تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۴۰۰۸۴۶
در شورای حفاظت از منابع آب کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

احمدی: آقای «داوودی‌مهر» شیر مرده بهتر از شیر زنده در قفس است / اگر جوابی ندارید، من را خسته نکنید

۱۲
۰
احمدی: آقای «داوودی‌مهر» شیر مرده بهتر از شیر زنده در قفس است / اگر جوابی ندارید، من را خسته نکنید
کبنا ؛عصر امروز شورای حفاظت از آب به ریاست علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور «حسن نوروزی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، «عزیز فیلی» معاون عمرانی استاندار، محمدکاظم نظری معاون سیاسی استاندار و جمعی از مدیران ارشد استان برگزار شد.
در این جلسه ابتدا «علی داودی‌مهر» مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد مصوبات جلسات قبل را قرائت می‌کرد و استاندار درباره اقدامات آب منطقه‌ای در زمینه هر مصوبه توضیحاتی از «داودی‌مهر» می‌خواست. وقتی داودی مهر مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد به مکاتبات خود با دستگاه‌های دولتی استان در باره آمایش آبی، اشاره کرد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به او گفت: چند تا از ادارات استان به آن جواب داد که داودی‌مهر جوابی برای آن نداشت. استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به او گفت: اگر جوابی ندارید، من، خودتان و جلسه را خسته‌ نکنید.
احمدی با اشاره به ضرب‌المثلی ادامه داد: شیر مرده بیرون از قفس بهتر از شیر زنده درون قفس است. در جلساتی که من می‌آیم یا مصوبه نداشته باشیم و یا اگر داریم باید اجرا شود. بارها گفته‌ام، مصوبه انشایی بدون دستور اجرایی ننویسید. مصوبه کلی گویی نداشته باشید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد توضیحات مفصلی در رابطه با چگونه نوشتن مصوبات ارائه داد و «داودی‌مهر» بعد از شنیدن سخنان استاندار خطاب به او گفت: سخنان شما مبدا و ریل‌گذاری خواهد بود برای هدف‌های بعدی.
 
در ادامه «داودی‌مهر» مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد به مصوبات جلسه قبل در خصوص مزارع پرورش ماهی اشاره و بیان کرد: «کارگروه مربوطه تشکیل و در خصوص مزارع پرورش ماهی، جلسات هم‌اندیشی و بازدیدهای صحرائی در قالب کارگروه های مذکور برگزار گردد» که این از مصوبات جلسات قبلی بود.
استاندار خطاب به داودی گفت: مصوبات و صورتجلسات کارگروه را با خودت آورده‌اید، وقتی با پاسخ «داودی مهر» روبرو شد، احمدی خطاب به او گفت: بینی بین‌الله کارگروه را تشکیل دادید یا نه.[ لبخند فیلی معاون عمرانی استاندار].
احمدی گفت: با احترامی که برای آقای «فیلی» قائل هستم، این انتقاد را متوجه وی می‌دانم.
«داودی‌مهر» جواب داد: بله، ما کارگروه را تشکیل دادیم که فرهادی معاون آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد به کمک مدیرعامل خود آمد و نام اعضای کارگروه را برای استاندار شمرد.
داوودی‌مهر مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به مصوبه دیگری مبنی بر ممنوعیت کشت تابستانه در پایین دست سد کوثر اشاره کرد و توضیحاتی را هم ارائه داد.

ادامه مطلب به زودی‌ منتشر می‌شود
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دوست
Iran, Islamic Republic of
ما از آقای .ر غیراز حرف زدن تابحال چیزی ندیدیم جمع کن این. رو
United States
عرض سلام وخسته نباشید دارم خدمت آقای مهندس داودی مهر هر کاریش کنی بچه استان دلسوز مردم استان وکشاورزان می باشد وباید بداند در حوزه مدیریتش. میشود به یک نفر در عرض یک سال همکارانش ۵الی ۶ پروانه آب بعضی هم ده سال تمام دنبال یک پروانه در یک محل وشهرستان وبا کشاورزی وزراعت وزمین همسایه وهمجوار بالا وپایین میشود که از جناب مهندس داودی مهر تقاضامندم از آقای معصومی توضیحات لازم را در این خصوص جویا شود از زحمات صادقانه وبرخورد های شایسته مهندس یزدانپناه که واقعا انسانی مومن ومتدین ونسبت به تکریم ارباب رجوع نهایت همکاری ومحبت را دارند خاضعانه تشکر میکنم واز جناب مهندس داودی مهر تقاضامندم نسبت به تشویق وتقدیر از ایشان مساعدت لازم مبذول فرمایند
Iran, Islamic Republic of
عجب
Iran, Islamic Republic of
وقتی آدمهای کار بلد ، توانمند و شایسته و پر انرژی و متعهد و مسؤلیت پذیر و داری شم مدیریتی و پرستیژ مدیریتی به خاطر مسائل جناحی کنار گذاشته شوند و بخاطر عدم استفاده از آنها یا مهاجرت میکنن یا بقول دوستان کارشناس محوطه میشوند باید هم امروز شاهد این اتفاقات باشیم.
البته اگه جانب احمدی استاندار محترم را بذارن به اختیار خودش قطعا تکلیف این آقایان روشن میشه
اما بعضی از نمایندگان ما بخاطر اینکه آقایان مدیر کلها و مدیر عامل ها فقط دو سه نفر سفارشی براشون بکار گرفتن فکر میکنند دیگه امیر کبیرند
به امید روزی که دست نا اهلان و نا محرمان از سر کشور و ملت برداشته بشه
Austria
فقط توهین به مدیران استانی را در جلسات می بینیم
برای هیچکدام از جلسات تشکیل شده خود اداره استانداری هم برنامه ای ندارد
دنا
Iran, Islamic Republic of
دست استاندتر درد نکنه اغلب مدیران کل با امارهای ا.. دارن دستشون را رو کن
Iran, Islamic Republic of
خ..کردن با این جلسات.
عدالت دیل
Iran, Islamic Republic of
کارهای چند سال پیش امار کارهای تازه میدهند کسی نیس که پیگیری کند استاندار کمی میداند
عدالت دیل
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار مدیر کل .. استان ادم خوبی ولی بدرد مدیر کل نمی خورد هرچه زودتر عوض شود سریعا ایشان برای ناظر کار کوچکی میتوان است ایشان.میباشد وهرچه. گفت عمل میکند
Iran, Islamic Republic of
انصافا آقای داوودی مهر مهندس فرهادی یک بار من بهش مراجعه کردم یزدانپناه عباسیان وحقوقی ادارا آب استان جز شریف ترین وبهترین واخلاق مدار ترین وباشخصیت ترین می باشند خدا حفظشان کند
Iran, Islamic Republic of
به والله قسم یا از دوستانشان هستی یا کاری پشت پرده و سفارشی برات انجام دادن
چون 90درصد ارباب رجو. و همیشه با یاس و ناامیدی از شرکت خارج میشن گاها باهاشون...آدم اون شرکت
. که اصلا پیداش نیست و شرک. دستگاه استان می‌باشد
دردر
Iran, Islamic Republic of
.را سازمانی که از پژوهشگران علم آب در استان بعنوان کمیته فنی استفاده نمیکند و غیربومی ها را از دانشگاههای دیگر می اورد
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1