کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای اداری کهگیویه و بویراحمد مطرح شد

توضیحات سپاه فتح در باره کمبود سوخت و اعتصاب صنفی کامیون‌داران

9 خرداد 1397 ساعت 22:24

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: در روزهای اخیر که اعتصابات صنفی برخی کامیون داران سبب ایجاد اختلال و کمبود سوخت رسانی در برخی مناطق از جمله استان‌های جنوبی کشورمان شد در این استان کمترین مشکل امنیتی و یا خللی در فعالیتها ایجاد نشد.


سرهنگ جهانگیر انصاری عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد افزود: با اعلام اعتصابات برخی کامیون دارها و فراگیر شدن آن و از همان لحظات نخست سپاه فتح استان و تیپ مستقل 48 با هماهنگی مدیریت اجرایی استان و تمامی توان لجستیکی و امنیتی و اطلاعاتی خود وارد میدان شد و شرایط موجود را تحت کنترل و اشراف کامل خود قرار داد.
وی تصریح کرد: سپاه فتح استان با همکاری شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی استان و سایر نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی از همان روز نخست اعتصاب صنفی کامیون داران و اعلام آماده باش کامل، اجازه بروز کمترین خلل در سوخت رسانی و ایجاد مشکلات امنیتی را ندادند.
وی یادآور شد: کامیون داران نیز در این مدت و با گذشت حدود یک هفته از زمان اعتصاب آنها با مشایعت و همراهی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی سپاه در طول مسیر و از مبدا و تا مقصد (یاسوج -ماهشهر) تاکنون کمترین مشکل امنیت جانی برای این افراد نیز به وجود نیامده است.
وی افزود: بیش از 115 نیرو از سپاه فتح استان با همراهی و همکاری نیروهای انتظامی و پلیس راه هم اینک به صورت سواره و پیاده در طول مسیرها و جاده‌های برون شهری استان مستقر شده‌اند تا کمترین خلل و مشکل امنیتی از ناحیه برخی افراد سودجو در این زمینه ایجاد نشود.
در روزهای گذشته برخی کامیون داران در برخی مناطق کشور با هدف پیگیری و حل مشکلات صنفی خود به‌صورت مسالمت آمیز دست به اعتصاب زدند.
 


کد مطلب: 400375

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400375/توضیحات-سپاه-فتح-باره-کمبود-سوخت-اعتصاب-صنفی-کامیون-داران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1