تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۴۰۰۹۲۶
با حکم سید ضیاء هاشمی:

یک بویراحمدی مدیرکل پژوهش خبرگزاری ایرنا شد

۵
۰
یک بویراحمدی مدیرکل پژوهش خبرگزاری ایرنا شد
کبنا ؛ دکتر «سیدضیاء هاشمی» در متن حکم جهان بین نوشته است: «ارتقای فعالیت‌های پژوهشی ایرنا از طریق تقویت ارتباط با دانشگاه‌ها، اندیشکده ها و مراکز علمی و تحقیقاتی داخلی و خارجی، جلب همکاری و توسعه روابط با صاحبنظران و نخبگان، رصد و پایش تحولات و تهیه گزارش‌های راهبردی و بهره گیری عالمانه از فناوری‌های نوین حوزه‌های افکارسنجی و داده کاوی از جمله مهم‌ترین ماموریتهای دفتر پژوهش و بررسی‌های خبری در دوره جدید است.»
وی ابراز امیدواری کرده است با هماهنگی و تعامل شایسته مدیرکل جدید دفتر پژوهش با سایر بخش‌های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی و بهره گیری مناسب از نیروهای توانمند حوزه پژوهش، تحرک و تحول جدیدی در این حوزه رخ دهد.
مدیرعامل ایرنا همچنین از تلاش‌های مجدانه «رضا خوش لهجه» در طول حدود دو سال مدیریت دفتر پژوهش و بررسی‌های خبری قدردانی کرده است.
جهان بین، ۴۲ ساله، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق و مدیریت، پیش از این در مسئولیت‌های مختلف اجرایی ایفای نقش کرده و علاوه بر تدریس، تالیفاتی نیز در حوزه‌های حقوق ارتباطات دارد.
معاون بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌های سازمان بازرسی، معاون مرکز رسیدگی به شکایت‌های مردمی و نیز، مدیرکل سنجش سلامت اداری این سازمان، رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویر احمد، مدیر مطالعات حقوقی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی، مدرس دانشکده خبر و مدیر منطقه ای خبرگزاری ایسنا از جمله سوابق او است.
خوش لهجه نیز که از مدیران و خبرنگاران باسابقه ایرنا به شمار می‌رود، در احکام دیگری، به عنوان «مدیر هسته گزینش» و «دستیار خبری معاون خبر» خبرگزاری جمهوری اسلامی منصوب شده است.

به گزارش کبنا، قبل از این سید ضیاء هاشمی، «تقوی» را به عنوان مدیرعامل خبرگزاری ایرنا در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرده بود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام قوم گرایی نفرت انگیز است... متاسفانه افراد. نخبه ما خیلی قوم گراند... اگر شما این حس و حال را خوب دریابید می بینید چهره های..د اصلا گویی .هیچ تاثیری از علم و دانش و زندگی در شهر تهران را نمی پذیرند.. به ضرس قاطع م یگویم .د... چرا که در یک تحقیق بدست امده که خواص ما از عوام درجه بیشتری تصور قالبی داشتند... من به شخصه حا..
محمد
Iran, Islamic Republic of
حسین آقا شما فوق العده بدبین هستین
جهاد دانشگاهی
United States
درود بر مهندس جهانبین وتشکر از دکتر هاشمی بابت این انتصاب بجا وشایسته.
محمد
Iran, Islamic Republic of
تبریک به جناب جهان بین ایشان از نخبه های علمی استان است انشا ا. شاهد پیشرفت بیشترشان باشیم
زرین هم کلاس مدرسه اقبال گچساران
Iran, Islamic Republic of
تبریک به جناب دکتر جهان بین
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1