کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه ديشموك:

گلایه‌مندی منطقه دیشموک از قطعی خطوط تلفن

28 ارديبهشت 1397 ساعت 19:26

امام جمعه ديشموك گفت: قطعی خطوط تلفن همراه منطقه دیشموک باعث مشکلاتی برای مردم و گلایه‌مندی آنان شده است.


حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک ضمن توصیه روزه داران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا باعث موفقیت انسان می‌شود پس تقوای الهی پیشه کنید تا در امورات زندگی موفق شوید.
وی در ادامه گفت: خروج آمریکا از برجام باید برای ما ایرانیان پند باشد و ادامه راه برجام با اروپاییها کار درستی نیست و خسارت محض است.
امام جمعه دیشموک گفت: نکته‌ قابل توجه این بی‌اعتمادی در این است که در مردادماه 96 مذاکرات فشرده بین مقامات اروپایی و رئیس جمهور آمریکا در جهت اجرای برجام برگزار شد و برای اهداف آمریکا و برای فشار بر ایران در راستای منافع آمریکا این جلسات برگزار می‌شد.
وی اذعان کرد: اروپاییهایی که ادعا می کردند همراه ایران هستند و دنبال صلح جهانی هستند اما پای میز مذاکره در جهت وضع تحریم‌های جدید نشستند.
راوند گفت: دولتمردان ما باید متوجه باشند که این اروپاییهایی که خود نقش پررنگی در مذاکرات با ایران داشتند خودشان نغض عهد کردند و اعتماد به این اروپاییها کار درستی نیست و ادامه برجام با اروپاییها خسارت محض است.
وی به انتقال سفارت امریکا از تلاویو به قدس اشغالی اشاره کرد و گفت: انتقال سفارت آمریکا که در سایه سکوت سران مزدور عربی و مجامع حقوق بشر صورت گرفت منجر به زخمی شدن بیش از دو هزار نفر از افراد بی‌گناه و کشتن هفتاد نفر که ده نفر از این افراد کودک بودند شد و ایران اسلامی، ایران قرانی در برابر انها ایستادگی می‌کند و از اسلام و مظلومان دفاع می‌کند و تا نابودی رژیم صهیونیست  را نبینیم کوتاه نمی‌آییم.
راوند به برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی عراق اشاره کرد و گفت: این پیروزی دیگری همانند پیروزی بر داعش است که مردم عراق در پرونده خود ثبت کردند و باعث ناراحتی آمریکا و اسرائیل شده است.
وی به اول خردادماه روز بهره وری و بهینه‌سازی مصرف اشاره کرد و گفت: این روز به نام بهینه‌سازی مصرف نامگذاری شده و این بهینه‌سازی مصرف در سالی که به نام سال حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی است خیلی مهم است که ما مردم مصرفمان را درست و صحیح و طبق آیه قرآنی کنترل کنیم.
خطیب نماز جمعه شهر دیشموک گفت: در شهر ما مصرف آب شربی که آب شرب نیست و به گفته مسؤولین این آب در حال تمام شدن است اما برخی از این آب در مصارف کشاورزی و باغات خود در حالی به هدر رفتن این آب هستند.
وی خاطرنشان کرد: وقتی خطر جدی اتمام آب در دستور کار مسؤولان است پس ما باید از مصرف بی‌رویه آب خودداری کنیم و جای دیگری هم مسؤولان نسبت به این امر بی‌توجهی از خود نشان می دهند.
راوند گفت: آب شرب روستایی که در کنار شهر دیشموک به اندازه یک منبع آبی در دره‌های اطراف شهر دیشموک روان است و این آب به هدر می‌رود باید مورد توجه مسؤولان آبفای روستایی قرار گیرد.
وی به قطع خطوط تلفن در شهر دیشموک درطی چند روز اخیر و ماههای گذشته اشاره کرد و گفت: طی این چند روز قطعی خطوط تلفن همراه در منطقه دیشموک باعث مشکلاتی برای مردم این منطقه گردید که باعث گلایه‌مندی مردم است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک گفت: مسؤولان استانی هم توجه چندانی به قطع این خطوط تلفن در شهر دیشموک ندارند و از مسؤولان درخواست می‌کنم فکری به حال این قطعی مکرر خطوط تلفن در منطقه دیشموک داشته باشند و مشکل این قطعی را بررسی و رفع کنند.


کد مطلب: 400060

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400060/گلایه-مندی-منطقه-دیشموک-قطعی-خطوط-تلفن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1