تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۴۰۰۳۱۶
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

مسئله قدس عقیدتی و انسانی است/حضور مدیران در جلسات کمرنگ است

۰
مسئله قدس عقیدتی و انسانی است/حضور مدیران در جلسات کمرنگ است
کبنا ؛
محمد کاظم نظری در نشست ستاد برگزاری روز جهانی قدس در استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: با توجه به گستاخی های آمریکا و رژیم صهیونیستی، انتقال سفارت و کشتار مردم بیگناه و مظلوم فلسطین، پاسخ جهان اسلام در روز قدس امسال باید محکم تر از گذشته باشد.

نظری ابراز داشت: ‌انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و بی تفاوتی سازمان های در اصطلاح حقوق بشری به شهادت بیش از ۶۰ نفر از مردم بیگناه، نشان داد که این سازمان ها که وابسته به رژیم صهیونیستی و حامیان آن هستند، هیچگونه واکنشی به این موضوع ندارند و امیدی به این سیستم ها نیست.

وی افزود: این در حالی است که همین سیستم ها در مقابل کوچکترین مورد در کشور ما اظهار نگرانی می کنند.

نظری ابراز داشت: در بحث قدس، مسائل و اختلافات جناحی و گروهی مطرح نیست و این مهم یک مسئله عقدیتی، اخلاقی وانسانی است و تلاش برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم یک وظیفه همگانی است.

وی افزود: صدا و سیما نیز در برنامه ها و میزگردها، از بکارگیری چهره های تکراری و کسانی که محبوبیت مردمی ندارند، خودداری کند و محتوا سازی خروجی محور را در دستور کاری داشته باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: ضرورت دارد که کمیته های مختلف تا پیش از برگزاری مراسم روز قدس حداقل یک جلسه را داشته باشند.

نظری خواستار محتوا سازی در این زمینه شد و بیان کرد: شهرداری در این میان وظیفه مهمی دارد و سایر دستگاه ها نیز باید در بخش های مختلف تبلیغاتی، فرهنگی و محتوا سازی حول محور روز قدس اقدام کنند.

وی بر هماهنگی برای حضور پررنگ عشایر غیور استان در این روز بزرگ تاکید کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران یا حضور کمرنگ در چنین جلساتی، گفت: از برخی از دستگاه ها انتظار بیشتر است و مدیران دستگاه ها باید خود در جلسات حضور یافته و تحقق اقدامات عملی با پرهیز از شعار محوری ضروری است.


ضرورت محتواسازی و تبیین اهمیت روز قدس/ فعالیت پنج کمیته اجرایی


 حجت الاسلام سید جواد خاضع نیز در نشست ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس در استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: روز قدس یکی از یادگارهای ارزشمند امام راحل است و با توجه به این مهم، توطئه دشمنان برای فراموشی قدس شکست خورده است.

خاضع با بیان اینکه ظلم ستیزی و مقابله با استکبار جهانی وظیفه تمام ملت های آزاده است، اظهار کرد: روز قدس، روز اعلام خشم و انزجار از استکبار جهانی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت روز جهانی قدس، ابراز داشت: روز قدس پشتوانه امنیت کشور است و حضور مردم در این راهپیمایی، به حفظ امنیت کشور و دستاوردهای انقلاب کمک می کند.

خاضع گفت: با توجه به تحولات منطقه و استقرار سفارت آمریکا در بیت المقدس، حضور هرچه پرشورتر در این راهپیمایی بزرگ و مقابله با ظلم، تروریسم و استکبار جهانی ضروری است.

وی بر تبیین اهمیت روز جهانی قدس و جنایت های رژیم صهیونیستی در سطح جامعه تاکید کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از فعالیت پنج کمیته پیرامون برگزاری برنامه های روز قدس خبر داد و بیان داشت: کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، کمیته فضا سازی، کمیته فضای مجازی، کمیته امنیتی انتظامی و کمیته برگزاری مراسم در این راستا فعالیت خواهند داشت.

خاضع گفت: با توجه به ماه مبارک رمضان، حضور مبلغین در استان می تواند ظرفیتی برای پاسخگویی به مواردی پیرامون روز قدس باشد.

وی افزود: تولید محتوا، برگزاری میز گردها، برپایی نمایشگاه و فضا سازی شهری برای برگزاری هرچه بهتر این راهپیمایی ضروری است.
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1