تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۴۰۰۱۷۲
جوابیه:

جوابیه‌ی آذریان به «کاظمی»؛ حق نداری خاطر انورتان را به خورد مردم دهی

۱۸
۱
جوابیه‌ی آذریان به «کاظمی»؛ حق نداری خاطر انورتان را به خورد مردم دهی
کبنا ؛فرزاد آذریان نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها و عضو شورای اسلامی شهر دهدشد بعد از انتشار سخنان کاظمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان «پای فرهنگ، در شورای شهر دهدشت می‌لنگد!» جوابیه‌ای را به این سایت خبری ارسال کرده که عیناً منتشر می‌شود.

جناب دکتر کاظمی
با عرض  درود  و تحیات الهی
حقیر قصد نداشتم  به  جهت  یکسری  ملاحظات و  خدماتی که جنابعالی از منظره  وظیفه سازمانی برای این شهرستان انجام دادید، در چنین فضای با شما بحثی داشته باشم اما سخنان مغرضانه و به دور از شان و جایگاه اداری و تیپ صنفی شما مرا مجبور  نمود برای تنویر افکار عمومی شهروندان فهیم شهر دهدشت نقدی کوتاه به  عرایض  جنابعالی داشته باشم.
ریاست  محترم  اداره  فرهنگ و ارشاد  اسلامی  شهرستان  کهگیلویه
1-اگر اندکی تامل و انصاف را چاشنی سخنانت می‌کردی یقین دارم چنین بیاناتی  به  دور حقیقت را از خودت حادث نمی‌نمودی نمی‌دان  فرهنگ این واژه مقدس و  کار  فرهنگی در نگاه شما چه تعریف و مفهومی دارد. انتظار دارم  به تک تک جملات خودت  در آن مصاحبه یکبار دیگر نگاه عمیقی بیاندازی عین مطلب جنعابعالی «پای  فرهنگ  در  شورای شهر دهدشت می‌لنگد!» و «عملکرد  فرهنگی  شورا و  شهرداری  دهدشت  صفر  است» باور داشته باش هر صاحب وجدان، خرد و فرهنگی این تیتر خبری را زایده  فکر رئیس اداره فرهنگ یک شهرستان قلمداد نمی‌کند چون در برداشت  اول دروغ  محض پنداشته و با تاسف باید اذعان کرد که دروغگوئی، فرافکنی و کتمان حقیقت  یکی از معضلات فرهنگی جامعه ماست.
2-دوست  عزیز فتوا دادی  که شهرداری باید متولی فرهنگ باشد  اگر قرار باشد  شهرداری  متولی  فرهنگ، بهداشت و خدمت رسانی  به  مردم  باشد پس  نقش و وظیفه  دستگاه‌های  مثل اداره  شریف  جنابعالی در عرصه  جامعه  چه  خواهد  بود. حق  نداری  آنچه  در خاطر  انورتان  خطور  می‌کند  حمل بر حقیقت  کرده و آنرا  در فضای  رسانه ای  به خورد مردم  بدهی.
3-در استدلالی  نابحق  اذعان نموده ای «شورا و شهرداری  برای  کوچک‌ترین  فعالیت  خود مانو ر می‌دهد» بدان  وقتی  با غرض  و شائبه  بخواهی  قضاوت  کنی  خدمات  و عملکرد  ما  هم  در نگاه  افرادی  چون  جنابعالی  خرد و کوچک  جلوه  می‌نماید  قضاوت  در این  بابت  را به  خدا و مردم  می‌سپاریم  و شما  را  به  این  بیت  مولانا
«چون  غرض آمد هنر پوشیده  شد    صد حجاب  از دل به  سوی  دیده  شد»
4-قضاوات  نابحق  در  امور  دستگاه‌های  دیگرخاصه  دستگاه  بزرگی  مثل  شهرداری  که  پیشانی  اول  خدمت رسانی  به  شهروندان  است و طعنه  زدن به  شورایی  که  چکیده  خرد  جمعی مردم  است  با  کدام  تلقی شما از فرهنگ  قابل  توجیه  است  به غیر از دخالت  در امور دستگاه‌های  دیگر.
همه  حمال  عیب  خویشیم    طعنه  بر عیب  دیگران  چه زنیم 
 پس متولی  واقعی  فرهنگ  چشم‌ها  را باید  شست
 جور  دیگر  باید  دید
در پایان  در این ماه پر فضیلت  رمضان دعایی برای هر دویمان  دارم:
خدایا  آنچنان بینشی به ما عطا کن که حق  را  وارونه  جلوه ندهیم  و حقیقت  را فدای اغراض  فردی خود ننماییم.
---------------------------
فرزاد آذریان 
دوم خرداد 1397
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
United States
جناب اذریان دبیر ادبیات محترم شهر محترم شورای محترم.
این شورا چکیده خرد جمعی نیست و در مقایسه با شورای سابق هیچگونه نمودی نداشته است نه در سطح شهر تغییری میبینیم نه در عمق شهر.
و اما از انجا حق با ایرج کاظمی است که:
۱_ انتخاب شهردار توسط شورا بسیار سطحی و ناکارامد بود.
۲_ بعضی از اعضا شورا فقط به پوشیدن کت شلوار و شرکت در جلسات عمومی دلخوش اند.
۳_ بعضی از اعضا شدرا بعضا در صنفهای غیر مرتبط در سطح شهر دخالتهای نابجا دارند.
۴- هنوز هیچ اقدامی در مبلمان شهری دهدشت و طراحی شهری مدرن و شهروند مدرن نشده است.
همان بیراه شورای قبلی در حال پیمودن است.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ای کاش آقای آذریان عزیز به جای حل مسئله صورت مسئله راپاک نمی کرد ای کاش حداقل یک نمونه از کارهای فرهنگی که انجام دادند رایادآوری می کرد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ای کاش آقای آذریان عزیز به جای حل مسئله صورت مسئله راپاک نمی کرد ای کاش حداقل یک نمونه از کارهای فرهنگی که انجام دادند رایادآوری می کرد
کریم
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدیر ارزشمند ودوست داشتنی جناب دکتر کاظمی جو
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
پس کو کار فرهنگی که حتی کوچکترینی هم نداشتید و نام نبردی اول گزارش را که خواندم فکر کردم در ادامه خدمات فرهنگی که شهردار و شورای شهر انجام داده اند ارائه می شود پس با این دفاعیه صحت سخنان آقای کاظمی را تایید کردید خوانندگان و بینندگان قضاوت کنند این یک نوع دفاع بد کردن است.
احسینی
Iran, Islamic Republic of
این شوراواقع. شده است
اقا فرزاد درود صد درود بر ادب حضرتعالی شما باید در عرصه فرهنگ باشید
رضا
Iran, Islamic Republic of
جناب آذریان اگراینهمه که وقت گذاشتی که جواب آقای کاظمی راباجملات پرطمتراق بدهی نقدایشان اگرهم دورازانصاف باشدرابه عنوان پلیتیک وفرصت میپنداشتی ودراهداف عالیه شورای شهربه کارمی بستی وباهمکاری دیگرعوامل محترم شورای شهر وشهرداری باتلاش مضاعف وخردجمعی موانع رابرمیداشتید سزاوارتقدیر بودید.چرااینقدرازنقد هراس دارید چراآستانه تحمل مدیران پایین آمده شهروندان کجای این نامعادله اند به جای این جواب دادن های ناکارا به فکرمردم باشید
امیراحمد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد
محمدیان
بعضی افرادشورا خودراباورکردند. این ره که تو می روی.......
شهروند
Iran, Islamic Republic of
در هر صورت شورای فعلی با کار فرهنگی. ضعف اعضای شورا از هر جهت بر مردم شریف پوشیده نیست- اکثریت قریب به اتفاق شهروندان از انتخابهای خودشان در شورا پشیمان هستند- در مقایسه با شورای قبلی از هر جهت ضعیف تر و ناب سامان تر هست.- شک ندارم در انتخابات اینده مردم اشتباهات خود را جبران می کنند- جناب اذریان . خدمات اصلی و پایه ای شورا را بیان کنند!!!!!!!!!!!! لکه گیری اسفالت خیابانها این شده شعار شورا بیایید بررسی بفرمایید ببینید چند درصد خیابانها چاله چوله هایشان همچنان باقی است؟ تازه انهاییکه انجام گرفته به نحو بسیار زشت و زننده نمای خیابانها را خراب کرده.
در اخر شما نمی توانید خودتان را با جناب . مقایسه بفر مایید.
به قول معروف قیاس مع الفاق است!
جلال امیریان
United States
عزیزم شهردار قبلی لکه گیری ساده هم انجام نداده...
اگرجنابعالی درست بیاندیشید قیاس اعضای محترم شورای الن و قبلیا متوجه خواهیدشد...
اقای کاظمی عزیز با سخنانتون سمت خودرا زیر سوال بردید..
درود برآذریان عزیز
همشهری
Iran, Islamic Republic of
مردم انتظار کار فرهنگی از شهرداری ندارند،ضعف های شهرداری را نباید به پای شورای شهر بنویسید،باید واقع بین باشیم و عملکرد شورای شهر را منصفانه و عادلانه قضاوت کنیم.نباید انتظار معجزه داشته باشیم و آقای کاظمی باید بداند که کار فرهنگی که شما انتظار دارید اگر شهرداری هم همه بودجه خود خود را صرف آن کند،دردی از دردهای مردم فلک زده دوا نمی کند.تغییر نسل و الگوهای فرهنگی را به آقای کاظمی یاداوری میکنم.مسئولیت پذیری،تعهد،مردم داری،دوراندیشی،صداقت و کاردانی را از استاد اذریان یاد بگیرید.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
عرایض جنابعالی ، از خودت حادث نمی نمودی ، ..." این واژه ها و اصطلاحات خود به وضوح نشانه سطح اگاهی نویسنده از ادبیات و هنر و فرهنگ است و لحن و فضای نوشته نیز بسیار . و با ادبیاتی. ی دستپاچگی و پریشانی نویسنده است.
کسی که نماینده شورا و ... است یعنی واقعا نمی داند وظایف شهرداری در حوزه فرهنگ چیست؟ مواد 55 و 68 و 80 و ... قانون شهرداری ها را نخوانده است؟
وجود معاونت فرهنگی .. را در شهرداری بی مبنا می داند؟
وجود سازمانهای فرهنگی شهرداری های مختلف را اطلاع ندارد؟

اگر اطلاع ندارد که شهر مجموعه ای از کارهای عمرانی و فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی ... است دقیقا با چه استدلالی دارد توی شورای شهر کار می کند و روی چه چیزی می خواهد نظارت نماید و یا برنامه ارایه بدهد؟

شهرداری باید نقدها را بشنود و مودبانه و بدون توهین به دیگران و .خطاب کردن مخاطب، پاسخ بدهد.
نوشته این ا.صریح و روشن است که قابلیت پیگرد قانونی دارد.

اتفاقا انگونه که از لحن ایشان برمی اید دغدغه اقای کاظمی درباره ضعف شهرداری در فرهنگ به وضوح درست و بجا می نماید. واقعا باید بیشتر روی فرهنگ کار بشود.
پادرگانی
Iran, Islamic Republic of
شاید یه کم دیر باشد ولی باشناختی که از هردو بزرگوار دارم مطمئن هستم که درفضای به دور از حاشیه میتوانند بهتر وصد البته مردم پسندتر در شهر دهدشت ایفای تعهد نمایند ،بزرگواران به جای تعصب وجبهه گیری کافی می بود که پیشنهاد میدادند ،ولی متاسفانه درفرهنگ مااین یک قصه دنباله داری است که همچنان ادامه دارد ،درصف نانوا اگه دیدیم که دونفر باهم بحث وجدل دارند به جای میانجی گری وحرف حق زدن ،یواشکی سوال میکنیم از حوزه ثلاث است یا بویراحمد،وشروع میکنیم به جانبداری نابحق وحتی تا جایی هم عربده کشی و .....از این دو بزرگوار میخواهیم که درفضای دوستانه وبدون از حاشیه رقابتی برایشان مهم باشد که به فرموده اقا جهت خدمت به مردم باشد ولاغیر
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
جناب نماینده ی شورا
وظیفه اول شهرداری ،کار فرهنگی است . از فرهنگ شهرنشینی تا فرهنگ جمع آوری زباله،
خدایی اگر وظیفه ی شهرداری فرهنگ سازی در تمام زمینه های اجتماعی ، هنجار و ناهنجار ها و مراودات وسایر مقوله های همزیستی نیست ،شما بفرمایید که ما یاد بگیریم .
من اولین باریست اسم شما را در اینجا دیدم ولی بدان که اگر فکرتان این هست که شهرداری وظیفه ی جمع آوری زباله و آبیاری و اخداث فضای سبز و...هست بدون سخت در اشتباهین
اول فرهنگ سازی ،بعد احساس،ادراک و شناخت معضلات و برنامه ریزی جهت حل معضل
به نظرم دوره ی بعد رفوزه خواهی شد و دکتر کاظمی شهردار لعدی شهر خواهد شد
شهروند دهدشت
Romania
جناب اذریان یکی از وظایف شهرداری در کنار خدمات شهری،مبلمان شهری و.... کمک به رشد فرهنگ عمومی شهر میباشد،نریختن زباله در شهر،احترام به حقوق شهروندی دیگر شهروندان و.... نیاز به زیر ساختهای فرهنگی دارد که در این زمینه ها شهرداری تخصص بیشتری جهت ایجاد فرهنگ شهر نشینی و رفاه شهری برای شهروندان دارد اگر توجه بفرمایید حتی در بیشتر شهرها شهرداریها سینما دارن و قبل از اکران فیلم، تیزرهای تبلیغاتی در زمینه فرهنگ شهر نشینی و رشد فرهنگ عمومی پخش میشود و در شهرداریها به غیر از دهدشت چارت سازمانی معاونت فرهنگی وجود دارد،پس شهرداری با فرهنگ غریبه نیست و به غیر از تمیز کردن جداول شهری و ابیاری بلوارها وظایف دیگری هم دارد که پرستیژ شهرداری را بالاتر از دیگر ادارات و نهادهای دولتی کرده و برای انتخاب شورا و شهردار این همه هزینه برگزاری انتخابات و.... انجام میگیرد
هر چند وظیفه ذاتی اداره فرهنگ مشخص میباشد اما شهرداری باید اگر در بحث فرهنگ هم قدم و شانه به شانه اداره فرهنگ نباشد پشت سر این اداره و به قول معروف سپر به سپر ارشاد باشد.
امیدوارم شما که نماینده شایسته ما در شورا هستین دیدگاه خود در مورد کارها و وظایف فرهنگی تغییر دهید،زیرا اگر فرهنگ شهرنشینی و....را شهرداری پیگری نکند واقعا شهر غیر قابل سکونت میشود و جنگلی نازیبا میشود.
با تشکر و ارزوی توفیق
م.ظ.د.د
Banoo
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفتان آقای آذریان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1