کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام‌جمعه موقت کبگیان

طرح های زودبازده اقتصادی مردم را به دولت امیدوار می‌کند

2 تير 1397 ساعت 10:52

امام‌جمعه موقت کبگیان در خطبه‌های ۱ تیر ۱۳۹۷ با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت: پیروزی هر شخص در زندگی بستگی تلاش و محکم‌کاری در قبال اندیشه و نگرشش دارد که یکی از مهم‌ترین این فاکتورها نگهداری از رازهاست.


حجت‌الاسلام سید علی اکرمیان افزود: پرحرفی، تلقین حقارت به خود در اعلام ماهیت به اجتماع، زیاده‌روی در اشتراک راز با دوستان، احساسی بودن و تعصبات بیجا و استفاده ناصحیح از فضای مجازی از عوامل برملا شدن رازهای انسان است که پیشه کردن تقوای الهی باعث حفظ اسرار است.
سید علی اکرمیان با تبریک هفته قوه قضائیه گفت: عملکردهای این قوه از نگاه عام برهیچکس پوشیده نیست، اما اثبات حق در ترازوی عمل نماد اصلی این قوه در برداشت عموم است.
خطیب موقت کبگیان خطاب ب کارکنان این نهاد گفت: شما خادمان منتخب مردم امانت‌داران سکوی عدالت ملتید که با تلاش در دقت امین ملت در صدور اثبات حق از ناحق هستید.
وی بیان کرد: ساختار این قوه راهی قانونی است برای پایان بخشیدن به کدورت و نزاع‌ها در تقبل تلفات و خسارات بیجا در جامعه که با تحقیق موشکافانه و دقت نظر بالا بی‌تعارف در عدالت احکام حق را از ناحق پس می‌گیرد و خاطیان امنیت اجتماعی را در تعدی‌های مختلف با حکم قانونی به مجازات می‌رساند.
حجت‌الاسلام اکرمیان با اشاره به سالروز مبارزه با تسلیحات شیمیائی خطاب به نمازگزاران گفت: قریب به اکثریت شماها یا در جنگ بودید یا میدانید بعد از پیروزی سپاهیان اسلام در جنگ نابرابر رژیم تادندان‌مسلح بعث با وساطت آمریکا و اسرائیل و غرب و تحریک رژیم صدام به بمباران شیمایی در «سردشت» ۴۷۲۰ نفر مسموم و ۶۰۷ نفر به شهادت رسیدند.
این خطیب موقت با اشاره به دشمنی آمریکا و غرب علیه جمهوری اسلامی ایران در ادوار مختلف و حال گفت: آنان که دم از حقوق بشر می‌زنند، بعد از ذلالت و سرنگونی پهلوی دستشان از تارج بیت‌المال جمهوری اسلامی ایران کوتاه شد، با هماهنگی هم با اندیشه براندازی نظام صدام علیه مردم ما تادندان‌مسلح کردند و در ناامیدی شکست صدام همانند هیروشیمای ژاپن با تزریق بمب‌های فلج‌کننده شیمیائی حاوی سیاه‌زخم و گاز خردل هزاران مردم بی‌گناه ما را با شیوه‌های فجیع فلج کردند و به شهادت رساندند هیچ‌گاه قابل‌اعتماد نبوده و نیستند و اعتماد به آنان از گاز خردل و سیاه‌زخم خطرناک‌تر است که باید مراقب بود.
سید علی اکرمیان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با کارکنان قوه مقننه و اعضاء مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی رهبر یک ملت و مسلمین جهان شماها را عصاره فضائل ملت می‌داند باید به اتمام تلاش دقت خود را در مهار نوسانات مخرب اجتماعی بکار ببرید زیرا شماها امین ملت هستید و باید از راه ملت خارج نشوید و بدانید چه‌کار می‌کنید.
خطیب موقت جمعه کبگیان تصریح کرد: عزیزان با دقت و درایت و نظارت در مصوبات باید خروجی‌های کاملاً مثبت زود بازده عام‌المنفعه را به مردم هدیه بدهید تا بامهار تورم و شفای اقتصاد بیمار در اعتماد ملت و دولت فاصله ایجاد نشود و با اقتدار و پرهیز از حزبگرائی عظمت کاری خود را در جواب اعتماد ملت به خود بدهید.
 


کد مطلب: 400972

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400972/طرح-های-زودبازده-اقتصادی-مردم-دولت-امیدوار-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1