تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۴۰۰۰۶۰
امام جمعه ديشموك:

گلایه‌مندی منطقه دیشموک از قطعی خطوط تلفن

۰
گلایه‌مندی منطقه دیشموک از قطعی خطوط تلفن
کبنا ؛
حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک ضمن توصیه روزه داران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا باعث موفقیت انسان می‌شود پس تقوای الهی پیشه کنید تا در امورات زندگی موفق شوید.
وی در ادامه گفت: خروج آمریکا از برجام باید برای ما ایرانیان پند باشد و ادامه راه برجام با اروپاییها کار درستی نیست و خسارت محض است.
امام جمعه دیشموک گفت: نکته‌ قابل توجه این بی‌اعتمادی در این است که در مردادماه 96 مذاکرات فشرده بین مقامات اروپایی و رئیس جمهور آمریکا در جهت اجرای برجام برگزار شد و برای اهداف آمریکا و برای فشار بر ایران در راستای منافع آمریکا این جلسات برگزار می‌شد.
وی اذعان کرد: اروپاییهایی که ادعا می کردند همراه ایران هستند و دنبال صلح جهانی هستند اما پای میز مذاکره در جهت وضع تحریم‌های جدید نشستند.
راوند گفت: دولتمردان ما باید متوجه باشند که این اروپاییهایی که خود نقش پررنگی در مذاکرات با ایران داشتند خودشان نغض عهد کردند و اعتماد به این اروپاییها کار درستی نیست و ادامه برجام با اروپاییها خسارت محض است.
وی به انتقال سفارت امریکا از تلاویو به قدس اشغالی اشاره کرد و گفت: انتقال سفارت آمریکا که در سایه سکوت سران مزدور عربی و مجامع حقوق بشر صورت گرفت منجر به زخمی شدن بیش از دو هزار نفر از افراد بی‌گناه و کشتن هفتاد نفر که ده نفر از این افراد کودک بودند شد و ایران اسلامی، ایران قرانی در برابر انها ایستادگی می‌کند و از اسلام و مظلومان دفاع می‌کند و تا نابودی رژیم صهیونیست  را نبینیم کوتاه نمی‌آییم.
راوند به برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی عراق اشاره کرد و گفت: این پیروزی دیگری همانند پیروزی بر داعش است که مردم عراق در پرونده خود ثبت کردند و باعث ناراحتی آمریکا و اسرائیل شده است.
وی به اول خردادماه روز بهره وری و بهینه‌سازی مصرف اشاره کرد و گفت: این روز به نام بهینه‌سازی مصرف نامگذاری شده و این بهینه‌سازی مصرف در سالی که به نام سال حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی است خیلی مهم است که ما مردم مصرفمان را درست و صحیح و طبق آیه قرآنی کنترل کنیم.
خطیب نماز جمعه شهر دیشموک گفت: در شهر ما مصرف آب شربی که آب شرب نیست و به گفته مسؤولین این آب در حال تمام شدن است اما برخی از این آب در مصارف کشاورزی و باغات خود در حالی به هدر رفتن این آب هستند.
وی خاطرنشان کرد: وقتی خطر جدی اتمام آب در دستور کار مسؤولان است پس ما باید از مصرف بی‌رویه آب خودداری کنیم و جای دیگری هم مسؤولان نسبت به این امر بی‌توجهی از خود نشان می دهند.
راوند گفت: آب شرب روستایی که در کنار شهر دیشموک به اندازه یک منبع آبی در دره‌های اطراف شهر دیشموک روان است و این آب به هدر می‌رود باید مورد توجه مسؤولان آبفای روستایی قرار گیرد.
وی به قطع خطوط تلفن در شهر دیشموک درطی چند روز اخیر و ماههای گذشته اشاره کرد و گفت: طی این چند روز قطعی خطوط تلفن همراه در منطقه دیشموک باعث مشکلاتی برای مردم این منطقه گردید که باعث گلایه‌مندی مردم است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک گفت: مسؤولان استانی هم توجه چندانی به قطع این خطوط تلفن در شهر دیشموک ندارند و از مسؤولان درخواست می‌کنم فکری به حال این قطعی مکرر خطوط تلفن در منطقه دیشموک داشته باشند و مشکل این قطعی را بررسی و رفع کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1