کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست هیأت رزمی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کسب دو مدال ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات «آسیا»

30 ارديبهشت 1397 ساعت 13:23

سرپرست هیأت رزمی کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ دو ملی پوش استان موفق به کسب یک مدال طلا و یک برنز در مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ آسیا در کشور لبنان شدند.


 به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، مسلم حسینیان از کسب دو مدال طلا و برنز ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.
سرپرست هیأت رزمی استان گفت: مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ آسیا در کشور لبنان  و شهر بیروت برگزار شد و دو ملی پوش استان موفق به کسب یک مدال طلا و یک برنز مسابقات شدند.
حسینیان افزود:در جریان مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی مردان آسیا که در شهر بیروت کشور لبنان و با حضور 12 کشور آسیایی برگزار شد سجاد حیدرپور موفق به کسب مقام اول و مدال طلا و رضا عبادی موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز این رقابت‌ها شدند.
سرپرست هیات رزمی استان ضمن تشکر از حمایت‌ها و پیگیری‌های محمد‌تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان ،از برگزاری جلسات با هیات‌های شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: بی‌شک در صورت توجه و حمایت مسئولین استانی و کشور  شاهد درخشش قهرمان و ملی پوش این استان در میادین کشوری ،آسیایی و جهانی خواهیم بود که این مهم دور از دسترس نخواهد بود.


کد مطلب: 400088

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400088/کسب-دو-مدال-ورزشکاران-کهگیلویه-بویراحمد-مسابقات-آسیا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1