تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۳۱۷۴۳۵

برگزاری نشست رفع محرومیت از دهستان زیلایی

۰
کبنا ؛نشست بررسی آخرین اقدامات و فعالیت‌ها در راستای اجرایی شدن مصوبات سفر استاندار به دهستان زیلایی در فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، آذر صفایی‌نیا مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در نشست بررسی آخرین اقدامات و فعالیت‌ها در راستای اجرایی شدن مصوبات سفر استاندار مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ به دهستان زیلایی که با حضور فرماندار بویراحمد، مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و جمعی دیگر از مدیران ارشد استانی در محل فرمانداری بویراحمد برگزار شد، بر ضرورت رفع محرومیت و پیگیری برای حل معضلات مردم دهستان زیلایی به‌عنوان منطقه پایلوت با توجه به مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و محیطی موجود و همچنین در نظر گرفتن پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این منطقه برای ارائه طرح‌های اجرایی تأکید کرد.
فرماندار بویراحمد نیز با تأکید بر اینکه همه مدیران باید برای رفع محرومیت از چهره مناطق کمتر برخوردار عزم خود را جزم کنند، و از این فرصت پیش‌آمده برای حل معضلات و مشکلات زیلایی کمال استفاده را ببرند.
سپس طرح‌های پیشنهادی آموزش‌وپرورش، دانشگاه علوم پزشکی، هلال‌احمر، فنی حرفه‌ای و میراث فرهنگی و گردشگری موردبررسی قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1