تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۲
کد مطلب : ۴۰۰۴۰۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تداوم راه امام خمینی(ره) را در تاریخ آینده نظام خواهیم دید

۰
تداوم راه امام خمینی(ره) را در تاریخ آینده نظام خواهیم دید
کبنا ؛علی محمد احمدی در آیین سوگواره منطقه‌ای شعر در سوگ آفتاب ویژه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که با حضور استان‌های فارس، خوزستان، چهارمحال بختیاری، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: مردانی تاریخ را می‌سازند، و مردانی تقویم تاریخی را. که امام خمینی (ره) تاریخ ساز بود.
احمدی افزود: مطالبات اقتصادی درگیر آهن، آجار، سیمان، اتوبان‌ها و دنیای مادی کرده است، البته به این مفهوم نیست که مادیات و معیشت مردم را نادیده بگیریم.
وی اظهار داشت: آن چیزی که امام به عنوان دستاورد برای عزت مردم در حوزه مادی به ارمغان آورد، این‌ها را نباید نادیده بگیریم. وظیفه تمدن اسلامی و دولت اسلامی این است که به موازات رشد مادی دنیای موجود شرایط رفاه را برای مردم ایجاد کند.
وی افزود: اما امام ما فراتر از این مطالبات بود، امام را باید در گذشته، حال و آینده دید، امام در گذشته باید در غربت او در ۱۵ خرداد سال ۴۲ دید.
احمدی تصریح کرد: امام را باید در مبارزات بی بدیل در سال‌های سیاه ستم شاهی دید، امام را باید در نوفل شاتو در نقطه به نقطه تاریخ انقلاب اسلامی دید.
وی اضافه کرد: اما امام(ره) به همین جا ختم نمی‌شود، امام(ره) را باید در شب‌های سرد شاخ شمیران دید، امام را باید در روزهای گرم شلمچه و حسینیه دید، آن‌ها تاریخ و فرهنگی امام(ره) است.
استاندار بیان داشت: امام را باید در وصیت نامه ماندنی و تاریخی سازش دید، خیلی شعور، درک، فرصت و درایت می‌خواهد که شاعران، دلسوزان، سیاسیون و نویسندگان را معرفی کنیم که غریبانه در سال ۴۲ درخشید، شجاعانه در سال ۵۷ آمد، عزت ملت را در ۸ سال جنگ بر سینه تاریخ ماندگار کرد و امروز امام را در پس کوچه‌های حلب، بحرین و یمن می‌بینیم.
وی افزود: مطمئن باشید که آینده راه امام(ره) و فرهنگی که امام خمینی(ره) بر جا گذاشت را در جای جای تاریخ آینده خواهیم دید، لذا به روح پر فتوح امام درود و سلام می‌فرستیم، و به روح پر فتوح تمام مردان بزرگی که برای اعطای پیام امام در جای جای تاریخ سینه و قلب‌های بزرگ خودشان را تقدیم ارمان امام کردند. روحش شاد و روح شهدای مسیرشان شاد باد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1