تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۴۳
کد مطلب : ۳۱۶۶۹۶

مدیر آموزش و پرورش بویراحمد تغییر می‌کند

۶
۰
کبنا ؛بعد از رفتن ناگهانی هاشمی مدیر سابق آموزش و پرورش و جایگزینی سید نظام مرادی حرف و حدیث های زیادی را به دنبال داشت و گویا روزهای پایانی بهمن ماه آموزش و پرورش دو شهرستان سردسیری استان شاهد دو جلسه تودیع و معارفه خواهند بود.
بر اساس خبرهای رسیده چهار شنبه همین هفته علی حسن زاده به عنوان  مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد معارفه و از زحمات سید نظام مرادی به عنوان سرپرست فعلی آموزش و پرورش تقدیر خواهد شد.
و اما در خبری دیگر اعلام شده است که در همین روز ریاضی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان دنا معرفی خواهد شد و از زحمات چند ماهه محمود حدادی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان قدردانی خواهد شد.
لازم به توضیح است این انتصابات در محافل سیاسی و در میان فرهنگیان دارای حواشی زیادی از جمله موضوع تاخیر زیاد در تعیین مدیران آموزش و پرورش این دو شهرستان بوده است.
آنچه که در این خصوص مطرح بوده است تاکید و پافشاری‌های نماینده بویراحمد و دنا بر گرینه های پیشنهادی خود برای مدیریت بر آموزش و پرورش این دو شهرستان بوده است.
برخی افراد مطلع از پیگیری‌های مصرانه غلام محمد زارعی در وزارت برای انتصاب علی حسن زاده خبر می‌دهند ضمن اینکه نزدیکان غلام محمد زارعی این موضوع را تکذیب کرده و می گویند طبق معمول انتصابات مدیران، از نماینده نظرخواهی شده که وی هم گزینه‌های پیشنهاد داده است.
اما نکته دیگر و غیره رسمی در این خصوص مربوط به مقصد بعدی دو سرپرستی که تکریم خواهند شد، مربوط می‌شود که طبق برخی خبرهای غیره رسمی، در خصوص  سید نظام مرادی این احتمال وجود دارد که به عنوان رئیس سازمان دانش آموزی انتخاب شود اما در خصوص مقصد بعدی محمود حدادی خبر موثقی وجود ندارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
باسلام/ خدا می داند باید به حاج زارعی نماینده عزیز مردم شریف بویراحمد و دنا احسنت گفت و در مناطق عشیره ای، باید سهم طوایف و قبایل مختص یک جریان خاص نشود. صمیمانه از این انتصاب سپاسگزاریم و درود به حاج زارعی عزیز
.تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
خداحافظ غلاممحمد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
مشکل با تغییر یک مدیر حل نمیشه مشکل اساسی مدیریت آموزش و پرورش استان هست که ضعف اساسی دارد و باید تغییر کند شما ببینید وضعیت آموزشی این استان این مدت کلا سوژه رسانه ها شده اونم هر روز یک داستان
خدایی هست
Iran, Islamic Republic of
فقط جناب نماینده بویراحمد بر تایید حسن زاده تاکید و پافشاری کرد تا مرهمی باشد بر زخمهای دکتر محمدی وگرنه آقای مرادی خیلی معتدل تر و مردمدار است
علیرضا حسین زاده خلف آباد
Iran, Islamic Republic of
با تبریک به آقای حسن زاده و باتشکر به نماینده محترم بویراحمد و دنا.
امیدورایم با توجه به تجارب آقای حسن زاده و استفاده از ظرفیت نیروه های علمی شهرستان، اصلاح امور سرعتی شتابنده بگیرد
فرهنگی
آموزش نی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1