تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۴۰۰۹۲۹
در جلسه شورای سلامت کهگیلویه مطرح شد

محمودی: نمی‌توان همه حرف‌ها را نزد رسانه‌ها زد/«آب دیشموک» قابل مصرف نیست

۰
محمودی: نمی‌توان همه حرف‌ها را نزد رسانه‌ها زد/«آب دیشموک» قابل مصرف نیست
کبنا ؛صبح امروز جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی کهگیلویه جهت بررسی مصوبات جلسات گذشته و بحث زمین‌های خالی سطح شهر با حضور مسوولان شهرستان و تاخیر یک ساعته در فرمانداری برگزار شد.
بخشدار دیشموک با اشاره به مشکلات و معضلات آبرسانی بخش دیشموک اظهار کرد: آب آشامیدنی دیشموک به دلیل بالا بودن املاح غیر مجاز قابل مصرف برای مردم نیست.
حسن امیریان عنوان کرد: تعداد پنج روستا (رود سمه، پاتاوه عاجم و...) فاقد آب آشامیدنی هستند و از چشمه‌ها و رودخانه‌هایی که مشترک بین دام و انسان است استفاده می‌کنند که علاوه برایجاد آلودگی و بیماری، آب این چشمه‌ها نیز کم شده است.
 امیریان ادامه داد: مشکل دیگری که البته در همه روستاها عمومیت دارد بحث شکستگی لوله‌های آب است، یکی از روستاهای بخش دیشموک به خاطر نبود یک قطعه به مبلغ 30 هزار تومان به مدت 3 هفته قطع بود وآبرسانی روستای رود سمه نیزبه دلیل نبود قطعه‌ای به مبلغ 300 هزار تومان معطل است که آبفای روستایی هیچگونه همکاری علی رغم دادن گزارش نمی‌کند.
وی در پایان مطرح کرد: برخی مخازن آب روباز هستند که در معرض آلودگی قرار می‌گیرند و این خود تهدیدی جدی برای سلامتی مصرف کنند گان است که باید هر چه سریع‌تر این مشکل نیز رفع گردد.
در حضور رسانه‌ها باید برخی موارد را فاکتور گرفت!
بخشدار چاروسا با اشاره به بحران آب گفت: بالا بودن موارد شکستگی لوله‌های آب در چاروسا نه تنها باعث آلوده شدن آب آشامیدنی شده بلکه شاهد هدر رفتن حجم عظیمی آب آشامیدنی نیز هستیم.
محمودی عنوان کرد: طی بازدیدهای صورت گرفته مشخص شد بسیاری از این شکستگی مربوط به زمان زیادی است، گزارش شکستگی‌ها را به آبفای روستایی اعلام کرده‌ایم.
وی ادامه داد: همچنین تعداد انشعابات غیر مجاز در چاروسا فراوان است برخی را به دادگاه معرفی کردیم که با آنها برخورد می‌شود و برخی نیز خود انشعابات غیر مجاز را دارند قطع می‌کنند.
محمودی در پایان مطرح کرد: از دهیاران خواسته بودیم  گزارش از شکستگی لوله‌ها تهیه کنند و از آبدارن نیز درخواست تهیه گزارش از انشعابات غیر مجاز را کردیم  که انگار توجیه نبودند و چون رسانه‌ها در جلسه هستند باید از برخی موارد فاکتور گرفت!
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1