کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه قلعه رئیسی:

مجلس مطالبات رهبر معظم انقلاب را برآورده کند

4 خرداد 1397 ساعت 18:31

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: رهبر معظم انقلاب نمایندگان را به انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن سفارش می‌دهد و مطالبه رهبر معظم انقلاب حل مشکلات رکود بیکاری و اشتغال است و باید دانست که دو سال از این مجلس می‌گذرد اما هنوز مطالبات رهبر معظم انقلاب مانده است و انتظار است که مجلس مطالبات رهبر معظم انقلاب را برآورده کند.


امام جمعه قلعه رئیسی:
خروج آمریکا از برجام نشان از غلبه اراده ایران بر آمریکا است

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: یکی از بحث های لازم در آستانه مرگ بحث از وصیت است و وصیت مخصوص لحظه مرگ نیست بهتر است انسان در اولین فرصت وصیت نامه خود را تهیه کند و این وصیت برای افراد باتقوا لازم است.

ویگفت: طبق حدیثی از خاتم النبیاء محمد مصطفی(ص) هرکس وصیت کرده بمیرد گویا شهید مرده و هرکس وصیت نکرده از دنیا برود گویا به مرگ جاهلیت از دنیا رفته است و باید دانست که وصیت نشانه دقت و اهل حساب و فکر بودن انسان است.

امام جمعه قلعه رئیسی به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مسؤولان نظام و انقلاب اشاره و به تبیین آنها پرداخت و در ادامه تصریح کرد: برخی می‌خواهند خروج آمریکا از برجام را به ترامپ نسبت دهند این یک اشتباه بزرگ است و ترامپ همان آمریکای بدون نقاب است و ترامپ آمریکا محصول خوی شیطانی و استکباری هستند و آمریکا شدیدا از گسترش نفوذ منطقه‌ای ایران نگران است.

صلواتی بیان کرد: نتیجه انتخابات‌های اخیر عراق و لبنان آمریکای‌ها را شدیدا نگران و عصبانی کرده است لذا گزینه اقتصادی تنها گزینه آمریکا برای مقابله با ایران است و مهمترین راهبرد آمریکا بر علیه ایران فشار اقتصادی است و علت این فشار هم ضعف‌ها در عرصه داخلی و ناتوانی برخی مسئولان در حل مشکلات اقتصادی مردم است.

وی با بیان اینکه پی می‌بریم که ایران در جنگ اراده‌ها پیروز شد تاکید کرد: این خروج آمریکا از برجام نشان غلبه اراده ایران بر آمریکا است و سخنان وزیر خارجه آمریکا بسیار سخیف و خباثت آلوده و مجموعه از تهمت‌های بی اساس به این ملت و نظام بود و از روی عصبانی و خشم و شکست بود.

صلواتی به سالروز پیروزی لبنان بر رژیم صهیونیستی در سال 79اشاره و خاطرنشان کرد: تاسیس حزب الله ناشی از تفکر و ایدئولوژی جهان مشمول حضرت امام راحل بود که در میان شیعیان لبنان به بار نشست و حزب الله نماد عزت و اقتدار لبنان است.

امام جمعه قلعه رئیسی به سالروز تاسیس مجلس شورای اسلامی اشاره و یادآور شد: مهمترین و اصلی‌ترین رکن قانون‌گذاری و نظارت مجلس شورای اسلامی است و مطالبه اصلی امام راحل از مجلس رسیدگی به حال مستضعفین و مستمندان کشور بود.

وی گفت:  رهبر معظم انقلاب نمایندگان را به انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن سفارش می‌دهد و مطالبه رهبر معظم انقلاب حل مشکلات رکود بیکاری و اشتغال است و باید دانست که دو سال از این مجلس می‌گذرد اما هنوز مطالبات رهبر معظم انقلاب مانده است و انتظار است که مجلس مطالبات رهبر معظم انقلاب را برآورده کند.

صلواتی به ولادت امام حسن مجتبی(ع) و روز اکرام اشاره و اضافه کرد: ماه رمضان ماه دستگیری از مستمندان فقیران و درماندگان است و پاداش‌های مختلفی برای احسان و نیکوکاری در روایات اسلامی بیان شد.

وی به برپایی سفره احسان در ماه مبارک رمضان در قلعه رئیسی اشاره و گفت: امیدواریم طبق رسم و آیین هرساله امسال هم بتوانیم سفره 7هزار نفری را در این شهر با کمک مردم و خیرین برپا کنیم و امیدواریم کسانی که در این مسیر می توانند کمک کنند همکاری و تعامل داشته باشند.

امام جمعه قلعه رئیسی همچنین به خطرات مواد مخدر در منطقه اشاره و تاکید کرد: خانواده ها در جهت تربیت فرزند خود در خانواده دقت کنند و نکند روز به انواع و اقسام مواد مخدر گرفتار شوند و امیدواریم شهرداری، اتاق اصناف، بسیج و هموم مردم زشتی استفاده از مواد مخدر را به تصویر بکشند.

وی گفت:  مردم را از این وضعیت آگاه کنند و همه وظیفه داریم تذکر لنسانی دهیم و ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی و فرماندهی جدید کلانتری و قاضی و دادرس دادگستری چاروسا می خواهیم که شهر و منطقه را برای افراد مواد مخدری ناامن کنند و همه کمک کنند این منطقه و این شهر را از این بلای جان سوز و خانمان سوز نجات دهند.


کد مطلب: 400238

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400238/مجلس-مطالبات-رهبر-معظم-انقلاب-برآورده-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1