تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۴۰۱۲۲۳
در گفت‌وگویی مطرح شد

واکنش مدیرعامل آب روستایی به خبر دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ آب لوداب سالم است / از مردم عذرخواهی می‌کنم

۱
واکنش مدیرعامل آب روستایی به خبر دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ آب لوداب سالم است / از مردم عذرخواهی می‌کنم
کبنا ؛ به نقل از روابط عمومی آبفار، فیض اله پاسره با اعلام این خبر اظهار داشت: آب روستاهای لوداب از چشمه ای تامین می‌شود که جزو با کیفیت‌ترین آب‌های استان است.
 مدیرعامل آّب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بالا دست این چشمه یک رودخانه دائمی جریان دارد که متاسفانه به درون چشمه نفوذ کرده بود.
 پاسره با اشاره به اینکه آلودگی مخزن صحت ندارد، گفت: مشکل در نفوذ آب از رودخانه به چشمه بود که با تلاش همکاران ما آب چشمه و رودخانه در حال حاضر هیچ ارتباطی با هم ندارند و آب شرب مردم کاملاً سالم و بهداشتی است.
 پاسره ضمن تقدیر از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت استان، گفت: با وجود همه معارضات مسیر، شخصاً با همراهی کارکنان به منطقه رفتیم و به صورت اورژانسی منشأ آلودگی را شناسایی و ارتباط چشمه و رودخانه را قطع کردیم.
  مدیرعامل آّب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کم کاری در امر آبرسانی سالم پذیرفته نیست و با هر شخص کم کار در هر جایگاهی برخورد قاطع خواهد شد، گفت: اگرچه پراکندگی روستاهای استان در 1640 نقطه کار خدمات رسانی را با سختی‌هایی همراه ساخته است اما این را دلیلی بر بی توجهی به خدمات رسانی نمی‌دانیم و با همین تعداد نیرو و امکانات کمی که داریم در تلاش برای رساندن بهترین خدمات به روستائیان عزیز هستیم کما اینکه در همین منطقه لوداب یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های آبرسانی با اعتباری قریب به 50 میلیارد ریال و پوشش 7500 نفر در حال اجرا است.
 پاسره ضمن عذرخواهی از مردم لوداب، گفت: باید بپذیریم با کم آبی و خشکسالی بی سابقه ای روبرو هستیم و برخی تغییران طبیعی و جغرافیایی بدون خواست و اراده ما در حال انجام است، در این شرایط حراست از آب موضوع پر اهمیتی در وهله اول برای ما مسئولان و در وهله بعد برای مردم است، باید تلاش بشود ضمن توسعه و ترمیم خطوط آبرسانی، از هدر روی آب در مصارف کشاورزی و باغداری در روستاها اجتناب شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1