تاریخ انتشار
جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب : ۴۰۰۲۳۸
امام جمعه قلعه رئیسی:

مجلس مطالبات رهبر معظم انقلاب را برآورده کند

۰
مجلس مطالبات رهبر معظم انقلاب را برآورده کند
کبنا ؛امام جمعه قلعه رئیسی:
خروج آمریکا از برجام نشان از غلبه اراده ایران بر آمریکا است

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: یکی از بحث های لازم در آستانه مرگ بحث از وصیت است و وصیت مخصوص لحظه مرگ نیست بهتر است انسان در اولین فرصت وصیت نامه خود را تهیه کند و این وصیت برای افراد باتقوا لازم است.

ویگفت: طبق حدیثی از خاتم النبیاء محمد مصطفی(ص) هرکس وصیت کرده بمیرد گویا شهید مرده و هرکس وصیت نکرده از دنیا برود گویا به مرگ جاهلیت از دنیا رفته است و باید دانست که وصیت نشانه دقت و اهل حساب و فکر بودن انسان است.

امام جمعه قلعه رئیسی به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مسؤولان نظام و انقلاب اشاره و به تبیین آنها پرداخت و در ادامه تصریح کرد: برخی می‌خواهند خروج آمریکا از برجام را به ترامپ نسبت دهند این یک اشتباه بزرگ است و ترامپ همان آمریکای بدون نقاب است و ترامپ آمریکا محصول خوی شیطانی و استکباری هستند و آمریکا شدیدا از گسترش نفوذ منطقه‌ای ایران نگران است.

صلواتی بیان کرد: نتیجه انتخابات‌های اخیر عراق و لبنان آمریکای‌ها را شدیدا نگران و عصبانی کرده است لذا گزینه اقتصادی تنها گزینه آمریکا برای مقابله با ایران است و مهمترین راهبرد آمریکا بر علیه ایران فشار اقتصادی است و علت این فشار هم ضعف‌ها در عرصه داخلی و ناتوانی برخی مسئولان در حل مشکلات اقتصادی مردم است.

وی با بیان اینکه پی می‌بریم که ایران در جنگ اراده‌ها پیروز شد تاکید کرد: این خروج آمریکا از برجام نشان غلبه اراده ایران بر آمریکا است و سخنان وزیر خارجه آمریکا بسیار سخیف و خباثت آلوده و مجموعه از تهمت‌های بی اساس به این ملت و نظام بود و از روی عصبانی و خشم و شکست بود.

صلواتی به سالروز پیروزی لبنان بر رژیم صهیونیستی در سال 79اشاره و خاطرنشان کرد: تاسیس حزب الله ناشی از تفکر و ایدئولوژی جهان مشمول حضرت امام راحل بود که در میان شیعیان لبنان به بار نشست و حزب الله نماد عزت و اقتدار لبنان است.

امام جمعه قلعه رئیسی به سالروز تاسیس مجلس شورای اسلامی اشاره و یادآور شد: مهمترین و اصلی‌ترین رکن قانون‌گذاری و نظارت مجلس شورای اسلامی است و مطالبه اصلی امام راحل از مجلس رسیدگی به حال مستضعفین و مستمندان کشور بود.

وی گفت:  رهبر معظم انقلاب نمایندگان را به انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن سفارش می‌دهد و مطالبه رهبر معظم انقلاب حل مشکلات رکود بیکاری و اشتغال است و باید دانست که دو سال از این مجلس می‌گذرد اما هنوز مطالبات رهبر معظم انقلاب مانده است و انتظار است که مجلس مطالبات رهبر معظم انقلاب را برآورده کند.

صلواتی به ولادت امام حسن مجتبی(ع) و روز اکرام اشاره و اضافه کرد: ماه رمضان ماه دستگیری از مستمندان فقیران و درماندگان است و پاداش‌های مختلفی برای احسان و نیکوکاری در روایات اسلامی بیان شد.

وی به برپایی سفره احسان در ماه مبارک رمضان در قلعه رئیسی اشاره و گفت: امیدواریم طبق رسم و آیین هرساله امسال هم بتوانیم سفره 7هزار نفری را در این شهر با کمک مردم و خیرین برپا کنیم و امیدواریم کسانی که در این مسیر می توانند کمک کنند همکاری و تعامل داشته باشند.

امام جمعه قلعه رئیسی همچنین به خطرات مواد مخدر در منطقه اشاره و تاکید کرد: خانواده ها در جهت تربیت فرزند خود در خانواده دقت کنند و نکند روز به انواع و اقسام مواد مخدر گرفتار شوند و امیدواریم شهرداری، اتاق اصناف، بسیج و هموم مردم زشتی استفاده از مواد مخدر را به تصویر بکشند.

وی گفت:  مردم را از این وضعیت آگاه کنند و همه وظیفه داریم تذکر لنسانی دهیم و ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی و فرماندهی جدید کلانتری و قاضی و دادرس دادگستری چاروسا می خواهیم که شهر و منطقه را برای افراد مواد مخدری ناامن کنند و همه کمک کنند این منطقه و این شهر را از این بلای جان سوز و خانمان سوز نجات دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1