تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : ۴۰۱۰۸۳
یادداشت:به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت

دیدار شورای قضایی کهگیلویه و بویراحمد با خانواده ایثارگران

۰
دیدار شورای قضایی کهگیلویه و بویراحمد با خانواده ایثارگران
کبنا ؛ به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه وبویراحمد، در یکی از این دیدارها که در منزل روحانی شهید شیخ عباس آزادی انجام شد حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رییس کل دادگستری استان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، با اظهار اینکه شهید موضوع شگفت آوری است افزود: خانواده شهدا بر گردن جامعه و همه مسئولان نظام حقوقی دارند.
این مقام قضایی در ادامه گفت: پیمایش راه و مسیر و مشی شهدا تکلیف ماست وظیفه‌ی ماست در مقابل شهدا و خانواده‌هایشان تواضع نموده و به وصایای آنان عمل نماییم و در جهت خدمتگذاری و اکرام خانواده شهدا و تواضع در مقابل آنان گام برداریم.
 رییس شورای قضایی در ادامه افزود: سیره شهدا را پیمودن و مسیر شهدا را رفتن آن مسیر اصلی است که شهدا در پیروی از ولایت فقیه، از ما خواسته‌اند.
 حجت الاسلام و المسلمین مزارعی با بیان اینکه این نظام متعلق به شهدا و خانواده‌های آنان است اظهار کرد: اگر دوباره لازم شود از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع نماییم خانواده شهدا مثل شمع دور پروانه برای این نظام، جان خواهند داد و دوام حکومت اسلامی در پایداری خانواده‌ی شهداست. مسیر شهید رسالت خیلی بزرگی است و خانواده شهدا مسیر بزرگی دارند که رهروی از شهیدان را در جامعه نهادینه نمایند.
 مزارعی گفت: خانواده شهدا و ایثارگران کسانی هستند که برای نظام مایه گذاشتند و بقای نظام در راستای پایداری شایسته آنهاست و آنچه که امروز در عالم دنیا جمهوری اسلامی ایران دارد به برکت خون شهیدان است. شهیدان برای امنیت و اقتدار کشور به شهادت رسیدند
 مقام ارشد قضایی استان با اشاره به اینکه، امروز کشور در سایه‌ی جهاد و مجاهدت شهدا و ایثارگران و جانبازان یادگار 8 سال دوران دفاع مقدس میهن اسلامی استوار، محکم و با اقتدار ایستاده است اظهار کرد: امروز دشمن در صدد ضایع کردن یاد شهداست و ما باید مسیر شهدا را ترک نکرده و حرمت به شهید در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهداء در همه محافل است.
 در این دیدارها مسوولان و شورای قضایی استان با خانواده‌ی شهیدان: قاید گیوی، پرست، زائری مقدم و جانبازان: فرخیانی و صدیقی نژاد دیدارکردند.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1