کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

مسئله قدس عقیدتی و انسانی است/حضور مدیران در جلسات کمرنگ است

7 خرداد 1397 ساعت 13:47

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئله قدس، موضوعی عقیدتی و انسانی است و برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های این روز ضرورت دارد.



محمد کاظم نظری در نشست ستاد برگزاری روز جهانی قدس در استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: با توجه به گستاخی های آمریکا و رژیم صهیونیستی، انتقال سفارت و کشتار مردم بیگناه و مظلوم فلسطین، پاسخ جهان اسلام در روز قدس امسال باید محکم تر از گذشته باشد.

نظری ابراز داشت: ‌انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و بی تفاوتی سازمان های در اصطلاح حقوق بشری به شهادت بیش از ۶۰ نفر از مردم بیگناه، نشان داد که این سازمان ها که وابسته به رژیم صهیونیستی و حامیان آن هستند، هیچگونه واکنشی به این موضوع ندارند و امیدی به این سیستم ها نیست.

وی افزود: این در حالی است که همین سیستم ها در مقابل کوچکترین مورد در کشور ما اظهار نگرانی می کنند.

نظری ابراز داشت: در بحث قدس، مسائل و اختلافات جناحی و گروهی مطرح نیست و این مهم یک مسئله عقدیتی، اخلاقی وانسانی است و تلاش برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم یک وظیفه همگانی است.

وی افزود: صدا و سیما نیز در برنامه ها و میزگردها، از بکارگیری چهره های تکراری و کسانی که محبوبیت مردمی ندارند، خودداری کند و محتوا سازی خروجی محور را در دستور کاری داشته باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: ضرورت دارد که کمیته های مختلف تا پیش از برگزاری مراسم روز قدس حداقل یک جلسه را داشته باشند.

نظری خواستار محتوا سازی در این زمینه شد و بیان کرد: شهرداری در این میان وظیفه مهمی دارد و سایر دستگاه ها نیز باید در بخش های مختلف تبلیغاتی، فرهنگی و محتوا سازی حول محور روز قدس اقدام کنند.

وی بر هماهنگی برای حضور پررنگ عشایر غیور استان در این روز بزرگ تاکید کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران یا حضور کمرنگ در چنین جلساتی، گفت: از برخی از دستگاه ها انتظار بیشتر است و مدیران دستگاه ها باید خود در جلسات حضور یافته و تحقق اقدامات عملی با پرهیز از شعار محوری ضروری است.


ضرورت محتواسازی و تبیین اهمیت روز قدس/ فعالیت پنج کمیته اجرایی


 حجت الاسلام سید جواد خاضع نیز در نشست ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس در استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: روز قدس یکی از یادگارهای ارزشمند امام راحل است و با توجه به این مهم، توطئه دشمنان برای فراموشی قدس شکست خورده است.

خاضع با بیان اینکه ظلم ستیزی و مقابله با استکبار جهانی وظیفه تمام ملت های آزاده است، اظهار کرد: روز قدس، روز اعلام خشم و انزجار از استکبار جهانی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت روز جهانی قدس، ابراز داشت: روز قدس پشتوانه امنیت کشور است و حضور مردم در این راهپیمایی، به حفظ امنیت کشور و دستاوردهای انقلاب کمک می کند.

خاضع گفت: با توجه به تحولات منطقه و استقرار سفارت آمریکا در بیت المقدس، حضور هرچه پرشورتر در این راهپیمایی بزرگ و مقابله با ظلم، تروریسم و استکبار جهانی ضروری است.

وی بر تبیین اهمیت روز جهانی قدس و جنایت های رژیم صهیونیستی در سطح جامعه تاکید کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از فعالیت پنج کمیته پیرامون برگزاری برنامه های روز قدس خبر داد و بیان داشت: کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، کمیته فضا سازی، کمیته فضای مجازی، کمیته امنیتی انتظامی و کمیته برگزاری مراسم در این راستا فعالیت خواهند داشت.

خاضع گفت: با توجه به ماه مبارک رمضان، حضور مبلغین در استان می تواند ظرفیتی برای پاسخگویی به مواردی پیرامون روز قدس باشد.

وی افزود: تولید محتوا، برگزاری میز گردها، برپایی نمایشگاه و فضا سازی شهری برای برگزاری هرچه بهتر این راهپیمایی ضروری است.


کد مطلب: 400316

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400316/مسئله-قدس-عقیدتی-انسانی-حضور-مدیران-جلسات-کمرنگ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1