کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حکم سید ضیاء هاشمی:

یک بویراحمدی مدیرکل پژوهش خبرگزاری ایرنا شد

31 خرداد 1397 ساعت 13:47

مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) امروز چهارشنبه در حکمی، «داریوش جهان بین» را به عنوان مدیرکل جدید دفتر پژوهش و بررسی‌های خبری خبرگزاری رسمی کشور منصوب کرد.


 دکتر «سیدضیاء هاشمی» در متن حکم جهان بین نوشته است: «ارتقای فعالیت‌های پژوهشی ایرنا از طریق تقویت ارتباط با دانشگاه‌ها، اندیشکده ها و مراکز علمی و تحقیقاتی داخلی و خارجی، جلب همکاری و توسعه روابط با صاحبنظران و نخبگان، رصد و پایش تحولات و تهیه گزارش‌های راهبردی و بهره گیری عالمانه از فناوری‌های نوین حوزه‌های افکارسنجی و داده کاوی از جمله مهم‌ترین ماموریتهای دفتر پژوهش و بررسی‌های خبری در دوره جدید است.»
وی ابراز امیدواری کرده است با هماهنگی و تعامل شایسته مدیرکل جدید دفتر پژوهش با سایر بخش‌های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی و بهره گیری مناسب از نیروهای توانمند حوزه پژوهش، تحرک و تحول جدیدی در این حوزه رخ دهد.
مدیرعامل ایرنا همچنین از تلاش‌های مجدانه «رضا خوش لهجه» در طول حدود دو سال مدیریت دفتر پژوهش و بررسی‌های خبری قدردانی کرده است.
جهان بین، ۴۲ ساله، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق و مدیریت، پیش از این در مسئولیت‌های مختلف اجرایی ایفای نقش کرده و علاوه بر تدریس، تالیفاتی نیز در حوزه‌های حقوق ارتباطات دارد.
معاون بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌های سازمان بازرسی، معاون مرکز رسیدگی به شکایت‌های مردمی و نیز، مدیرکل سنجش سلامت اداری این سازمان، رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویر احمد، مدیر مطالعات حقوقی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی، مدرس دانشکده خبر و مدیر منطقه ای خبرگزاری ایسنا از جمله سوابق او است.
خوش لهجه نیز که از مدیران و خبرنگاران باسابقه ایرنا به شمار می‌رود، در احکام دیگری، به عنوان «مدیر هسته گزینش» و «دستیار خبری معاون خبر» خبرگزاری جمهوری اسلامی منصوب شده است.

به گزارش کبنا، قبل از این سید ضیاء هاشمی، «تقوی» را به عنوان مدیرعامل خبرگزاری ایرنا در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرده بود.

 


کد مطلب: 400926

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400926/یک-بویراحمدی-مدیرکل-پژوهش-خبرگزاری-ایرنا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1