کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت:به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت

دیدار شورای قضایی کهگیلویه و بویراحمد با خانواده ایثارگران

6 تير 1397 ساعت 18:49

اعضای شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته قوه قضائیه به دیدار تعدای از خانواده‌ی شهدای کارکنان و جانبازان دستگاه قضایی رفتند.
 


 به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه وبویراحمد، در یکی از این دیدارها که در منزل روحانی شهید شیخ عباس آزادی انجام شد حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رییس کل دادگستری استان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، با اظهار اینکه شهید موضوع شگفت آوری است افزود: خانواده شهدا بر گردن جامعه و همه مسئولان نظام حقوقی دارند.
این مقام قضایی در ادامه گفت: پیمایش راه و مسیر و مشی شهدا تکلیف ماست وظیفه‌ی ماست در مقابل شهدا و خانواده‌هایشان تواضع نموده و به وصایای آنان عمل نماییم و در جهت خدمتگذاری و اکرام خانواده شهدا و تواضع در مقابل آنان گام برداریم.
 رییس شورای قضایی در ادامه افزود: سیره شهدا را پیمودن و مسیر شهدا را رفتن آن مسیر اصلی است که شهدا در پیروی از ولایت فقیه، از ما خواسته‌اند.
 حجت الاسلام و المسلمین مزارعی با بیان اینکه این نظام متعلق به شهدا و خانواده‌های آنان است اظهار کرد: اگر دوباره لازم شود از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع نماییم خانواده شهدا مثل شمع دور پروانه برای این نظام، جان خواهند داد و دوام حکومت اسلامی در پایداری خانواده‌ی شهداست. مسیر شهید رسالت خیلی بزرگی است و خانواده شهدا مسیر بزرگی دارند که رهروی از شهیدان را در جامعه نهادینه نمایند.
 مزارعی گفت: خانواده شهدا و ایثارگران کسانی هستند که برای نظام مایه گذاشتند و بقای نظام در راستای پایداری شایسته آنهاست و آنچه که امروز در عالم دنیا جمهوری اسلامی ایران دارد به برکت خون شهیدان است. شهیدان برای امنیت و اقتدار کشور به شهادت رسیدند
 مقام ارشد قضایی استان با اشاره به اینکه، امروز کشور در سایه‌ی جهاد و مجاهدت شهدا و ایثارگران و جانبازان یادگار 8 سال دوران دفاع مقدس میهن اسلامی استوار، محکم و با اقتدار ایستاده است اظهار کرد: امروز دشمن در صدد ضایع کردن یاد شهداست و ما باید مسیر شهدا را ترک نکرده و حرمت به شهید در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهداء در همه محافل است.
 در این دیدارها مسوولان و شورای قضایی استان با خانواده‌ی شهیدان: قاید گیوی، پرست، زائری مقدم و جانبازان: فرخیانی و صدیقی نژاد دیدارکردند.
 
 
 


کد مطلب: 401083

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401083/دیدار-شورای-قضایی-کهگیلویه-بویراحمد-خانواده-ایثارگران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1