تاریخ انتشار
جمعه ۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۴
کد مطلب : ۴۰۱۱۱۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

عملکرد مناسب دستگاه قضا در احقاق حق عامه در کهگیلویه و بویراحمد

۳
۰
عملکرد مناسب دستگاه قضا در احقاق حق عامه در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛علی‌محمد احمدی با اشاره به هفته قوه قضائیه بیان داشت: اصل بر این است که بین قوای حاکمیتی شامل مقننه، مجریه و قضاییه تعامل پایدار و مناسبی وجود داشته باشد.
 
وی ادامه داد: تعامل سازنده بین سه قوه برای رفع مشکلات مردم و علی‌الخصوص مسائل معیشتی، اقتصادی و مواردی از این قبیل لازم است.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این استان، تعامل مناسبی بین استانداری و قوه قضاییه برقرار است. دستگاه قضا در احقاق حق عامه، همکاری با سایر قوا، کنترل بازار، تعزیرات و سازمان بازرسی عملکرد مناسبی ارائه کرده است.
 
احمدی یادآور شد: طبیعی است که به دلیل گستردگی اموراتی که در استان‌ها وجود دارد و مأموریت‌هایی که نمایندگان قوا در استان‌ها دارند، اختلاف سلایقی بروز کند که ما سعی کرده‌ایم اختلافات موجود از طریق جلسات مشترک در سطوح کارشناسی دیدگاه‌ها نزدیک شود.
 
وی تأکید کرد: مسئولان قوه قضاییه در شورای تأمین استان همیشه حضورداشته‌اند و تعامل مناسبی برقرار است. اگر نیاز است مسئولان قضایی و اجرایی نشست‌هایی داشته باشند همه نشست‌ها را به‌موقع برگزار کردیم.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: با در پیش گرفتن رهنمود مقام معظم رهبری در تعامل سه قوه، نماینده دستگاه‌های مختلف در استان‌ها بهتر می‌توانند، توانشان را برای مشکلات مردم بکار گیرند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Netherlands
طبق چه معیاری ارزیابی میکنید. من شاکی یه بنده خدا هستم.متهم همه چیزو قبول دارد.و اعتراف کرد اما روند رسیدگی بسیار کند هست و هنوز رای نهایی داده نشده! پرونده چک بعلامحل هستش جالبه اگه پرونده دعوا یا قتل بود. و یا اعتراض یا شاهد داشت. هر چند میدونم کبنا جرات گذاشتن نظرمو نداری اما نوشتم.
Iran, Islamic Republic of
گفتم. بذاری
ایلیا
Iran, Islamic Republic of
مردم باید راضی باشند که نیستن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1