تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۴۰۰۰۸۸
سرپرست هیأت رزمی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کسب دو مدال ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات «آسیا»

۱
۰
کسب دو مدال ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات «آسیا»
کبنا ؛ به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، مسلم حسینیان از کسب دو مدال طلا و برنز ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.
سرپرست هیأت رزمی استان گفت: مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ آسیا در کشور لبنان  و شهر بیروت برگزار شد و دو ملی پوش استان موفق به کسب یک مدال طلا و یک برنز مسابقات شدند.
حسینیان افزود:در جریان مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی مردان آسیا که در شهر بیروت کشور لبنان و با حضور 12 کشور آسیایی برگزار شد سجاد حیدرپور موفق به کسب مقام اول و مدال طلا و رضا عبادی موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز این رقابت‌ها شدند.
سرپرست هیات رزمی استان ضمن تشکر از حمایت‌ها و پیگیری‌های محمد‌تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان ،از برگزاری جلسات با هیات‌های شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: بی‌شک در صورت توجه و حمایت مسئولین استانی و کشور  شاهد درخشش قهرمان و ملی پوش این استان در میادین کشوری ،آسیایی و جهانی خواهیم بود که این مهم دور از دسترس نخواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ورزشگار
Iran, Islamic Republic of
باسلام احترام این همان دوورزشکاربودندکه با پول قرضی وبدون ازکمک مسولین به مسابقات اسیایی اعزام شدندومن به عنوان یک هم استانی افتخارمیکنم وبایداین ورزشکاران را ازنظرمالی کمک نمایندچرا مسولین درخصوص کمک مالی هیچ کاری نمیکنندجناب اقای حسینی عزیزازجنابعالی میخواهیم ازورزشکاران حمایت قاطع نمایدانتظارهم همین هست چرا هیچ مسولی درجلسه استقبال ازاین دوعزیزتشریف نیاوردنداینها افتخارکشورواستان هستندامیدوارم که مسولین بطورقاطع ازاین دوقهرمان حمایت مالی قاطع نمایندتا بتوانندحداقل مخارج وهزینه که صرف شدبه طلبکاران خودبرگردانندباتشکر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1