تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۴
کد مطلب : ۴۰۰۳۷۵
در شورای اداری کهگیویه و بویراحمد مطرح شد

توضیحات سپاه فتح در باره کمبود سوخت و اعتصاب صنفی کامیون‌داران

۰
توضیحات سپاه فتح در باره کمبود سوخت و اعتصاب صنفی کامیون‌داران
کبنا ؛سرهنگ جهانگیر انصاری عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد افزود: با اعلام اعتصابات برخی کامیون دارها و فراگیر شدن آن و از همان لحظات نخست سپاه فتح استان و تیپ مستقل 48 با هماهنگی مدیریت اجرایی استان و تمامی توان لجستیکی و امنیتی و اطلاعاتی خود وارد میدان شد و شرایط موجود را تحت کنترل و اشراف کامل خود قرار داد.
وی تصریح کرد: سپاه فتح استان با همکاری شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی استان و سایر نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی از همان روز نخست اعتصاب صنفی کامیون داران و اعلام آماده باش کامل، اجازه بروز کمترین خلل در سوخت رسانی و ایجاد مشکلات امنیتی را ندادند.
وی یادآور شد: کامیون داران نیز در این مدت و با گذشت حدود یک هفته از زمان اعتصاب آنها با مشایعت و همراهی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی سپاه در طول مسیر و از مبدا و تا مقصد (یاسوج -ماهشهر) تاکنون کمترین مشکل امنیت جانی برای این افراد نیز به وجود نیامده است.
وی افزود: بیش از 115 نیرو از سپاه فتح استان با همراهی و همکاری نیروهای انتظامی و پلیس راه هم اینک به صورت سواره و پیاده در طول مسیرها و جاده‌های برون شهری استان مستقر شده‌اند تا کمترین خلل و مشکل امنیتی از ناحیه برخی افراد سودجو در این زمینه ایجاد نشود.
در روزهای گذشته برخی کامیون داران در برخی مناطق کشور با هدف پیگیری و حل مشکلات صنفی خود به‌صورت مسالمت آمیز دست به اعتصاب زدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1