کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

عملکرد مناسب دستگاه قضا در احقاق حق عامه در کهگیلویه و بویراحمد

8 تير 1397 ساعت 20:44

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این استان، تعامل مناسبی بین استانداری و قوه قضاییه برقرار است. دستگاه قضا در احقاق حق عامه، همکاری با سایر قوا، کنترل بازار، تعزیرات و سازمان بازرسی عملکرد مناسبی ارائه کرده است.


علی‌محمد احمدی با اشاره به هفته قوه قضائیه بیان داشت: اصل بر این است که بین قوای حاکمیتی شامل مقننه، مجریه و قضاییه تعامل پایدار و مناسبی وجود داشته باشد.
 
وی ادامه داد: تعامل سازنده بین سه قوه برای رفع مشکلات مردم و علی‌الخصوص مسائل معیشتی، اقتصادی و مواردی از این قبیل لازم است.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این استان، تعامل مناسبی بین استانداری و قوه قضاییه برقرار است. دستگاه قضا در احقاق حق عامه، همکاری با سایر قوا، کنترل بازار، تعزیرات و سازمان بازرسی عملکرد مناسبی ارائه کرده است.
 
احمدی یادآور شد: طبیعی است که به دلیل گستردگی اموراتی که در استان‌ها وجود دارد و مأموریت‌هایی که نمایندگان قوا در استان‌ها دارند، اختلاف سلایقی بروز کند که ما سعی کرده‌ایم اختلافات موجود از طریق جلسات مشترک در سطوح کارشناسی دیدگاه‌ها نزدیک شود.
 
وی تأکید کرد: مسئولان قوه قضاییه در شورای تأمین استان همیشه حضورداشته‌اند و تعامل مناسبی برقرار است. اگر نیاز است مسئولان قضایی و اجرایی نشست‌هایی داشته باشند همه نشست‌ها را به‌موقع برگزار کردیم.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: با در پیش گرفتن رهنمود مقام معظم رهبری در تعامل سه قوه، نماینده دستگاه‌های مختلف در استان‌ها بهتر می‌توانند، توانشان را برای مشکلات مردم بکار گیرند.
 


کد مطلب: 401118

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401118/عملکرد-مناسب-دستگاه-قضا-احقاق-حق-عامه-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1