تاریخ انتشار
شنبه ۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۴۰۰۹۷۲
امام‌جمعه موقت کبگیان

طرح های زودبازده اقتصادی مردم را به دولت امیدوار می‌کند

۰
طرح های زودبازده اقتصادی مردم را به دولت امیدوار می‌کند
کبنا ؛حجت‌الاسلام سید علی اکرمیان افزود: پرحرفی، تلقین حقارت به خود در اعلام ماهیت به اجتماع، زیاده‌روی در اشتراک راز با دوستان، احساسی بودن و تعصبات بیجا و استفاده ناصحیح از فضای مجازی از عوامل برملا شدن رازهای انسان است که پیشه کردن تقوای الهی باعث حفظ اسرار است.
سید علی اکرمیان با تبریک هفته قوه قضائیه گفت: عملکردهای این قوه از نگاه عام برهیچکس پوشیده نیست، اما اثبات حق در ترازوی عمل نماد اصلی این قوه در برداشت عموم است.
خطیب موقت کبگیان خطاب ب کارکنان این نهاد گفت: شما خادمان منتخب مردم امانت‌داران سکوی عدالت ملتید که با تلاش در دقت امین ملت در صدور اثبات حق از ناحق هستید.
وی بیان کرد: ساختار این قوه راهی قانونی است برای پایان بخشیدن به کدورت و نزاع‌ها در تقبل تلفات و خسارات بیجا در جامعه که با تحقیق موشکافانه و دقت نظر بالا بی‌تعارف در عدالت احکام حق را از ناحق پس می‌گیرد و خاطیان امنیت اجتماعی را در تعدی‌های مختلف با حکم قانونی به مجازات می‌رساند.
حجت‌الاسلام اکرمیان با اشاره به سالروز مبارزه با تسلیحات شیمیائی خطاب به نمازگزاران گفت: قریب به اکثریت شماها یا در جنگ بودید یا میدانید بعد از پیروزی سپاهیان اسلام در جنگ نابرابر رژیم تادندان‌مسلح بعث با وساطت آمریکا و اسرائیل و غرب و تحریک رژیم صدام به بمباران شیمایی در «سردشت» ۴۷۲۰ نفر مسموم و ۶۰۷ نفر به شهادت رسیدند.
این خطیب موقت با اشاره به دشمنی آمریکا و غرب علیه جمهوری اسلامی ایران در ادوار مختلف و حال گفت: آنان که دم از حقوق بشر می‌زنند، بعد از ذلالت و سرنگونی پهلوی دستشان از تارج بیت‌المال جمهوری اسلامی ایران کوتاه شد، با هماهنگی هم با اندیشه براندازی نظام صدام علیه مردم ما تادندان‌مسلح کردند و در ناامیدی شکست صدام همانند هیروشیمای ژاپن با تزریق بمب‌های فلج‌کننده شیمیائی حاوی سیاه‌زخم و گاز خردل هزاران مردم بی‌گناه ما را با شیوه‌های فجیع فلج کردند و به شهادت رساندند هیچ‌گاه قابل‌اعتماد نبوده و نیستند و اعتماد به آنان از گاز خردل و سیاه‌زخم خطرناک‌تر است که باید مراقب بود.
سید علی اکرمیان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با کارکنان قوه مقننه و اعضاء مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی رهبر یک ملت و مسلمین جهان شماها را عصاره فضائل ملت می‌داند باید به اتمام تلاش دقت خود را در مهار نوسانات مخرب اجتماعی بکار ببرید زیرا شماها امین ملت هستید و باید از راه ملت خارج نشوید و بدانید چه‌کار می‌کنید.
خطیب موقت جمعه کبگیان تصریح کرد: عزیزان با دقت و درایت و نظارت در مصوبات باید خروجی‌های کاملاً مثبت زود بازده عام‌المنفعه را به مردم هدیه بدهید تا بامهار تورم و شفای اقتصاد بیمار در اعتماد ملت و دولت فاصله ایجاد نشود و با اقتدار و پرهیز از حزبگرائی عظمت کاری خود را در جواب اعتماد ملت به خود بدهید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1