کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای حفاظت از منابع آب کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

احمدی: آقای «داوودی‌مهر» شیر مرده بهتر از شیر زنده در قفس است / اگر جوابی ندارید، من را خسته نکنید

28 خرداد 1397 ساعت 18:41

شورای حفاظت از منابع آب استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که با حواشی هم همراه شد.


عصر امروز شورای حفاظت از آب به ریاست علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور «حسن نوروزی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، «عزیز فیلی» معاون عمرانی استاندار، محمدکاظم نظری معاون سیاسی استاندار و جمعی از مدیران ارشد استان برگزار شد.
در این جلسه ابتدا «علی داودی‌مهر» مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد مصوبات جلسات قبل را قرائت می‌کرد و استاندار درباره اقدامات آب منطقه‌ای در زمینه هر مصوبه توضیحاتی از «داودی‌مهر» می‌خواست. وقتی داودی مهر مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد به مکاتبات خود با دستگاه‌های دولتی استان در باره آمایش آبی، اشاره کرد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به او گفت: چند تا از ادارات استان به آن جواب داد که داودی‌مهر جوابی برای آن نداشت. استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به او گفت: اگر جوابی ندارید، من، خودتان و جلسه را خسته‌ نکنید.
احمدی با اشاره به ضرب‌المثلی ادامه داد: شیر مرده بیرون از قفس بهتر از شیر زنده درون قفس است. در جلساتی که من می‌آیم یا مصوبه نداشته باشیم و یا اگر داریم باید اجرا شود. بارها گفته‌ام، مصوبه انشایی بدون دستور اجرایی ننویسید. مصوبه کلی گویی نداشته باشید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد توضیحات مفصلی در رابطه با چگونه نوشتن مصوبات ارائه داد و «داودی‌مهر» بعد از شنیدن سخنان استاندار خطاب به او گفت: سخنان شما مبدا و ریل‌گذاری خواهد بود برای هدف‌های بعدی.
 
در ادامه «داودی‌مهر» مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد به مصوبات جلسه قبل در خصوص مزارع پرورش ماهی اشاره و بیان کرد: «کارگروه مربوطه تشکیل و در خصوص مزارع پرورش ماهی، جلسات هم‌اندیشی و بازدیدهای صحرائی در قالب کارگروه های مذکور برگزار گردد» که این از مصوبات جلسات قبلی بود.
استاندار خطاب به داودی گفت: مصوبات و صورتجلسات کارگروه را با خودت آورده‌اید، وقتی با پاسخ «داودی مهر» روبرو شد، احمدی خطاب به او گفت: بینی بین‌الله کارگروه را تشکیل دادید یا نه.[ لبخند فیلی معاون عمرانی استاندار].
احمدی گفت: با احترامی که برای آقای «فیلی» قائل هستم، این انتقاد را متوجه وی می‌دانم.
«داودی‌مهر» جواب داد: بله، ما کارگروه را تشکیل دادیم که فرهادی معاون آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد به کمک مدیرعامل خود آمد و نام اعضای کارگروه را برای استاندار شمرد.
داوودی‌مهر مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به مصوبه دیگری مبنی بر ممنوعیت کشت تابستانه در پایین دست سد کوثر اشاره کرد و توضیحاتی را هم ارائه داد.

ادامه مطلب به زودی‌ منتشر می‌شود
 


کد مطلب: 400846

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400846/احمدی-آقای-داوودی-مهر-شیر-مرده-بهتر-زنده-قفس-اگر-جوابی-ندارید-خسته-نکنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1