تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۳
کد مطلب : ۴۰۰۲۹۶
کبنا بررسی کرد

لزوم تجویز نوش‌داروی «استاندار» قبل از مرگ سهراب / چرخ لاستیک‌سازی «خان‌احمد» باشت کی می‌چرخد

۱۶
۲
لزوم تجویز نوش‌داروی «استاندار» قبل از مرگ سهراب / چرخ لاستیک‌سازی «خان‌احمد» باشت کی می‌چرخد
کبنا ؛
اسفند 95، کلنگ کارخانه لاستیک سازی باشت با حضور مسوولان و نماینده گچساران و باشت در شهرک صنعتی خان احمد باشت به زمین زده شد، کلنگ‌زنی این کارخانه موضوع کمی نبود و پشت در پشت مسوولان برای آن مصاحبه می‌دادند و اکنون حدود 15 ماه از آن زمان می‌گذرد اما هنوز که هنوز است تنها نام این کارخانه را می‌شنویم اما خبری از خود کارخانه نیست.
ماجرا در همین جا ختم نمی‌شود تا اینکه در جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید موضوع کارخانه لاستیک‌سازی «خان‌احمد» مطرح می‌شود، سهراب بنام متولی شهرک‌های صنعتی در این جلسه دست به اعتراف می‌زند و می‌گوید؛ من هیچ اطلاعی از این طرح نداشته‌ام و بدون هماهنگی بنده این طرح کلنگ زنی شد، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که همیشه جواب حرف‌ها را در «کف» دست خود دارد، خطاب به «سهراب بنام» گفت: وقتی نمی‌دانستید این طرح شدنی نیست جرا اجازه کلنگ‌زنی دادید، در حالی که خودتان در کلنگ زنی حضور داشتید، حال که یک سال از کلنگ زنی می‌گذرد، اما کار متوقف شده است این قضیه باید چند ماه قبل حل می‌شد اما بعد از گذشت 15 ماه هنوز کار انجام نشده است.
«بنام» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: کارخانه لاستیک‌سازی «خان‌احمد» باشت تقاضای 35 هکتار زمین را دارد که نمی‌توانیم این مقدار را در اختیارش بگذاریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از شنیدن این بخش از صحبت‌های «سهراب بنام» می‌گوید؛ این قضیه زمین و 35 هکتار باید تا آخر هفته توسط سه دستگاه مرتبط حل و نتیجه به من اعلام و به امور اراضی ارسال شود تا سایر کارها نیز انجام گیرد.
احمدی گفت: شهرک‌های صنعتی باید زودتر از اینها کار را جلو می‌برد اما این کار انجام نشده است.
جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استاندار در این باره گفت: کارخانه لاستیک سازی شهرک صنعتی «خان احمد» باشت یک سال پیش کلنگ‌زنی شد ولی به دلیل برخی مشکلات از جمله زمین اختصاصی و حجم بالای خاکبرداری و هزینه بر بودن آن تاکنون پیشرفت کاری نداشته است.
گوهرگانی افزود: در نشستی با حضور مسئولان دستگاهای ذیربط و سرمایه گذار در خصوص تامین زمین جدید برای کارخانه لاستیک سازی و با حجم خاک برداری به متراژ 35 هکتار و در شهرک صنعتی خان احمد به تصویب رسید.
وی با بیان انکه بخشی از زمین جدید هم تصرف زارعانه و هم مالکانه از سوی کشاورزان و دامداران منطقه دارد، افزود: تلاش می‌شود هزینه این بخش از زمین اختصاصی به‌صورت عرفی تامین و معارضات مردمی آن رفع شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: در قالب اجرای ماده 54 رفع تداخلات منابع طبیعی و امور اراضی ملزم شدند بر اساس تشریفات قانونی و بازدیدهای میدانی ادعای مالکان و زارعان را بررسی و ظرف 10 روز آینده نتیجه را اعلام تا عملیات اجرایی کارخانه شروع شود.
گوهرگانی میزان سرمایه گذاری ریالی و ارزی این کارخانه را بیش از هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از این کارخانه برای 830 نفر شغل ایجاد می‌شود.
وی با بیان اینکه ماهیانه جلساتی در خصوص بررسی پیشرفت کاری و رفع موانع برگزار می‌شود افزود: در صورت رفع این موانع و همکاری بانکهای عامل در تخصیص به موقع اعتبارات پیش بینی می‌شود تا سه سال آینده این کارخانه به بهره برداری برسد.
سید مسعود حسینی فرماندار باشت به ظرفیت این شهرستان در حوزه صنعت گریزی زد و افزود: تلاش ما بر ترغیب سرمایه‌گذاران برای سرمایه گذاری در حوزه صنعت این شهرستان مخصوصاً در حوزه صنایع تبدیلی است.
سید فرماندار باشت نزدیکی این شهرستان به گچساران را از مهم‌ترین مشکلات در راه صنعتی شدن شهرستان دانست و بیان داشت: این موضوع باعث شده تا در صورت اختصاص صنعت در منطقه با توجه به موقعیت گچساران سرمایه گذار برای فعالیت در این شهرستان اعلام آمادگی نماید.
حسینی ادامه داد: زیرساخت طرح‌های صنعتی در منطقه «خان احمد» باشت فراهم است و باید تلاش کنیم تا نگرش سرمایه گذاران را تغییر دهیم.
وی به کلنگ زنی کارخانه لاستیک سازی در باشت نیز اشاره کرد و گفت: مشکلاتی در بخش زمین داشتم که با توجه به برگزاری جلسات در سطح استان، شهرستان و روستا این مشکل به زودی مرتفع خواهد شد و شاهد اجرای عملیات ساخت این واحد صنعتی خواهیم بود.
 به راستی چرا برای یک کارخانه به این بزرگی که عملیات اجرایی آن در زمینی به مساحت 35 هکتاربا اعتباری بالغ بر هفت هزار و 500 میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد، در بحث جانمایی زمین و مباحث فنی اینگونه مسوولان و سرمایه‌گذار لنگ می‌زنند و باعث می‌شود که لاستیک این طرح بعد از 15 ما هنوز نچرخد.

عزم «احمدی» و امید جوانان

عزم «علی محمد احمدی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای راه افتادن واحدهای تولیدی بارقه‌ی امیدی را در دل سرمایه‌گذاران و جوانان جویای کار ایجاد کرده است. 
بنا بر این گزارش، قرار بود بعد از 36 ماه کارخانه لاستیک‌سازی باشت راه‌اندازی شود و 830 نفر را به صورت مستقیم و 4 هزار نفر را به صورت مستقیم مشغول به کار کند.
آنطوری که مشخص است «واحدهای تولیدی»، «سهراب» با تدبیر و برنامه‌ریز می‌خواهد که 15 ماه، 15 ماه معطل نمانند نه اینکه سرمایه‌گذار علاوه بر اینکه پولش را می‌آورد باید با معارضان برای زمین بجنگد که یا پیروز شود و یا هم دست از پا درازتر به خانه و کاشانه خود برگردد، به نظر می‌رسد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی توان ادامه ندارد و باید استاندار کهگیلویه و بویراحمد قبل از مرگ «سهراب» نوش‌دار را تجویز کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب باشت
Iran, Islamic Republic of
کبنا اینقدر حرف مفت میزنی خسته نشدی ،یکی از پاکترین وکارامدترین مدیران استان مهندس بنام است ،چه چوب تری به شما فروخت که همه جا تخریب میکنی ،مهندس بنام بره باز هم اصلاح طلب میاد وروی شما همچنان سیاه
غیرت
Iran, Islamic Republic of
با با شما چقدر . اولا اقای خادمی پی. بود این وسط امتیاز مال خود .بود فعلا به خاطر تحریم کشور و وضعیت ن.ر دست نگه داشته تا یه پیمانکار گردن کلفت غیره بومی پیدا کنه یه پول . مثل بقیه پروژه هاش و واگزارش کنه.شما هنوز . را نمشناسین. ای وای بر ما
سید محمد حسینی
Iran, Islamic Republic of
بنظر بنده وقتی قراره ی طرحی با این کیفیت اجرا شود اول باید زمینه و زیر ساخت ان اماده باشه بعد اقدام به کلنگ زنی کنیم، وقتی هم کلنگ زنی شد دیگه بهانه و تاخیری نباید باشه،، حالا اگر حین کار مشکلاتی بود باید سرسختانه دنبال حل مشکل بود نه فقط در حد جلسه و مصاخبه، ممنون از تمامی کسانیکه جهت حل مشکلات منطقه صادقانه گام برمیدارند
Iran, Islamic Republic of
. کجا شهرک های صنعتی کجا بفرستش دنبا.م بره یه کسی را..، ؟!@$
هم استاني
Iran, Islamic Republic of
در جواب اصلاح طلب باشت در خصوص ْ. بايد گفته بشه كه حيف كه خوابي يا پولي چيزي گرفتي كه انقده .ه جواب دادي. كجا بود بابا.
مهندس
Iran, Islamic Republic of
پس تاجگردنتون چی کجاست؟
صنعتگر
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بنام مدیرتوانمندی نیست
کارگر
Iran, Islamic Republic of
بنام تخصص درشهرکهای صنعتی ندارد
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
کبنا درخصوص مدیریت ضعیف بنام درشهرکهای صنعتی درست می گوید ما باید به فکر مردم باشیم
Iran, Islamic Republic of
اگثرکارخانه ها تعطیل هستند استاندارفکر به حال شهرکهای صنعتی بکند
کارفرما
Iran, Islamic Republic of
شهرکهای صنعتی متاسفانه سه چهارسال احیر رشدچندانی درزمینه اشتغالزایی نداشته است استاندارمحترم چاره ای برای بهبود مدیریت شهرکهای صنعتی کند
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
تشکر میکنم از کبنا نیوزکه درخصوص شهرکهای صنعتی حقایق را میگوید وسعی کنم مودبلنه انتقاد کنیم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
وقتي مدير شهرك صنعتي توانايي اداره شركت شهرك هاي صنعتي را ندارد چرا با اصرار و حمايت استاندار سابق و .......ميماند ... خوب يكي كه بتونه اداره بكنه بيارند
ياس
Iran, Islamic Republic of
اقا مگه مي خواهند شهري جديد بسارن ٣٥ هكتار زمين را مخوان چه كار كنند
صنعتگر
Iran, Islamic Republic of
..فعلاً داره با . استاندار سابق - افشاني شهردار تهران و مجيد مهنايي مشاور استاندار خودشو ب. چسپانده - واقعاً هيچ گونه پتانسيل مديريتي در درون ايشان نيست -ايشان مديري بخشنامه محور ميباشد و هيچگونه نواوري اجرايي ندارد حتي در سطح ساختمان اداري محل.
تولید کننده
Iran, Islamic Republic of
دوستان مشکل واحدهای تولیدی اکثرا نبود آب برق و خدمات عمومی و همچنین بازار فروش خصوصا بازارهای بومی میباشد ومهمترین معضل ظلمی است که بانک به مردم میکنند و ومتاسفانه. بانکها نمیرسه نه مدیر شهرک نه استاندار نه نماینده نه ..
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
1