تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۲
کد مطلب : ۴۰۰۱۰۳
در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنا مطرح شد

«زارعی» دیدگاه خشونت‌انگیز ندارد / تاجگردون آریوبرزن معاصر / از بازخواست تاریخی غافل نشویم / از مسائل فرهنگی غافل مانده‌ایم

۷۷
۲
«زارعی» دیدگاه خشونت‌انگیز ندارد / تاجگردون آریوبرزن معاصر / از بازخواست تاریخی غافل نشویم / از مسائل فرهنگی غافل مانده‌ایم
کبنا ؛عیسی گرجی‌زاده از فعالان سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد که درس تاریخ خوانده و سال‌ها در آموزش و پرورش آن را تدریس کرده و اکنون مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان را برعهده دارد، گفت‌وگویی ترتیب داده‌ایم که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛

 
تشکر ویژه از شما و همکاران‌تان که با هر سلیقه در این حوزه مهمترین کار اساسی که مورد تاکید کتاب الهی قرآن یعنی همان آگاهی و دانایی است، تلاش می‌کنید.
برای تکمیل این حرفم، سخن «امیر کبیر» را گوش زد می‌کنم، که بیان می‌کنند، ابتدا فکر می‌کردم مملکت وزیر دانا می‌خواهد، بعدها فکر کردم مملکت شاه دانا می‌خواهد ولی آخر به این نتیجه رسیدم مملکت فقط مردم دانا می‌خواهد وبس...
شماها به جامعه فرهنگ و دانایی می‌دهد که این همان باقیات صالحات است.
 
نیروی انسان از آسمان نمی‌آید

به طور کلی؛ انقلاب ما به قول طراحان انقلاب یک انقلاب فرهنگی بود و عمدتاً شعارهای انقلاب تا نیمه اول راه فرهنگی بوده است. ولی الان نمی‎خواهم سخن یاس و ناامید کننده‌ای بزنم، من خودم هم درس فرهنگ تمدن ایران و اسلامی خوانده‌ام و هم در دانشگاه‌ها مدرس این درس بوده‌ام.
در مسائل فرهنگی تقریبا شکست خورده‌ایم و به آنچه که می خواستیم نرسیده ایم.
مسوولان ما خیلی کم به فکر مسائل فرهنگی هستند و دغدغه و تعلق خاطری که برای مسائل اجتماعی و ... احساس می‌شود، در خصوص مسائل فرهنگی و تخصیص بودجه و کارهای عملیاتی در این حوزه تعلق خاطر ندارند.
دستگاه‌های متولی فرهنگی باید توجه بیشتری به مسائل فرهنگی کنند.
زیربنایی هر جامعه توسعه است. توسعه صورت نمی‌گیرد، مگر این که به نیروی انسانی توجه شود.
نیروی انسان از آسمان نمی‌آید.
همین کودکان که در اختیار ماست و متولی خلاقیت ذهن و پرورش آنان هستیم و متأسفانه برای پرورش این کودکان یا مسلط نیستیم و یا ابزار آن در اختیار ما نیست، بسیاری از کودکان که در اختیار ما است، مجریان رشد «صنعت» و ترقی جامعه هستند.
 
بی‌توجهی مسوولان امر به مقوله فرهنگ / نباید از بازخواست تاریخی غافل شویم

خوشحالم که برای بخش‌های مختلف جامعه کتابچه و اسنادی تدوین می‌شود و در جلسات و زمان‌های مختلف در باره رشته تخصصی خودشان مباحث‌‍‌شان را متکوب می‌کنند، مثلا برای ترافیک طرح جامع ترافیک را مصوب می‌کنند، اما هیچ کار مدونی که صاحب نظران و صاحب مسندان ما، در خصوص فرهنگ که کجا قرار داریم و به کجا می‌خواهیم برویم، نوشته نشده است.
و اکنون جوان و نوجوان ما نمی‌دانند متعلق به کدام سرزمین هستند.
دنیا صنعتی به سمت جلو در حال حرکت و زیربنای این دنیا مسائل فرهنگی بوده است.
امروز کشورهای که از نظر اقتصادی به جایی رسیده‌اند، علتش این بوده که از لحاظ فرهنگی زیر ساخت‌های لازم را فراهم کرده‌اند.
در جامعه ما که انقلاب آن فرهنگی بود، از مسائل فرهنگی غافل مانده‌ایم.
نباید از بازخواست تاریخی غافل شویم، در آینده سوال می‌کنند از ماها که متولی این قشر بودید، چه کار کرده‌اید؟
همه کارهای جوانان ما، به حضور در فلان برنامه خلاصه نمی‌شود.
 
داوری تاریخ با داوری سیاست‌روز تفاوت دارد. جامعه ما یک جامعه جوان است و این جوان نیاز به آموزش دارد. از طرفی جمعیت کشور ما به دو برابر نیم رسیده است و هر ساله به جمعیت جوان افزوده می شود.
جوانان ما وارث وضعیت پیچده‌ی و نامطلوب است که قبل و بعد از انقلاب تراکم شده، این مشکلات در دوره های گذشته بوجود آمده و ادامه پیدا کرده است.
ایران برای این دوران ابزارهای به روز را هم دریافت نمی‌کند و تدوین نکرده‌ایم و هنوز دیدگاه مثبت و مشترکی در مسائل فرهنگی نداریم و اتفاق نظر وجود ندارد.
4=2+2، فرهنگ این است که ماها نگاه‌های مشترک داشته باشیم. ماها هنوز روی فرهنگ تعریف مشترک نداریم و گاهی روی یک آستین کوتاه جوانی اختلاف نظر وجود دارد.
چشم اندازی که در این سال‌ها می بینیم، سراسر تراکم تورم و افراد مدرک به دست فاقد یک مهارت است.
از بیان این مسائل در جامعه نباید بترسیم و از خودمان
نترسیم و سوال کنیم که جوانان ما ره به چه دارند، چه آروز و دلخوشی دارند.
 
 جاده بسته و راه هموار نیست
 
باید بررسی شود که جوانان ما چه شناختی از زندگی و دنیا دارند، نمی‌خواهم که آیه یأس بخوانم، آمارهای متعدد طلاق، مهاجرت و دیگر آسیب‌‎های اجتماعی خیلی از مسائل را روشن می‌کند، ما با
این مقولات سرکار داریم، اما برنامه مدون نداریم، در واقع جاده بسته است و راه هم هموار نیست.
جامعه باید یک تعریف از فرهنگ داشته باشد، صاحب‌نظران باید جمعیت فعلی جوانان را شناسایی کنند و برای آینده جوان و فعل این جوان برنامه داشته باشند.
جامعه و جوانان ما آسیب‌های مرئی و نامرئی دیده‌است، بنابراین فرهنگ کشور ما یکی از دو سه فرهنگ دیرینه تاریخ جهان است و نباید این فرهنگ و سرمایه در مرز انفعال و تجمل متوقف شود.
اگر ما عنصر زنده این فرهنگ را پویا نکنیم و در زندگی ورود ندهیم و قطع یقین دچار آسیب و سردرگمی می‌شویم و با فرهنگ غرب روبرو هستیم.
 
اقدامات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجانان، متولی پرورش فکر کودکان و نوجوانان از سن 6 سالگی تا 18 سالگی است.
فعالیت‌های این اداره‌کل حول سه محور فرهنگی، ادبی و هنری و البته اسلامی انجام می‌گیرد. ما در 39 رشته در 18 مرکز ثابت و سیار شهری و روستایی به کودکان و نوجوانان آموزش‌های لازم را می‌دهیم.
11 هزار نفر در مراکز ما عضو هستند که 6500 نفر از آنها دختر هستند.
بیشتر فعالیت‌های ما حول محور «کتاب» و کتابخوانی است و همواره تاکید مقام مظعم رهبری و دولت بر ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی‌ می‌باشد و تلاش ما این است که روی این مقوله کار کنیم.
 
یکی از اقدامات سال 96 اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح دو کتابخانه سیار روستایی در بخش های محروم مارگون و پاتاوه بود.
ایام تعطیلات نوروز 97، با طرح اهداء عیدانه کتاب سعی کردیم با دادن کتاب به مهمان نوروزی در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی قدم برداشتیم.
کتاب‌های داستانی، آموزشی، رمان که بیشتر با ادیبات کودکانه و نوجوانی بودند، در بین مسافران توضیح شد. در روز 13 عید نوروز، روز طبیعت کتاب‌های را به شکل رایگان در بین مهمانان نوروزی توزیع کردیم.
با بیان قصه های شیرین از گذشته تاریخ ایران و زندگی گوهر بار ائمه اطهار به زبان کودکان و نوجوان، تلاش کردیم، ارتباط این گروه را با میراث فرهنگی مفاخر و آموزه های دینی برقرار کنیم.
در جشنواره استانی و کشوری و منطقه‌ای موفقیت‌های را کسب کردیم.
یکی از جشنواره‌های کشوری «آب زندگی» بود. که با همکاری وزارت نیرو، وزارت کشور، صدا و سیما و کانون برگزار شد و120 اثر از استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و خوشبختانه از بین انتخاب شدگان برتر این جشنواره، یکی از اعضای فعال ما از مرکز دهدشت آقای «پارسا نوروزی» بود.
همچنین جشنواره با هدف «آب یک مسئله حیاتی» در کشور چین برگزار که حدود 150 کشور در این جشنواره شرکت کردند و قریب 800 هزار آثار ادبی  به جشنواره ژاپن ارسال شد و پس از بررسی های داورهای بین المللی یکی از آثار برگزیده مربوط به «بهنام دانشی» از لنده بود که مدل دیپلم افتخار از جشنواره کشور ژاپن دریافت کرد.
همچنین در سال 96، جشنواره‌ » آب مایه حیات» است آن را هدر ندهیم، با همکاری شرکت آب و فاضلاب شهری، صدا و سیما و کانون در یاسوج برگزار شد.
در گچساران جشنواره های بومی و محلی را داشتیم که هدف اصلی ما آن است که جوانان ما با تمرن و ممارست این بازی ها  را فراگیرند و به نسل های آینده انتقال داده شوند و این برنامه های سنتی و فرهنگی یادگار گذشتگان است، حفظ شود و به نوعی به خلاقیت فکر کودکان کمک کنیم.
در سال 96، به احترام کودکان سانحه هوایی جشن تولد گرفتیم، با توجه به رسالت کانون مبنی بر امید بخشی به زندگی، هدف از این جشن تولد این بود که خانواده و 300 تن از این کودکان متوجه شوند، زندگی ساری و جاری است و باید زندگی کرد.
سال 97، به دنبال افتتاح کانون زبان در شهرستان گچساران و همچنین تدوین کتابچه فرهنگ به زبان کودک و نوجوانان هستیم.
 
مجوز 13 نیرو را در سال 96 گرفتیم که در واقع کمک بزرگی بود به بحث اشتغالزایی جوانان.
مربی‌های پاره وقت که با بیش از 7 سال حقوق پایین در کانون مشغول به فعالیت بودند به صورت تمام وقت با بیمه کامل تغییر وضعیت پیدا کردند و این یکی از کارهای خیلی خوب ما بود.
در بخش رفاهی برای اولین بار وام به کلیه همکاران رسمی پاره وقت و قراردادی در نظر گرفته شد.
 
کتابخانه سیار برای رنج سن‌های 6 تا 18 سالگی در شهرهای لوداب، دیشموک و چاروسا راه‌اندازی کردیم.
تعامل با مسوولان و ائمه محترم جمعه در دستور کار قرار گرفت و دیدارهای متعددی با مسوولان عالی رتبه استان داشتیم و در واقع این نهاد پویا را به جامعه
معرفی کردیم.
 
سال 97، تمام مراکز ما فیلم‌های با محتوای داستان‌های کودکانه اجرا کردند، آشنایی جوانان با مسائل زیست محیطی از دیگر برنامه‌های ما است.
در تابستان مراکز ما بسیار فعال هستند، تمام مراکز دو شیفت در راستای فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و اسلامی اقدام می‌کنند.
ما در دوره‌های آموزشی با بهره‎گیری از روحانیت عزیز در مراکز بهتر عمل خواهیم کرد.
اتاق‎های انیمشین و سفال با امکانات روز مجهز کردیم.  هر ساله در تابستان ضمن برگزاری دوره‌های آموزشی اردوهای تفریحی و علمی را در داخل استان و خارج از استان برگزار می‌کنیم.
تجهیز مراکز، سالن‌ها، به روز کردن صندلی‌ها و میزها، برگزاری مسابقات ادبی و کتابخوانی و خارج کردن کانون پرورش فکری از حالت روزمرگی جزء اقدامات ما در سال‌های اخیر بود.
پرتال  کودک در استان راه‌اندازی شد.

 همواره اصلاح‌طلب بودم

من دارای مدرک کارشناسی ارشد تاریخ هستم در دبیرستان علی شریعتی مسیری رستم درس می‌خوانم و سال 65 عضو فعال جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان بودم.
 سال 66 متعهد آموزش و پرورش شدم و سال 68 شروع به تدریس کردم.
  همواره اعتقاد به اعتلای دین، انقلاب و آرمان‌های امام (ره) و در تمام فعالیت‌های سیاسی حضور فعال داشتم.
 ضمن احترام به جریان های سیاسی(چپ و راست) ما به چپ پیرو خط امام علاقمند بودیم وهیچگاه از نظر سیاسی در هیچ حزب به طور رسمی و شناسنامه دار حضور پیدا نکردم.
همواره اصلاح طلب بودم و راه نجات این مملکت افراطر و تفریط نیست.
بازگشت به آرمان های انقلاب اهداف امام و رهبری برنامه ای که اصل است، ضمن اینکه اعتقاد دارم
همه دولت ها چه راست چه اصلاح طلب کارهای مفیدی انجام دادند و هم نواقصی داشتند.
بیشترین آسیب های کشور در دوره کارشناسی نشده ریاست جهوری نهم و دهم بوده است.
به اعتقاد بنده چهره های ارزشمند که در نظام اعم از اصولگرا و اصلاح طلب مورد بی مهری قرار گرفته است، باید به نوعی به صحنه برگردند و روی وحدتی که امام و رهبری تاکید دارند ما زوم کنیم و کشور را نجات دهیم از مشکلات.
امریکا و نظام سلطه در درگیری با ما کوتاه نمی‌آیند اما اعتقادم من این نیست که همه مشکلات ما ریشه در این بحث دارد و نباید هر جا کم آوردیم بگوییم غرب.
 
زارعی آدم معتدل و دیدگاه خشونت‌انگیز نسبت به جامعه ندارد

بعد از اینکه چهره های اصلاح طلب مانند موسوی، مندنی‌پور، غریب پور ردصلاحیت شدند که بنده وظیفه ورود به این رد صلاحیت‌ها را ندارم.
خودمان به این پختگی رسیدیم که فرد دیگری را انتخاب کنم،
ضمن احترام به سایر افراد، آقای زارعی را آدم معتدل دیدم و دیدگاه خشونت‌انگیز نسبت به جامعه نداشت و دیدگاه به گیر و به بند نبود و ایشان یک اصولگرا خوش خیم بود نه بدخیم.
آقای زارعی ایراد برکارش هم است، او مردمی و از جنس مردم، خیلی جاها بر او ایراد وارد است.
خیلی جاها گیر و کار مردم را پیگیری می‌کنند.
و تا زمانی که در صحنه انتخابات است از او دفاع می کنم.
همه حرفم به جریان‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب منی که تاریخ خوانده‌ام و دل در گروه این مرز و بوم و کشور غرور آفرین دارم.
خواهشاً دست به دست هم دهیم و برای پیشرفت اعتلای این کشور که مد نظر مقام معظم رهبری و آحاد مردم است، گام بر داریم.
 
خادمی:
صبور و دلسوز
 
رضا توفیقی:
انسانی سلیم نفس
سید باقر:
جسور و پاک دست
رستم و ممسنی:
کهن ساز در تمدن
تاجگردون:
آریوبرزن معاصر
عدل هاشمی:
پیگیر و پر تلاش
زارعی:
پیگیر، معتدل و دلسوز
احمدی استاندار:
اقتصادخوان و برنامه‌ریز

سخن پایانی:

همیشه اختلافات بعد از چیدن میوه پیروزی است، همانطوریکه در مسائل سیاسی بعد از پیروزی اختلاف به وجود می آیدو
بعد از پیروزی اصلاح طلبان حرف‌های داریم که
بحق است و باید هم از سوی استانداری و هم از سوی رئیس جمهور لحاظ شود.
شاید رئیس جمهور مشکلاتی داشته باشند که ما واقف نباشیم، لذا اصلاح طلبان هم باید دست بردارند از اختلافات و معذورت های دولت را درک کنند و بدانند که روحانی همه قدرت نیست و همه تصمیم گیرنده نیست، تا الان ندیده ام، استانداری، وزیر کشوری و یا مدیرکلی مثل گذشته که به دولت ها تعلق خاطر داشتند به دولت روحانی تعلق خاطر داشته باشند..
وزیران و مدیران گذاشته از برنامه های دولت دفاع می‌کردند، از مظلومیت دولت آقای روحانی این است که مدیران و مسوولان ارشد این دولت آن طور که باید و شاید از دولت نمی‌بینم که حمایت کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نتو
Iran, Islamic Republic of
ای پست چکار می کنی
کارمند کانون پرورش فکری
Netherlands
از زمان ورود ایشان به کانون در چند ابعاد مختلف رفاهی و فرهنگی هنری و عمران و تجهیزات اداره یک تحول عظیمی صورت گرفت تا جایی که دیوار اداره کل دارای سیم خار دار بود و در گوشه های اتاق همکارانم و خود اداره تار عنکبوت بسته بود و ماشین تمامی همکارانم پیکان بود و کسب مدال دیپلم افتخار در هیکاری ژاپن در بین ۱۲۰کشور جهان افتتاح کانون برای اولین بار در استان با حالی که کانون زبان از سال ۱۳۵۷وارد ایران شده بودو همه استان ها دارای کانون زبان بود به جز این استان و تبدیل وضعیت همه همکاران پاره وقت و خیلی فعالیت های دیگر که اگر میل به بیان آنها داشته باشم تا فردا صبح طول می کشد از افتخارات و اقدامات جناب آقای گرجی زاده هست.
علی شهرخ پور
Iran, Islamic Republic of
واقعا صحیح است.درود بر مرد تاریخ ساز استاد والا مقام و عزیزم دکتر گرجی زاده معظم و معزز که بنده دانشجوی این بزرگ مرد بودم و کلاس ایشان سرشار از عشق و علاقه و علم بود حتما کانون پرورش هم با وجود ایشان تبدیل به گل و گلستان شده است. و به صراحت اعلام می کنم کمتر کسی در این استان و این کشور مانند آقای گرجی زاده وجود دارد .و کمتر کسی ایمان و وجدانی همانند ایشان دارند.گرجی زاده کسی است که سید باقر موسوی عظمت و تعداد رای هایش را مدیون تلاش های این بزرگ مرد است.
کانون
Iran, Islamic Republic of
معلوم هست هنوز ایشان رو نشناختی چه مقام والایی وچه تاریخ سازی؟
Iran, Islamic Republic of
/ چون قدر گرجی زاده عزیز رو نمی دونی
Iran, Islamic Republic of
ب.. کی این اقا را می شناسه اصلا بچه استان نبس..ل این جا رسید
Iran, Islamic Republic of
واقعا تاریخ ساز است
عجب تاریخی ساخت برای کارمندان کانون که تا عمر به عمرشان هست فراموش نمی کنند .
بله ایشان سرشار از عشق و علاقه هستند .ولی بی ؟
والا ا.ارد برای سید باقر که..اسمش بیاری یه کم بیشتر تحقیق کن .
ای پست چکار می کنی که حالا که زارع و سید باقر ، از . دار شدند . دست به دامان عدل هاشمی شده
شما آیا خبر داری ؟
Iran, Islamic Republic of
خوش ایگو کارشناس ارشدم تو ایگی دکتر
کارمند کانون
Iran, Islamic Republic of
ای..
که تو..هر که هستی البته بعید بدونم که کارمند کانون باشی چون اعتقاد کامل دارم و به شرف قسم می خورم که این نوشته کار یک کارمند کانون نیست
این کار خود . که در تمامی جلساتش عنوان می کند و باز . که هیچ وقت جلو این . و نگرفتیم.
من خودم بیان می کنم افتخارتش که همیشه هر جا میشینه بیان می کنه .ه کارمندها البته پولش را گرفت و .د خودش آن وسط. دوم سیم خاردار داشت بله سیم خاردار .......
سوم همه پیکان داشتن الان همه شاسی بلند سوارند
په نه په انتظار داری هر کارمند بعد از بیست سال خدمت ماشینش همون پیکان باشه ،احیانا از جیبت که بهشون ندادی یا نکنه پول بیت المال دادی
.کارمندان کانون نشانه گرفتی .
والا این استان. که این م.، همون معلم تاریخ می خوره ،خدا لعنت کنه کسی این و مدیرش کرد ....
Iran, Islamic Republic of
اگر شما خوب بودی مدیر کل می شدی .و فهمیدم کارمند کانون نیستی چون این رو نگفتی که مدیر عامل کانون کل کشور که اصول گرا هست به ایشان گفت: شاید اصلاح طلب باشی اما برای من یک تندیس افتخار ساز و یک مدیر توانمند هستی تا. تو هم مدید کلی مگر خودت بخواهی بروی این رو در جلسه چند روز پیش مسئول بهش . بیان کرد...‌..‌..
Iran, Islamic Republic of
بابا خودت رو نزن به اون راه.. .... آقای..........
که نمی خواهم نامت رو بر زبان بیاورم
قبل از گرجی زاده کی کانون رو می شناخت بی غیر از کارمندان و خانواده هایشان از موقعی گرجی اومد کانون کانون شد..........
نتو
Iran, Islamic Republic of
ای پست چکار می کنی
من
Iran, Islamic Republic of
مدیران فرهنگی باید تغییر کنند
Iran, Islamic Republic of
[khجناب
جلیل
اوف ازاین /محض توشخصی بودی که فرمودی اگه سیدباقرتاییدبشه من به زارعی رای میدم چون سیدباقردیگه یک مهره سوخته است /بعدش توچرا/ به آریوبرزن میکنی تاجگردون که خاک پای آریوبرزن نمیشه /چرابرا4صباحی این قیاس هارامیگیری واقعامتاصفم که پست اینقدرآدم /و/میکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اولا شما یاد بگیرید که متاسفم را درست بنویسید و الان من فهمیدم که شما شخصیتی نیستی که در مورد گرجی زاده سخن بگویی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای گرجی پور مشکل جامعه ما هیچ چیزی غیر از اینکه من وتو هستیم وظیفه یمان متولی کار فرهنگی تا سن حداکثر 18سال هست ولی بیشتر وقتمان در کارهای بی ربط سیاسی و غیر در مورد سن های بالاتر از 18 سال است اگر هر کس در رابط به وظیفه و شغل و مسئولیتش اظهار نظر بکند دیگه اینهمه عقب ماندگی و تلف وقت و سرمایه و ایجاد هزینه و در کنار ان عقب گرد در بعضی حوز ها نداشتیم برادر عزیزدفاع تو از اقای زارع فقط صرفا داشتن مسئولیت هست و سلام والله ....
قلی خان
Iran, Islamic Republic of
این خالی بندی ها چیست نام بزرگان را چرا /میکنید آخه اریوبرزن مگه /هم بود خداوکیلی هنودنه که هیچ از کاه کوه میسازید
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
خودت /که تفکر غرب گرایانه داری نه اصول گرایان
باوی
Iran, Islamic Republic of
من شمارانمیشناسم ولی الفاظت.ف درگفته هایتان اندک است
تقی
Iran, Islamic Republic of
/ که از دولت نهم ودهم ایراد میگیری،برو کشکتو بسا>>>>>>>>>>>>>
دانشگاهی
United States
عجب!!
به نظر شما دیدگاه /و /و /و /یعنی چه؟؟؟
کسی که مثلا همه دانشگاه های استان را برای یک /میخواهد و مخالفین را حذف میکند، /و /و /نیست؟؟؟؟
/و /و /به نظر شما چه تعریفی دارد؟
علی
Iran, Islamic Republic of
مطالب خوبی بیان کردید وتوقع از استادتاریخ که مسلط برتحولات تاریخی ست هم همینه...موفق باشیدگرجی زاده عزیز
حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای گرجی زاده چه صفتی یرای خود قایلید حتما آرش کمانگیر یا کورش //حفظ پست به چه قیمتی متاسفم .......
Iran, Islamic Republic of
واقعا آدم چه صفتی یه چنین مدیرانی باید داد. فقط میشود گفت: هیس لطفا هیس!!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
خوب نبود
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
به عیسی گرجی زاده بگیم میرشکار به توان 2 چون خیلی بهش میاد
2
Iran, Islamic Republic of
درود
United States
عدل هاشمی /
صبور
Iran, Islamic Republic of
خوب دقت کنیم:"...تاجگردون:آریوبرزن معاصر،عدل هاشمی:پیگیر و پر تلاش؛زارعی:پیگیر، معتدل و دلسوز،احمدی استاندار:اقتصادخوان و برنامه‌ریز"
واقعا حال آدم از این همه //بهم میخوره، چرا تاجگردون آریوبرزن معاصر هست؟؟آقای تاجگردون یک مدیر اقتصادی است که و...قس علیهذا
همشهری خارج از استان
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب گرجی زاده
این القاب اشخاص خوب اومدی البته خود تاجگردون لقب میرشکار رو به خودش داده بود شما کردینش آریوبرزن معاصر و صفت شجاع رو برای سید باقر جاگذاشتین.
از طرفی فک کنم رستم و ممسنی : کهن ساز در تاریخ رو اغراق فرمودی به عبارتی رستم و ممسنی هم باید مدیون دلاوری های میرغلام (برید بخوانید که میرغلام شاه قاسمی کجا به درد رستم و ممسنی خورد) باشد.
پایدار
Iran, Islamic Republic of
برادر گرجی زاده . لطفا اریوبرزن زمان را بیشتر توضیح بدهید.
Iran, Islamic Republic of
تحلیل آبکی بویژه نماینده بویراحمد بایست به گذشته برگردیم
برجام |||||||||||
United States
کسی کا از زارعی حمایت میکنه معلومه تو تفکرش چی میگذره. تا آخر خوندم کی هستی
فرهنگی
France
آخر /بود
از خصوصیات اصلاح طلب اینه که /نگه
بویر
Iran, Islamic Republic of
بد حرف زدی هم در مورد زارعی به /روز حرف زدی هم در مورد تاج گردون //کردی البته قبول دارم ادم قوی و موفقی بوده در مورد موسی خادمی هم اشتباه کردی باید می گفتی ظاهری /داشت
Iran, Islamic Republic of
بادبانت خوب تشخیص میده جهت باد رو
علی
Iran, Islamic Republic of
حیف اریوبرزن که هرکسی اسمش یاد بگیره
اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
اخی خدا ، ترا به خدا. اقای زارعی کاری به کارت نداره و عوضت نمیکنه
کانون
United States
فعلا در کانون ما ایام به کام و روزگار به وفق مرادت است ، خوب / برات فراهم شده تا می تونی فیض ببر .
Iran, Islamic Republic of
به ح..٧٠ درصد .. حاضرم سوگند ياد كنم
سجادحسيني
United States
تاجگردون اريوبرزنه .
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
آریوبرزن بلند شو عیسی گرجی زاده داره اسم تاجگردونو میزاره آریوبرزن معاصر
استان
Iran, Islamic Republic of
خدا به داد این استان برسه با این چنین .!!!!!!!!
اسنان نباید. باشه
بعدش اقای گرجی زاده خدایی چ. میبینی که اینچنین اظهار نظر میکنی. ...........................!
Iran, Islamic Republic of
تو که تاریخ راورقمی زنی، وتعریف . را بیان می نمایی در دروان گذشته چ... درست می کرد تا شاید پستی در بویر احمد گیرش بیاد!؟
Iran, Islamic Republic of
از اینکه نا کار امدی خودتان .. بیان می کنید ودوت گذشته را بانی می دانید باید از مردم تمنای بخشش کنید
Iran, Islamic Republic of
اریوبرزن معاصر!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
والاخیلی .. نکنید
Iran, Islamic Republic of
مدیریت محترم کبنا سلام علیکم با توجه به شناختم ازشما می بایست نظر ات انعکاس بدید با تشکر
رضا
Iran, Islamic Republic of
م...
hgf
Iran, Islamic Republic of
فرهنگی . بی و یو بهتر نیابو
دنا
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم خ..م امده ای فرهنگی اسمش روشه
Iran, Islamic Republic of
مدیریت محترم کبنا سلام هر چه نظرات خوشه چینی نکنید همه نظرات را منتشر کنید به اعتماد خودتان نزد افکار عمومی افزایش می دهید
Iran, Islamic Republic of
آریوبرززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
آرههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ارواح....................................ا///
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
شما را که یک.ت نمی دادند زارع پست بهت داد باید هم ازش تعریف کنی
دنا
Iran, Islamic Republic of
کی تو را.ه میگی نظرم را استاندار قبول ک. واقعا از این کامنت هایی که برات زدند معلومه ک.
حقگو
Iran, Islamic Republic of
اگه من جای گرجی پور بودم واین کامنتها را درباره ام می نوشتند.نداری
Romania
متاسفم. چقد !!!!
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
. پیگیر معتدل دلسوز .
عباسي
Denmark
.ت تا كجا افخمي عيسي گرجي زاده مطمعن باش بعد از كانون باز جاي بهتري مي رود كه لياقتش باشد شما پست خواستي نگرفتي يا كار خواستي ندادنت كه اينطور .حرف زدي
عباسي
Denmark
بسوزد پدر حسادت اخه حسادت تا كجا افخمي عيسي گرجي زاده مطمعن باش بعد از كانون باز جاي بهتري مي رود كه لياقتش باشد شما پست خواستي نگرفتي يا كار خواستي ندادنت كه اينطور بي ادبانه حرف زدي
علی
Iran, Islamic Republic of
فعلا که سی شما خوب وابی
Iran, Islamic Republic of
باور کن گرجی زاده اگرخوت فهمیده بیی چه گفتیی تا بابامیدان .!!!گرچ.از این حرفهاست.
Iran, Islamic Republic of
گرجی زاده عزیز الان باید در بالا ترین نقطه مدیریت کشوری قرار داشت حیف گرجی زاده که تو این استان حیف
Iran, Islamic Republic of
ای ر.
Iran, Islamic Republic of
«زارعی» دیدگاه خشونت‌انگیز ندارد
البته اقای گرجی زاده ی نماینده نباید چنین خصوصیاتی داشته باشد ولی اقای..قوی شده وبر .داره اثر می گذاره دیر زمانی هم مؤثر واقع شده دیگه با تعریف وتمجیدها قابل برگشت نیست
Asia/Pacific Region
نظر شما
درود؛ چگونه است که هیچ توجهی به رشته تاریخ نمیشه!! آیا همین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مربی تاریخ نیاز ندارن! فرزندان ما چگونه از ریشه و کیان خودشون آگاهی پیدا کنن؟
دوست
Iran, Islamic Republic of
متاسفم
هیچ ندون
Iran, Islamic Republic of
در جواب کامنتی ک فرمودند ممسنی و رستم مدیون میر غلامند به عرض مبارک می رساند ک اول تاریخ بخون دوم تحقیق کن سوم .تاریخ سازی نیست تاریخ مد نظر از باستان تا تاریخ معاصر. میر غلام مربوط ب تاریخ معاصره ا.دن نه تاریخ ساز تاریخ رو مردم می سازند نه یک شخص با
گرگ عباس
Iran, Islamic Republic of
اقای گرجی اگر جای گو هر گانی بودی برای تداوم /گوهر گان وگشین را می بخشیدی
هوشیار
Iran, Islamic Republic of
شما ف.د هستید
سردار
Iran, Islamic Republic of
.به تمام معنی است .
خرزو
Iran, Islamic Republic of
این همه اسمون و ریسمون بافتی که. تو با استحضار زهرعی برسونی
مو که خرزو ندارم خدا.
یه هم فکر قدیمی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت آقای گرجی زاده عزیز
من به سخصه خیلی واستون احترام قایلم و خدا میدونه که در جریان اصلاحات خیلی زحمت کشیدی ولی به جایی نرسیدی و سنگ زیرین آسیاب بودی
باز خدا رو شکر که خاج زارع تا حدودی به توان شما توجه نمود
ولی من به این نتیجه رسیده ام که= . از اصلاحات جریانی در جامعه وجود ندارد
اگر از کسی تعریف و تمجید نموده اید به حق و بجا بوده است
کاش مدیرکل تامین اجتماعی میشدی نه کانون پرورش فکری که کل بودجه اش در سال وندازه یک دبیرستان نمیشه . چون متاسفانه کسی با کانون ارتباط نداره و افراد عوام جامعه نمیدونن چه حایی است و وظیفه اش چیه
دوست عزیز
خودمان را گول نزنیم ،شما باید در آموزش و پرورش مدیریت میکردی ، و انتظار هست که آقای زارع خیلی زود شما را در راس هرم مدیریت آموزش و پرورش استان منصوب نمایند
دوست واقعی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون:آریوبرزن معاصر.. تا کی . نکن رفیق
یزد
Iran, Islamic Republic of
. چیکار میکنی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
.عزیز وقتی قول میدهی فردای آنروز زیر قولت میزنی مطمن باش همه حرفهات
لررررر
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات مرد میدان ندارد من بعنوان یه اصلاحاتی بهتون گوشزد میکنم در قول وکارتون صادق باشین که تا به حال صداقت ازتون ندیدم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1