تاریخ انتشار
جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۴۰۰۲۳۹
در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد

کاش مردم «دیشموک» از تهمت‌زدن به یکدیگر اجتناب ورزند

۱
۰
کاش مردم «دیشموک» از تهمت‌زدن به یکدیگر اجتناب ورزند
کبنا ؛امام جمعه ديشموك:
بیانات رهبری مسؤولان را از نقشه پلید آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها هوشیار کرد

حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: خروج آمریکا باید درسی برای ما باشد و از ادامه مذاکره با اروپایی‌ها هوشیار باشیم.

وی در ادامه گفت: امروزه‌ آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها که از مذاکرات جامع صحبت می‌گویند و مذاکرات جامعی که ترامپ منظورش بازرسی از مراکز نظامی، پایان دادن به برنامه موشکی، تاخیر و توقف کامل فعالیت‌های هسته‌ای و قطع حمایت ایران از مقاومت اسلامی  و پایان دادن به نفوذ منطقه‌ای است.

امام جمعه دیشموک گفت: این شروط وزیر خارجه آمریکا و مصوب 12 بند شرطی در این مذاکرات نشان دهنده اجرای نقشه وزیر آمریکا توسط اروپایی‌ها است.

وی به فرمایشات  مقام معظم رهبری که فرمودند دشمنی آمریکا با ملت ایران به بهانه هسته‌ای است اشاره کرد و گفت: این یک بهانه است و بعد از بهانه هسته‌ای بهانه‌ای دیگر جلوی پای ما قرار خواهد داد و هدف اصلی آنها دنبال نابودی ملت ایران و اسلام ناب محمدی هستند.

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک به دیدار رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه با مسؤولان نظام داشت و گفت: در دیدار روز چهارشنبه مقام معظم رهبری تمام عناوین در خصوص مذاکرات هسته‌ای را عنوان کرد و مسؤولان را از نقشه پلید آمریکاییها و اروپاییها هوشیار کرد و فرمودند در ادامه مذاکره با اروپاییها مواظب این نقشه پلید آمریکا باشید.

راوند عنوان کرد: اروپاییها هم بی‌اعتماد هستند چون در مواقع حساس طرف امریکا هستند و اگر اروپاییها می‌خواهند اعتماد ایران را جلب کنند باید  مقابل تحریم‌های آمریکا مقابله کنند.

وی اذعان کرد: حل مسائل کشور و برجام و مسائل خارجی  باید در اختیار مسؤولان ما باشند و مسؤلان باید در مسائلی چون ابزارهای دفاعی، نفوذ منطقه‌ای ایران با هیچ کشوری مذاکره نکنند و شرط ادامه مذاکره با اروپاییها باید گرفتن تضمین عینی و قطعی باشد.

امام جمعه دیشموک به بی‌اعتنایی سازمان ملل در خصوص جنایت‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: سازمان ملل فقط به نفع آمریکا قدم برمی‌دارد چون وامدار این کشور است و اگر سازمان ملل می‌خواهد دنبال حقوق مردم و عموم بشر باشد باید به جنایت‌های آمریکا خاتمه دهد و ایستادگی خود در برابر جنایت‌های آمریکا را نشان دهد.

وی به 5 خردادماه سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان بر رژیم صهیونیستی اشاره کردو  و ضمن تبریک این روز گفت: ما باید بدانیم پیروزی حزب‌الله به خاطر باورهای دینی و اعتقادی قرآنی انها است چون اراده الهی را بر دیگر کارها مقدم می‌دانند .

راوند به روز دهم ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ضمن تسلیت این روز  گفت: این روز وفات حضرت خدیجه کبری مادر مومنان است و از خصوصیات بارز حضرت خدیجه تشریح کرد.

وی خاطرنشان کرد: کسی مثل خدیجه وجود ندارد چون حضرت خدیجه کمک‌کار در دین بود و به اتفاق پیامبر در تبلیغ دین اسلام همراهی می‌کرد و تمام مال و دنیای خود را در این راه هزینه می‌کرد و ما مومنان باید برای ترویج دین اسلام خرج کنیم.

راوند عنوان کرد: مغازه داران و فرهنگیان باید یاد بگیرند وقتی حضرت خدیجه کبری تمام مال تجاری خود را در راه دین خدا و نشر دین الهی هزینه می‌کرد پس وظیفه ما سنگین است و حضرت خدیجه را الگوی خود قرار دهیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک گفت: 12 رمضان سالروز عقد اخوت میان رسول خدا و علی(ع) بود و چنین عقد اخوت یکی از فضیلت‌های بی‌نظیر حضرت علی(ع) در تاریخ اسلام بود که پیامبر اکرم اشرف مخلوقات حضرت علی(ع) را برادر خود خطاب کرد.

وی ضمن توصیه مردم این شهر به اتحاد و همدلی گفت: کاش چنین اخوتی در منطقه دیشموک اجرا می‌شد تا مردم این منطقه از تهمت زدن به یکدیگر اجتناب ورزند و کمتر غیبت یکدیگر را بگویند.

امام جمعه دیشموک به 7 خردادماه سالروز تاسیس مجلس شورای اسلامی و روز قانون اشاره کرد و گفت: تاسیس مجلس شورای اسلامی در 7 خردادماه سال 1359 توسط حضرت امام خمینی(ره) به عنوان نماینده مردم در اجرای عدالت و پیاده شدن عدالت اسلامی در جامعه بود.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس اشاره کردو گفت: نمایندگان مجلس باید انقلابی باشند، انقلابی بمانند و انقلابی عمل کنند و در تصویب قوانین در جهت رفاه حال شهروندان قدم بردارند.

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک به روز 15 رمضان میلاد امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و ضمن تبریک این روز گفت: ما باید نسبت به همسایگان رئوف باشیم و از آزار و اذیت همسایگان خودداری کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تا . حاکم باشد همین است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1