تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۴۰۱۰۲۰
مدیرعامل شرکت آب کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

نقش محوری بانوان در ترویج مصرف بهینه آب شرب

۱
۱
نقش محوری بانوان در ترویج مصرف بهینه آب شرب
کبنا ؛ظهر امروز و همزمان با سومین روز از هفته صرفه جویی در مصرف آب کارگاه آموزشی زنان و مدیریت مصرف آب در خانواده با مشارکت شرکت آب و فاضلاب و امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
سیدعلی لدنی نژاد در این همایش با اشاره به اهمیت ترویج مصرف بهینه آب اظهار کرد: هفته صرفه‌جویی در مصرف آب فرصت مناسبی است که این مقوله برای اقشار مختلف مردم تبیین شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ایرانیان همواره به دنبال استفاده بهنیه از آب بوده‌اند، اظهار کرد: در احادیث، روایات و فرهنگ نیاکان ما نیز همواره بر مقوله صرفه جویی و مصرف بهنیه این کالای با ارزش تاکید شده است.
لدنی نژاد با تاکید بر نقش موثر بانوان و خانواده‌ها در مدیریت مصرف آب تصریح کرد: امروزه وضعیت آب و کاهش منابع آبی در وضعیتی است که همگان باید به دنبایل راهکارهای سازگاری با کم آبی و استفاده بهینه تر از آب باشیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان نیز برنامه ریزی‌های لازم را برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی برای اقشار مختلف جامعه به کار بسته است و در این زمینه برنامه‌های مختلف و متنوعی را انجام داده است.
وی عنوان کرد: چیزی که باید به آن توجه داشته باشیم آشنایی اقشار مختلف با وضعیت موجود منابع آبی و واقعیت‌های موجود در زمینه آب شرب است.
لدنی نژاد ابراز امیدواری کرد که برگزاری این کارگاه‌های و دروه های آموزشی مثمر ثمر واقع شوند و بانوان شاغل دستگاه‌های اجرایی سفیران فرهنگی برای ترویج مصرف بهینه آب شرب باشند.

لزوم آگاهی بخشی به بانوان در مصرف بهینه آب شرب
 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در کارگاه آموزشی زنان و مدیریت مصرف آب در خانواده با اشاره به حساسیت و اهمیت موضوع مصرف آب به خصوص در مقطع کنونی اظهار کرد: فرهنگ سازی و استفاده از از ابزارهای مختلف فرهنگی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.
آذر صفایی با اشاره به اینکه در این رابطه باید آگاهی بخشی بیشتری صورت گیرد، تصریح کرد: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای افزایش دانش شهروندان به خصوص بانوان در این زمینه بهره برد.
وی تصریح کرد: امروز وضعیت منابع آبی به گونه ای است که باید از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی برای تبیین صرفه جویی در مصرف آب استفاده شود و در این بین بانوان به عنوان اصلی‌ترین رکن خانواده و تربیت فرزندان نقش بسزایی در ترویج و عملی کردن این فرهنگ دارند.
مدیرکل امور بانوان و حانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بانوان شاغل دستگاه‌های اجرایی نیز به دلیل اثرگذاری در محیط کار و خانواده می‌توانند سفیران فرهنگی برای ترویج مصرف بهینه آب باشند.
صفایی با بیان اینکه امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تمامی توان خود برای حمایت از برنامه‌های فرهنگی و تشکل‌های مردمی در اجرای برنامه‌های فرهنگی حمایت خواهد کرد: وضعیت به گونه ای است که باید به سمت استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های مردمی حرکت کنیم.
گفتنی است در این کارگاه آموزش علاوه برد ارائه پاورپوینت توسط دو تن از کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان، بسته‌های فرهنگی بین شرکت کنندگان در این کارگاه توزیع شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مهندس لدنی نژادمدیری توانمندنترس شجاع ودلیروکاربلدومتخصص میباشد...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1