کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر آموزش و پرورش بویراحمد تغییر می‌کند

24 بهمن 1396 ساعت 1:43


بعد از رفتن ناگهانی هاشمی مدیر سابق آموزش و پرورش و جایگزینی سید نظام مرادی حرف و حدیث های زیادی را به دنبال داشت و گویا روزهای پایانی بهمن ماه آموزش و پرورش دو شهرستان سردسیری استان شاهد دو جلسه تودیع و معارفه خواهند بود.
بر اساس خبرهای رسیده چهار شنبه همین هفته علی حسن زاده به عنوان  مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد معارفه و از زحمات سید نظام مرادی به عنوان سرپرست فعلی آموزش و پرورش تقدیر خواهد شد.
و اما در خبری دیگر اعلام شده است که در همین روز ریاضی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان دنا معرفی خواهد شد و از زحمات چند ماهه محمود حدادی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان قدردانی خواهد شد.
لازم به توضیح است این انتصابات در محافل سیاسی و در میان فرهنگیان دارای حواشی زیادی از جمله موضوع تاخیر زیاد در تعیین مدیران آموزش و پرورش این دو شهرستان بوده است.
آنچه که در این خصوص مطرح بوده است تاکید و پافشاری‌های نماینده بویراحمد و دنا بر گرینه های پیشنهادی خود برای مدیریت بر آموزش و پرورش این دو شهرستان بوده است.
برخی افراد مطلع از پیگیری‌های مصرانه غلام محمد زارعی در وزارت برای انتصاب علی حسن زاده خبر می‌دهند ضمن اینکه نزدیکان غلام محمد زارعی این موضوع را تکذیب کرده و می گویند طبق معمول انتصابات مدیران، از نماینده نظرخواهی شده که وی هم گزینه‌های پیشنهاد داده است.
اما نکته دیگر و غیره رسمی در این خصوص مربوط به مقصد بعدی دو سرپرستی که تکریم خواهند شد، مربوط می‌شود که طبق برخی خبرهای غیره رسمی، در خصوص  سید نظام مرادی این احتمال وجود دارد که به عنوان رئیس سازمان دانش آموزی انتخاب شود اما در خصوص مقصد بعدی محمود حدادی خبر موثقی وجود ندارد.
 


کد مطلب: 316696

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/316696/مدیر-آموزش-پرورش-بویراحمد-تغییر-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1