ داد.
علی محمودی در ابتدای این نشست با تبریک روز دهیار در این نشست تاکید کرد: دهیاران کسانی هستند که با کمترین توقعات بیشترین فعالیت را دارند و خدمات ارزنده به روستاهای خود ارائه می کنند و امیدواریم با قدم هایتان بتوانید راه گشای مشکلات مردم در روستاها باشید.

بخشدار چاروسا در ادامه با بیان اینکه سرچشمه بسیاری از قطعی های مکرر برق خشکسالی است بیان کرد: باید همه تلاش کنند با صرفه جویی و فرهنگ درست مصرف کردن بتوانیم این ایام سخت را به نحو مطلوبی پشت سر بگذرانیم و نگذاریم در یک جای کشور مردمی باشند که از این نعمت ارزشمند بی بهره بمانند.
وی به مشکلات حوزه برق چاروسا پرداخت و افزود: یکی از مناطقی که در بخش چاروسا بسیار پایدار بودن برق آن مهم است روستای امامزاده سید محمود(ع) است که به دلیل خیل عظیم گردشگر و زائرین که به مقصد این امامزاده جلیل القدر سفر می‌کنند باید به نحوی برق و آب را مدیریت کنیم که شاهد کمترین افت ولتاژ در این روستا باشیم.
بخشدار چاروسا راه اندازی و نصب ایستگاه در مناطق چاروسا و دیشموک را یک مطالبه به حق آنها دانست و خواستار پیگیری از سوی رئیس برق شهرستان کهگیلویه شد.
محمودی در خصوص حضور مدیران شهرستانی و دعوت از آنها در چنین جلساتی خاطرنشان کرد: مهمترین هدفی که سبب می شود از مدیران شهرستانی دعوت کرد در جلسات سطح بخش این است که مردم و مسئولین به خصوص دهیاران کمتر به شهرستان مراجعه کنند و مسئولان با حضور خود مشکلات را بهتر لمس کنند که لازم است از تمامی مدیرانی که دعوت ما را می پذیرند و حضور پیدا می کنند تشکر کنم.
وی در پایان با تقدیر از عملکرد دهیاران خواستار معرفی انشعابات غیرمجاز آب و برق در روستاها شد.

مبلغ بالای قبوض برق در چاروسا
در ادامه هر یک از دهیاران به بیان مشکلات روستای خود پرداخت و مشکلاتی از قبیل عدم روشنایی در بسیاری از روستاها، قیمت و مبلغ بالای قبوض برق، راه اندازی ایستگاه و نبود بالابر را از مهمترین مشکلات حوزه برق در روستاها دانستند.

قطعی مکرر برق چاروسا و از کار افتادن وسایل برقی مردم 
فیض الله آبرود هم در این نشست با تبریک روز دهیار دهیاران را نماینده دولت در روستاها دانست و خواستار همکاری تمامی ادارات با دهیاران شد.
شهردار قلعه رئیسی به بیان مشکلات حوزه برق قلعه رئیسی اشاره و گفت: همه ما وظیفه داریم در جهت صرفه جویی برق و آب همکاری و تلاش کنیم و طبق نامه و پیگیری اداره برق کهگیلویه با شهرداران نسبت به صرفه جویی برق شهرداری قلعه رئیسی اقدام به حضور یک مشاور برق در منطقه کرد و اقدامات خوبی را در جهت صرفه جویی برق در سطح شهر شد.

وی به تعامل میان ادارات با همدیگر در جهت برطرف شدن مشکلات مردم شد و افزود: پایه های برق اضافه در سطح شهر قلعه رئیسی وجود دارد که بسیار سطح شهر را بد جلوه می دهد که بسیاری از آنها در مسیر روستای شوتاور است که امیدواریم در این راستا همکاری لازم را داشته باشید و اقدام به جمع آوری آنها کنید.
شهردار قلعه رئیسی اضافه کرد: بلوار ورودی شهر از سمت شوتاور تکمیل و پایه های برق آن نصب شده که نیازمند چراغ گذاری آن است که باید هر چه سریع تر نسبت به نصب آنها اقدام شود تا شاهد روشنایی بر روی بلواز این قسمت هم باشیم و امیدواریم تلاش شود تا جلوی این قطعی مکرر برق را گرفته تا شاهد سوخته شدن وسایل برقی مردم نباشیم.
وی در پایان نبود جرثقیل و بالابر را مهمترین مشکل حوزه برق چاروسا دانست و یادآور شد: در بسیاری مواقع باید صبر کرد تا جرثقیل و بالابر از شهرستان برای یک امر کوچکی حضور پیدا کند که نیاز ضروری این منطقه است.

دو مداره کردن برق قلعه رئیسی
مهرداد تابش نژاد در ادامه این نشست عنوان کرد: یکی از مهمترین مشکلات منطقه چاروسا و دیشموک افت ولتاژ برق این مناطق است که تنها راهی که بتواند این مشکل را برطرف کند نصب ایستگاه در این مناطق است.
رئیس اداره برق کهگیلویه ادامه داد: با تلاشی که با حضور برق استان و استان خوزستان داشتیم کارشناسانی جهت تهیه زمین به منطقه آمدند و بعد از بازرسی بسیار زمینی را در حوزه روستای اسفندان پیدا کردند که امیدواریم هر چه سریع تر اقدام اولیه آن آغاز شود.
وی از 6 سیمه و دو مداره کردن برق قلعه رئیسی خبر داد و گفت: حدود 30کیلومتر از مسیر قلعه رئیسی به دهدشت را 6سیمه و دو مداره کردیم و 2دستگاه اتوترانس در منطقه نصب شد که امیدواریم قطعی مکرر برق کاهش یابد جزء اینکه در جهت صرفه جویی برق قطع شود که در همه کشور در ایام تابستان است و در منطقه ما هم وجود دارد.
رئیس برق کهگیلویه به مشکلات برق قلعه رئیسی اشاره و تصریح کرد: انشالله در هفته آینده اقدام به جمع آوری پایه های برق خواهیم کرد و نسبت به نصب چراغ برق ورودی شوتاور اقدام می کنیم.
تابش نژاد در پایان خواستار همکاری دهیاران با حوزه برق منطقه شد و تاکید کرد: دهیاران موارد سرقتی کابل برق را باید به اداره برق اطلاع دهند چرا که همانطور که نماینده بیان مشکلات هستید باید اتفاقاتی که سبب به وجود آمدن مشکلات هم می شود را باید بیان کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1